انواع ماشین باربری برای اسباب کشی

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
انواع ماشین باربری برای اثاث کشی پیک آموت

در هنگام اسباب کشی، بر اساس نیاز مشتری و تعداد بسته ها، کارتن ها و با توجه به مواردی مانند مسیر باربری، انواع ماشین باربری ارسال می شود. در ادامه موارد تاثیر گذار در انتخاب انواع ماشین باربری بیان شده است. 

  • تعداد کارتن ها و جعبه های بسته بندی شده
  • حجم بار
  • فاصله مبدأ از مقصد (داخل یا خارج از شهر)
  • تعداد خودروهای درخواست شده از سوی مشتری
  • نیاز مشتری

ماشین حمل اثاثیه منزل باید امکانات لازم برای اسباب کشی و باربری را داشته باشد. ماشین اسباب کشی باید  برای جلوگیری از گرد و غبار و نم، مسقف و سرپوشیده باشد و داشتن پتو یابرای جلوگیری از ضربه خوردن وسایل در طی مسیر و تا زمان رسیدن به مقصد ضروری است.

انتخاب ماشین باری به صورت مسقف یا غیر مسقف نیز اهمیت زیادی دارد؛ زیرا امروزه وانت ها و کامیون ها در حالت کلی در این دسته بندی نیز قرار می گیرند.

برای حمل اثاثیه منزل وسایلی مانند قالی های دستباف یا برخی اسناد و مدارک شرکت ها و سازمان ها و یا هنگامی که شرایط جوی آب و هوایی به صورت برف و باران باشد و بارهایی که در صورت ورود رطوبت و آب ممکن است دچار خسارت و آسیب های جدی شوند، نیاز به ماشین باری مسقف است.

صدرو بیمه نامه توسط مسئول باربری، این اطمینان را به مشتری می دهد که وسایل دچار صدمه نخواهد شد و در صورت بروز آسیب، خسارات آن پرداخت خواهد شد. 

انواع ماشین باربری

در هنگام اسباب کشی و انجام امور باربری، ماشین باربری مناسب جزو موارد اصلی است. یک ماشین باربری مناسب باید تحمل وزن بار و گنجایش قرار دادن آن را در خود داشته باشد. به همین دلیل بسیار مهم است که در هنگام اسباب کشی یا ماشینی انتخاب شود که با نوع و میزان بار هماهنگی کامل داشته باشد.

در باربری دو نوع ماشین برای باربری وجود دارد که عبارت است از:

  • ماشین باربری بزرگ و سنگین (تریلی)
  • ماشین باربری نیمه سنگین (خاور،کامیون، کامیونت)
  • ماشین باربری کوچک و سبک (وانت بار، نیسان بار، وانت پراید، وانت مزدا، وانت پیکان)

با توجه به شرایط هنگام اسباب کشی و باربری می توان از ماشین های باربری بزرگ یا کوچک برای حمل اثاثیه استفاده کرد.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله بیمه باربری و بارنامه اتوبار پیشنهاد می شود.

انواع ماشین باربری

تاثیر وزن بار در انتخاب ماشین باربری

در هنگام اسباب کشی وزن وسیله نیز مورد توجه قرار می گیرد و متناسب با آن ماشین پیشنهاد می شود. در صورتی که وزن وسایل زیاد باشد، باید از ماشینی استفاده شود که بتواند وزن این وسایل را تحمل کند؛ ولی اگر وسایل سبک و کم وزن باشند، از ماشین های باربری کوچک تر مانند نیسان بار برای کاهش هزینه و افزایش سرعت کار باربری استفاده می شود.

نکته مهم این است که ماشین.اسباب کشی بزرگ فقط در ساعات.خاصی می توانند تردد کنند و.اگر اسباب کشی و باربری قرار است در شهر شلوغی مثل تهران انجام شود، باید ترافیک سنگین و خیابان های پر ازدحام آن را نیز در نظر گرفت و ترجیح بر این باشد که در روزهای تعطیل یا ساعت های اولیه روز یا ساعت های پایانی (خارج از زمان تردد ساکنان شهر) این کار انجام شود.

با این اوصاف انتخاب ماشین های سبک مناسب تر است؛ اما اگر وسایل سنگین و حجیم باشند، چاره ای جز انتخاب ماشین باربری بزرگ وجود ندارد.

نوع بار در انتخاب ماشین باربری

یکی از نکاتی که در ماشین باربری و اسباب کشی مهم است، این است که باید ماشین باربری را متناسب با نوع بار خود انتخاب کرد. در انتخاب ماشین نوع باری که قرار است بارگیری شود، مهم است برای مثال وسایل شکستنی،  مواد غذایی، حیوانات زنده، گیاهان و انواع و اقسام وسایل دیگر نیازمند انتخاب دقیق ماشین باربری هستند.

در حمل وسایل شکستنی و حساس بهتر است از ماشینی استفاده شود که بتواند از این گونه وسایل محافظت کند و در مسافت های طولانی به وسایل آسیب وارد نشود. همچنین برای حمل مواد غذایی فاسدشدنی نیاز به ماشینی وجود دارد که یخچال داشته باشد.

حجم بار در انتخاب ماشین باربری

در زمان اسباب کشی وسایل بزرگ و دست و پاگیر مانند سرویس خواب، مبلمان بزرگ و لوازمی که عریض و طویل هستند را نمی توان با یک ماشین باربری کوچک مثل نیسان یا وانت حمل کرد. بنابراین برای حمل این گونه وسایل بهتر است از ماشین های باربری بزرگ استفاده شود. با قرار دادن تعداد کمی از این گونه وسایل ماشین خیلی سریع فضای خالی آن پر می شود و باید به دفعات مختلف بار و اثاثیه منزل را جابجا کرد. این کار باعث افزایش میزان قیمت در زمان جابجایی خواهد شد.

تعداد بار و وسایل در انتخاب ماشین باربری

تعداد وسایل منزل در هنگام انتخاب ماشین و اسباب کشی مهم است. تعداد وسایل در هر خانه متفاوت است؛ زیرا برخی از خانه ها ممکن است دارای تعداد وسایل بیشتری نسبت به دیگر خانه ها باشند. بنابراین باید توجه کرد که تعداد و میزان بار و اثاثیه به چه اندازه است و بر اساس آن ماشین باربری متناسب با آن انتخاب شود. برای مثال خانه مجردی تعداد وسایل کمتری دارد؛ ولی در خانه هایی که تعداد افراد بیشتری زندگی می کنند، وسایل بیشتری نیز وجود دارد.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله باربری تهران 1400 پیشنهاد می شود.

نکات مهم در انتخاب ماشین باربری

نکات مهم در انتخاب ماشین باربری

در هنگام اسباب کشی پارامترهای مهمی که باید به آن توجه کرد، مسافت است؛ زیرا برای مسافت های طولانی که عمدتا مربوط به باربری بین شهری است، باید از ماشینی استفاده شود که بتواند بار را از عوامل طبیعی و جوی مانند باد و باران و دیگر خطرات حفظ کند و به سلامت آن را به مقصد تحویل دهد.

حمل و نقل و جابجایی اثاثیه منزل و ارسال وسایل از مبدا به مقصد ترفندهای بسیار مهمی دارد، یکی از آنها این است که راننده باید به آن منطقه شناخت کافی داشته باشد تا بدون اتلاف وقت و در کمترین زمان ممکن به مقصد موردنظر رسیده باشد.

علاوه بر موارد ذکر شده حمل اثاثیه منزل باید توسط رانندگانی انجام گیرد که تجربه و مهارت کافی را در این زمینه داشته باشند.

بنابراین تمامی رانندگان باید دارای ویژگی های باشند که عبارت است از:

  • آشنایی و تسلط کامل به مسیر و خیابان ها
  • آشنایی و تسلط کامل به رانندگی در جاده های بین شهری
  • آشنایی و تسلط کامل در رانندگی با ماشین باربری داخل شهری
  • روحیه مسئولیت پذیری و تعهد بالا
  • تجربه کافی برای باربری
  • مهارت و تخصص در رانندگی ماشین حمل بار و ماشین باربری سنگین و سبک
  • صبر زیاد
  • رفتار مناسب با مشتریان

پیک آموت، ارائه کننده خدمات باربری وانت و نیسان بار در تهران و شهرستان ها

شرکت باربری پیک آموت به صورت شبانه روزی در سراسر شهر تهران و شهرستان ها به صورت تخصصی آماده ارائه خدمات در زمینه های حمل اثاثیه منزل، باربری تهران به شهرستان و باربری با نیسان و وانت است.

خدمات پیک آموت عبارت است از:

  •  ارسال ماشین باربری متناسب با حجم بار مشتری و راننده باتجربه
  •  بسته بندی تمام وسایل توسط کارگران با تجربه به صورت کاملا حرفه ای
  • اعزام کارگر ماهر برای حمل بار به تمام مناطق تهران
  • حمل اثاثیه منزل، سازمان ها و…
  • حمل وسایل بزرگ مانند پیانو، یخچال ساید بای ساید و…
  • ارائه خدمات باربری به صورت شبانه روزی
  • باربری تهران به تمام شهرستان های کشور
  • رعایت حقوق مشتریان برای جلب رضایت و اعتماد آنها
  • و…

شما می توانید برای آگاهی بیشتر از خدمات و ارتباط با دفتر مرکزی آموت بار با شماره 02188520204 تماس بگیرید.

مطالب مرتبط دیگر

4 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.