برترین خودروی کشنده در ایران

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
برترین خودروی کشنده در ایران پیک آموت

برترین خودروی کشنده سوالی است که نمی توان به راحتی به آن جواب داد. همیشه بازار خودروهای بزرگ و کامیونت ها داغ و پر هیاهو است. به این ترتیب اولین مشتریان کامیون ها و خودروهای غول پیکر کسانی هستند که دستی در حمل و نقل های بین جاده ای دارند.

هر ساله شاهد نتایج الهام بخش از خرید و فروش خودروهای غول پیکر هستیم؛ اما به نظر شما بهترین خودروی کشنده کدام است؟

خودرو های کشنده معمولا طرفداران زیادی دارند؛ اما هر چقدر آپشن ها و ویژگی های آنها بیشتر باشد، مسلما بیشتر مشتریان را به سمت خود جذب خواهند کرد. خودروهایی که در سال های متوالی بیشتری کاربران علاقه مند را به سمت خود جذب کرده اند دو برند ولوو و اسکانیا می باشند. بنابراین تمامی خودرو های کشنده این دو کمپانی در سال ۹۸ و ۹۹ بیشتری میزان مشتری را داشته اند.

بررسی برترین خودروی کشنده

شما فکر می کنید چرا دو برند ولوو و اسکانیا از سایر برند ها فروش بیشتری دارند؟ به دلیل آنکه طراحی و ساخت خودروهای کشنده توسط این دو کمپانی از به روز ترین ها است، به همین سبب بیشتر خریداران ماشین های بزرگ و کشنده طرفدار دو برند ولوو و اسکانیا هستند.

رانندگی در جاده های طولانی و در ساعاتی از شبانه رو کار بسیار طاقت فرسایی است، به همین جهت اکثر راننده ها به دنبال خودرویی هستند که طی شبانه روز رانندگی به آنها ویژگی های بسیاری را اهدا کند تا در عین حال راننده ها بتوانند سفری بدون خطر و در عین آسودی را طی کنند‌.

بنابراین برند ولوو و اسکانیا به لحاظ ویژگی های درونی و ساختاری که در آنها تعبیه شده محبوبیت بیشتری دارند. به طور خلاصه می توان گفت که هر ساله حجم عظیمی از خودروهای کشنده دو برند ولوو و اسکانیا فقط در ایران به فروش می رسد که این میزان در کشور های دیگر نیز بیشتر است. به این ترتیب نتایج شگفت انگیز و پر توسعه ای برای این دو کمپانی رقم می خورد.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله خدمات نیسان بار پیک آموت پیشنهاد می شود. 

ویژگی های برترین خودروی کشنده

به گفته رانندگان ماشین های سنگین به خودروهایی برترین خودروی کشنده می گویند که از لحاظ ایمنی متمایز از دیگر ماشین ها باشد. به این ترتیب می توان گفت که خودروهایی که از ایمنی پایین تری برخوردارند، کمتر مورد توجه رانندگان قرار خواهند گرفت.

خودرو های کشنده ولوو در سال ۹۸ یکی از ایمن ترین خودروهای کشنده در ایران شناخته شدند، به طوری که بیشترین میزان فروش متعلق به خودروهای برند ولوو بود.

ولوو، برترین خودرو کشنده

ولوو از ویژگی های منحصر به فردی مانند ایمنی نسبت به سایر ماشین های سنگین برخوردار است. البته به این معنا نیست که خودروهای دیگر ایمن نیستند و شاید بتوان گفت که برند اسکانیا نیز همانند ولوو ایمنی بالایی به سرنشینان خواهد داد؛ ولی تبلیغات و تجربه دارندگان خودروهای سنگین در این راه بی اثر نبوده و قطعا به صورت زنجیره ای این اتفاق افتاده و برند ولوو بهترین برند از لحاظ ایمنی شناخته شده است.

بیشترین محبوبیت در بین خودروهای کمپانی ولوو متعلق به مدل های FH500 و FMX 406 است. مدل FM 460 نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است؛ اما نه به اندازه دو مدل دیگر‌. این خودروهای کشنده توسط کمپانی بزرگ سایپا دیزل مونتاژ و روانه بازار می شوند.

البته لازم است بیان شود که خودروهای کشنده برند اسکانیا از ایمنی بالایی برخوردار است و به مراتب قیمت بالاتری نسبت به خودروهای ولوو دارند؛ همچنین دلیل دیگری نیز وجود دارد که بتوان آن را به محبوبیت برند ولوو نسبت داد و آن هم قیمت پایین برند ولوو به نسبت برند اسکانیا است.

کشنده فاو و جک

یکی از برترین خودروی کشنده و کامیونت ها می توان به کشنده فاو و کامیونت جک نسبت داد که با داشتن برترین ویژگی ها چه در ساختار و چه در فروش افراد بسیاری را به سمت خود جذب کرده اند.

البته در حال حاضر به دلیل نوسانات بازار و نوسان ارز و دلار این قیمت ها مدام در حال تغییر است. بنابراین نمی توان قیمت قطعی برای کشنده های ولوو بیان کرد. همچنین تا حدودی می توان گفت که به دلیل تحریم تمامی خودروهای کشنده لوکس و ایمن وارد ایران نمی شوند.

بنابراین با وجود شرایط موجود بیشتر خرید و فروش خودروهای کشنده دست دوم باب است. یکی از گران قیمت ترین خودرو هایی که در بازار ایران خرید و فروش می شود و طرفداران زیادی هم دارند، رنو پریمیوم ۴۶۰ است.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله باربری تهران پیشنهاد می شود. 

برترین خودروی کشنده سال ۲۰۲۰

آیا تا به حال به این مسئله فکر کرده اید که کدام خودرو و برند در سال ۲۰۲۰ طرفداران بیشتری خواهد داشت؟

قطعا در بین تمامی خودروهای کشنده ایمن و لوکس خودرویی طرفداران بیشتری را به خود جذب خواهد کرد که از طراحی و ایمنی بیشتری برخوردار باشد و در عین حال از مجهزترین خودروهای کشنده باشد. به این ترتیب می توان بیان کرد که حتی خودروهای جدید هم طرفداران مخصوص به خود را پیدا خواهند کرد.

برترین خودروی کشنده سال ۲۰۲۰ عبارت است از:

1- کانسپتی

کانسپتی، خودرویی که در سال ۲۰۲۰ تولید شد. این ماشین توانست خیلی از مشتریان را به سمت خود جلب کند و در دسته یکی از برترین خودرو کشنده ها قرار بگیرد. کانسپتی طول زیادی دارد و در عین حال یک شکل و یکپارچه است.

بدنه این خودرو صاف و صیقل داده شده است و همین امر باعث می شود تا این خودروی کشنده جم و جور و کوچک به نظر برسد. از طرفی دنده اتوماتیک بوده و در قسمت جلویی آن از چراغ های ال ای دی با بیشترین میزان نور استفاده شده است که دید در شب را واضح تر می کند.

نکته جالب این است که در کانسپ به جای چراغ های عقب، دوربین هایی نصب شده است که این امکان را به راننده می دهد، عقب ماشین را به طور واضح روی آینه جلویی مشاهده کند. بنابراین هنگام رانندگی سبقت و ماشین پشتی به وضوح دیده می شوند. اگر به ظاهر این خودروی کشنده دقت کنید، متوجه خواهید شد که از لحاظ ایمنی حرف اول را می زند.

این خودرو در قسمت عقبی و پایینی مجهز به یک سپر بزرگ است و فاصله نیم متری را با ماشین عقبی سبب می شود، به همین لحاظ حتی اگر راننده پشت سری هم فاصله قانونی را رعایت نکند، این خودرو او را به انجام چنین کاری ملزوم می دارد.این گزینه یکی از برترین گزینه هایی است که سبب حفظ امنیت راننده خودروی کشنده می شود.

به جای داشبورد سنتی در این خودرو از پنل لمسی استفاده شده که تمامی مشخصات و ویژگی های مورد نیاز راننده را نمایش می دهد. این صفحه دقیقا شبیه به یک گوشی هوشمند عمل می کند.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله مزایای استفاده از نیسان بار برون شهری پیشنهاد می شود. 

2- ولوو 2020

ولوو ۲۰۲۰ از طراحی کاملا زیبایی بهره مند است، به طوری که اگر به این خودرو نگاه بیندازید، شیفته آن می شوید‌. از طرفی تولید سوخت های فسیلی و co2 از این خودروها به میزان کمتری صورت می گیرد، بنابراین با وجود چنین خودروهای کشنده ای دیگر به هیچ عنوان هوا آلوده نخواهد شد و از آلاینده های خطرناک و مضر برای انسان خبری نخواهد بود. بنابراین سفری ایمن را با رعایت تمامی نکات لازم برای رانندگان فراهم خواهد کرد.

تمام ذهنیت طراحان و کارشناسان در کمپانی ولوو تولید خودروی کشنده ای است که فضای بزرگ و راحت تری را برای راننده داشته باشد. به این ترتیب در مدل خودرو کشنده ولوو 2020، شما شاهد فضای ایمن و باز برای راننده خودرو هستید که به راحتی می تواند در جای خود استراحت کند و هرگز در هنگام رانندگی خسته نشود.

صندلی راننده با پشتی صاف و مرتب دقیقا شبیه به یک صندلی اداری است و در پشت صندلی یک کاناپه تاشو وجود دارد که به راحتی به مدل تختخواب تبدیل می شود و فضای استراحت را برای راننده به وجود می آورد. سیستم نورپردازی در این خودروی کشنده جذاب به نحو جالبی انجام شده که راننده را قادر می سازد به هر شکلی که دوست داشت آنها را تنظیم کند.

یکی دیگر از تکنولوژی های پیشرفته در خودروی کشنده ولوو در سال ۲۰۲۰ فناوری وایرلس است. این مدل کامیون ها با سرعت بسیار بالایی در جاده ها حرکت می کنند و از ایمنی بالایی بهره مند هستند.

در نهایت با توجه به شناختی که شما کاربران گرامی با برترین خودروی کشنده در ایران آشنا شدید، لازم است که بدانید بسیاری از امور باربری که توسط شرکت باربری پیک آموت صورت می گیرد با استفاده از برترین خودرو کشنده ها و کامیون ها است. از خدمات این شرکت می توان به باربری محدوده شهرک صنعتی شیراز و باربری شهرک صنعتی پایتخت اشاره کرد.

پیک آموت، ارائه کننده خدمات باربری وانت و نیسان بار در تهران و شهرستان ها

باربری نیسان بار پیک آموت به صورت شبانه روزی در سراسر شهر تهران و شهرستانها به صورت تخصصی آماده ارائه خدمات در زمینه های حمل اثاثیه منزل، باربری تهران به شهرستان و باربری وانت بار است.

خدمات پیک آموت عبارت است از:

  •  کاهش کل مقدار زمان لازم برای امور اسباب کشی
  •  بسته بندی لوازم حساس و قیمتی به صورت ویژه برای محافظت بیشتر
  • اعزام نیروی ورزیده و ماهر به تمامی مناطق تهران بزرگ
  • ارسال خودروی مجهز با کلیه امکانات و راننده مجرب و حرفه ای
  • بسته بندی اثاثیه منزل با متد روز دنیا و قیمت بسیار مناسب
  • راهنمایی و مشاوره امور باربری به صورت شبانه روزی
  • افزایش سرعت در حمل بار و اثاثیه و چیدمان لوازم در محل جدید
  • باربری بین شهری از تهران به سایر نقاط کشور
  • رعایت حقوق مشتریان برای جلب رضایت و اعتماد آنها

شما می توانید برای آگاهی بیشتر از خدمات و ارتباط با دفتر مرکزی آموت بار با شماره 02188520204 تماس بگیرید.

مطالب مرتبط دیگر

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.