تعرفه باربری

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
تعرفه-باربری-پیک-آموت

تعرفه باربری و حمل و نقل در کنار تمام هزینه های موجود از مواردی است که در این مقاله به آن پرداخته خواهد شد.

برای اطلاع از تعرفه باربری پیک آموت به این علت که کرایه انواع ماشین های باربری با یکدیگر تفاوت دارد و قیمت آنها با توجه به خدمات ثابت نبوده، استعلام قیمت به روز باید با کارشناسان باربری تماس گرفته شود.

در ادامه به دلایلی که موجب به وجود آمدن نوسان قیمت می شوند، اشاره کنیم. معمولا مهم ترین دلایل تاثیرگذار بر نرخ کرایه باربری به شرح زیر است:

  • تعداد ماشین هایی که در یک مسیر در روز بارگیری وجود دارند.
  • در صورتی که تعداد ماشین هایی که قصد دارند یک مقصد خاصی بروند زیاد باشد. آن روز تعرفه باربری برای آن مقصد تغییر کرده و کم می‌شود و قاعدتا در صورتی که تعداد ماشین ها کم باشد، کرایه افزایش پیدا خواهد کرد. برای مثال روزهایی که فصل برداشت محصولات کشاورزی در استان خوزستان است. به علت اینکه بار برگشی برای رانندگان زیاد هست. نرخ کرایه بسیار کاهش می‌یابد.

باربری با نیسان یا وانت بار از تهران به شهرستان

انتقال بار با نیسان و وانت بار یکی دیگر از خدمات باربری پیک آموت است، در صورتی که در پی باربری با نیسان در تهران هستید، می توانید برای اطلاع از تعرفه باربری با کارشناسان شرکت تماس بگیرید.

انتقال بار با نیسان و وانت بار جزو خدمات مختلفی است که برای باربری به شهرستان‌های مختلف عرضه می شوند.

در صورتی که برای انتقال بار خود به دنبال پایین‌ترین تعرفه باربری هستید، می توانید با ارزان ترین نرخ باربری، بار خود را جابه جا کنید.

برای یافتن برترین باربری از تهران به شهرستان می توانید با پیک آموت تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما نیسان بار فرستاده شود.

در پیک آموت با کامیون باربری تهران به شهرستان انجام می‌شود. برای مثال باربری تهران به مشهد و باربری تهران به رشت و تهران به گیلان توسط باربری پیک آموت انجام می شود.

تعرفه باربری با نیسان بار

هزینه باربری نیسان بار به عوامل مختلفی مثل وضعیت راه ها، وضعیت آب و هوا، مسیری که برای حمل بار به شهرستان سپری می کند؛ همچنین وضعیت کاری رانندگان مرتبط است.

در همین راستا نیسان بارهایی که برای باربری مورد استفاده قرار می گیرند، باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا هیچ گونه مشکلی را ایجاد نکند.

در بسیاری از مواقع صاحبان بار و کالا با واسطه ها ارتباط دارند. بنابراین به علت وجود واسطه ها، قیمت صادر شده با قیمت واقعی فاصله زیادی دارد.

پیک آموت با توجه به حذف واسطه ها و ارتباط مستقیم با راننده ها و ارتباطات وسیع در عرصه حمل و نقل همیشه حداقل قیمت و مناسب ترین کرایه را به شما اعلام می‌داریم.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله تعرفه باربری ساری در سال 1400 پیشنهاد می شود.

باربری با نیسان یا وانت بار

تاثیر وضعیت راه ها بر تعرفه باربری

وضعیت راه ها و وضعیت جاده‌های کشور یکی دیگر از عواملی است که تعرفه باربری را تغییر می دهد. مسیرهای خاکی و جاده های روستایی از جمله مواردی هستند که سبب افزایش تعرفه باربری خواهد شد.

  • وضعیت جوی، آفتابی، بارانی و برفی بودن جاده‌ها
  • در روزهای بارانی و برفی به علت سختی رانندگی در وضعیت جوی نامناسب و مشکلات احتمالی در هنگام بارگیری و تخلیه بار تعرفه باربری افزایش می‌یابد.
  • چند جا بارگیری و چند جا تخلیه (معمولا برای یک جا بارگیری و یک جا تخلیه می شود، اگر بارگیری از چند مبدا مختلف انجام شود یا تخلیه در چند مقصد صورت پذیرد، روی کرایه تاثیر مستقیمی خواهد گذاشت)
  • ثابت نبودن کرایه صافی دریافتی رانندگان

ارتباط تعرفه باربری با تعرفه رانندگان

مشکلات اقتصادی مثل نوسان نرخ ارز، گران شدن بنزین، نرخ تورم و تمام دلایلی که روی قطعات خودرو و معیشت رانندگان موثر است، به طور مستقیم بر روی تعرفه باربری تاثیر خواهد گذاشت.

اغلب تعرفه باربری وانت و نیسان بار و سایر ماشین های باربری، توسط رانندگان مشخص می‌شود. همین امر سبب شده که کرایه های به طور روزانه تغییر کنند.

محاسبه تعرفه باربری

برای محاسبه نرخ کرایه حمل بار باید عوامل زیادی را در نظر بگیرید. به این صورت که محاسبه هزینه باربری، به نحوه محاسبه هزینه باربری بین شهری و نرخ تعرفه حمل اثاثیه منزل ارتباط دارد.

هزینه هایی مانند هزینه بارگیری، هزینه باسکول، چند جا بارگیری و هزینه بیمه بارنامه از جمله مواردی هستند که باید در محاسبه نرخ کرایه حمل بار لحاظ شوند.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله تعرفه باربری قم در سال 1400 پیشنهاد می شود.

قیمت کارگر انتقال بار از تهران به شهرستان، تعرفه باربری

این اتوبار با تخمین دقیق قیمت کارگر جابه جایی باربری شهرستان سعی دارد تا خدمات ارزنده‌ای را به شما عرضه دارد.

  •  کارگر برای تخلیه یا بارگیری وانت بار یا نیسان بار به ازای هر نفر ۵۰۰۰۰ تا ۷۵۰۰۰ تومان و حداقل تعداد نفرات ارسالی ۲  نفر است که هزینه ایاب و ذهاب کارگران به آن اضافه می شود.
  •  کارگر باربری شهرستان برای تخلیه یا بارگیری به ازای هر نفر ۵۰۰۰۰ تا ۷۵۰۰۰ تومان و تعداد نفرات ارسالی حداقل ۳ نفر است.
  •   هزینه ایاب و ذهاب حمل و انتقال بار شهرستان گروه کارگر خالی باربری شهرستان بدون کامیون یا وانت بار در تمام شهر تهران حداقل ۵۰۰۰۰ تا ۷۵۰۰۰ تومان بوده که بر عهده درخواست کننده است.
  • کارگر برای بالا بردن یا پایین آوردن یخچال ساید بای ساید به ازای هر نفر کارگر ۵۰ تا ۸۰ تومان همراه با هزینه ایاب ذهاب کارگران که ۳۰ تا ۵۰ هزار تومان دریافت می شود. برای حمل یخچال ساید بای ساید ۳ نفر  اعزام می‌شود. اگر نیاز به حفظ سلامت و امنیت بیشتر یخچال و کاهش وزن و سهولت در بالا یا پایین بردن درب های یخچال ساید بای ساید به وسیله پرسنل تخصصی باربری تمام کار باز و بعد از جابجایی دوباره بسته می‌شود.
  • هزینه باز و بستن درب های یخچال ساید بای ساید  بسته به نوع یخچال رقمی معادل ۳۰ تا ۵۰ هزار تومان است.
  • به طور معمول هنگام حمل اثاثیه منزل در آپارتمان ها فاصله راه پله تا محل پارک کامیون یا کامیونت بیش از ۱۰ تا ۱۵ متر تجاوز نمی کند؛ ولی اگر این فاصله بیشتر از این مقدار باشد، برای حمل بار کارگران مجبور هستند مسافتی را بار بردوش گرفته و طی کنند. به این مسافت نامتعارف پیاده روی گفته می شود.بنابراین به ازای هر ۱۰ متر برای هر نفر ۵۰۰۰ تومان به مزد هر کارگر اضافه می‌شود.

نکته قابل توجه این است که تعداد کارگر برای بارگیری یا تخلیه بار، بر مبنای نوع ماشین باربری تعیین می‌شود که از به این ترتیب  است. برای مثال برای وانت بار یا نیسان بار حداقل ۲ تا ۳ کارگر فرستاده می شود.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله تعرفه باربری قزوین در سال 1400 پیشنهاد می شود.

تعرفه باربری نیسان بار

نکات مهم هنگام باربری

  • برای حمل بارهایی که به طور فله ای بارگیری و تخلیه می‌شوند (مانند: خاک، شن، ماسه، گندم و…) به طور معمول از کامیونت ها یا کامیون های کمپرسی  استفاده می‌شود.
  • برای انتقال کلیه مواد غذایی که امکان فاسد شدن دارند (لبنیات، گوشت و مرغ، ماهی منجمد  و میوه) حتما از نیسان بار وانت بار، کامیونت، کامیون یخچالدار استفاده می‌شود.

پیک آموت، ارائه کننده خدمات باربری وانت و نیسان بار در تهران و شهرستان ها

شرکت باربری پیک آموت به صورت شبانه روزی در سراسر شهر تهران و شهرستان ها به صورت تخصصی آماده ارائه خدمات در زمینه های حمل اثاثیه منزل، باربری تهران به شهرستان و باربری با نیسان و وانت است.

خدمات پیک آموت عبارت است از:

  •  ارسال ماشین باربری متناسب با حجم بار مشتری و راننده باتجربه
  •  بسته بندی تمام وسایل توسط کارگران با تجربه به صورت کاملا حرفه ای
  • اعزام کارگر ماهر برای حمل بار به تمام مناطق تهران
  • حمل اثاثیه منزل، سازمان ها و…
  • حمل وسایل بزرگ مانند پیانو، یخچال ساید بای ساید و…
  • ارائه خدمات باربری به صورت شبانه روزی
  • باربری تهران به تمام شهرستان های کشور
  • رعایت حقوق مشتریان برای جلب رضایت و اعتماد آنها
  • و…

شما می توانید برای آگاهی بیشتر از خدمات و ارتباط با دفتر مرکزی آموت بار با شماره 02188520204 تماس بگیرید.

مطالب مرتبط دیگر

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.