خصوصیات باربری خوب چیست

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
خصوصیا باربری خوب چیست

از خصوصیات بارز یک باربری خوب  می توان به وقت شناسی، شفافیت در عملکرد مجموعه، مقرون به صرفه بودن و ارائه خدمات مفید و سودمند را اشاره کرد که عبارت است از:

  1. یک شرکت باربری خوب، سابقه کاری بالایی دارد؛ زیرا باربری.نیاز به تجربه کاری دارد تا در شرایط. و مشکلات مختلفی که حین باربری پیش خواهد آمد،،به راحتی مقابله کند. .داشتن مجوز رسمی.از اتحادیه یکی از مسائلی. است که .می تواند میزان تجربه کاری یک شرکت .باربری معتبر را. تضمین کند.
  2. داشتن.بیمه نامه رایگان.یکی دیگر از مشخصات.شرکت های باربری خوب است؛ زیرا بهتر است تمام امور باربری.بیمه رایگان باشد تا مشتری با خیال راحت بارهای خود را به شرکت موردنظر .بسپارید.
  3. .بسته بندی اثاثیه. منزل.در یک.شرکت باربری.مطمئن باید توسط نیرو های متخصص و آموزش دیده .انجام شود. همچنین استفاده از تجهیزات تخصصی بسته بندی بسیار حائز اهمیت است؛ زیرا اگر برای مثال کارتن های بسته بندی شرکت باربری انتخابی دارای مقاومت کافی نباشد به وسایل آسیب می رسد و برای مشتری هزینه های جانبی زیادی را به همراه دارد.
  4. مورد دیگری که یک شرکت با سابقه بالا باید در آن مهارت کافی را دارا باشد، توانایی و مهارت حمل وسایل سنگینی از قیبل گاو صندوق ها، پیانو و یخچال ساید بای ساید است؛ اما تنها این موارد مهم کافی نیست.

پیشنهاد پیک آموت: مشاهده لیست نمایندگی های وانت و نیسان بار پیک آموت

ویژگی های یک باربری خوب

  1.  حداقل به صورت پیامکی یا از طریق شبکه های اجتماعی اقدام به ارائه مشاوره های کامل و جامع برای مشتریان خود کند و نسبت به نظرات و انتقادات و پیشنهادات آنها بی تفاوت نباشد..
  2. در ارائه خدمات خود از بهترین خدمات بسته بندی باربری و کارتن ها و حمل اثاثیه و کارگران مجرب، ماهر و .آموزش دیده استفاده کند.
  3. انواع ماشین های باربری مانند نیسان بار و وانت بار و برای حمل وسایل بزرگ تر خاور و کامیونت را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.
  4. رانندگانی داشته باشد که به مسیرهای درون شهری و برون شهری آشنایی کامل داشته و  منطم بوده و بارها را با احتیاط کامل جابجا کند. به این صورت که در هنگام جابجایی وسایل مشتریان، محتاطانه و با دقت لازم و کافی عمل کند و نسبت به آنها مسئولیت پذیر باشد.
  5. اپراتورهای خود را موظف کند، پس از تحویل و اتمام کار همچنان پاسخگوی سوالات و مشکلات مشتری ها باشد و در جهت جذب رضایتمندی کامل آنها قدم بردارند.
  6.  جدیدترین روش را برای بسته‌بندی اثاثیه را به کار گیرد.
  7.  از مدرن‌ترین ابزار بسته‌بندی برای انجام این کار استفاده کند.
  8.  نیروهای باربری خوب باید از بین افراد متخصص و مجرب انتخاب شده باشند.
  9. دارای ماشین های باربری در ابعاد گوناگون برای مقاصد مختلف باشد.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله خدمات نیسان بار پیک آموت پیشنهاد می شود.

ویژگی های یک باربری خوب

ویژگی های برتر باربری خوب

یک شرکت باربری خوب و حرفه‌ای علاوه بر داشتن ویژگی های ذکر شده بالا باید دارای ویژگی‌های خاص دیگری هم باشد که در ادامه به آن اشاره می شود.

• باید در هر زمان و هر مکان برای راهنمایی کردن مشتریانش مشاوره حضوری و تلفنی بدهد. بنابراین تنها شرکت باربری مستلزم داشتن تعدادی اپراتور است که پس از شنیدن صحبت‌های مشتری، متناسب با نیاز آنها بهترین سرویس ممکن را به آنها پیشنهاد دهند.

• زمانی که کار جابجایی به اتمام رسید، تمام اسباب و اثاثیه را در یک محل قرار ندهد و تا جایی که ممکن است هر بسته را در محلی که قرار است چیده شود، قرار دهد.

• در صورتی که مشتری رضایت داشت در چیدن وسایل به او کمک کند.

• پس از اتمام کار میزان رضایت مشتری را جویا شود.

• با آغوش باز انتقادات و پیشنهادهای مشتری را بپذیرد و از آنها در جهت پیشبرد اهداف خود استفاده کند.

• بیمه نامه باربری،.یک باربری خوب نباید تنها در هنگام دریافت هزینه خدمات خود را به مشتری ارائه دهد، بعضی اوقات مشکلی در جابجایی رخ می دهد.که به عنوان حوادث غیرمترقبه شناخته می شود و اگر بار شما در جابجایی دچار. آسیب شد،.باید بر اساس قوانین بیمه نامه هزینه از سوی شرکت پرداخت شود، گاهی.این هزینه کم یا زیادتر .از چیزی که فکر می کنید، خواهد بود.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله پنج نکته در انتخاب باربری در تهران پیشنهاد می شود.

ماشین مناسب حمل بار

برای انتخاب ماشین.مناسب حمل بار باید به.نکات متعددی توجه شود که عبارت است از:

  1.  نوع بار (اسباب و لوازم)
  2.  مسافت (میزان مسافتی که قرار است برای حمل بار طی شود)
  3.  باربری درون شهری یا برون شهری (برای مثال در تهران است یا برای شهرهای دیگر)
  4.  ساعت درنظر گرفته شده برای حمل بار
  5. نوع مسیر و جاده بین مبدا و مقصد

به صورت کلی در شرکت های باربری  از 3 دسته ماشین استفاده می شود که عبارت است از:

  1.  باربری ماشین های سبک: وانت بار، وانت پراید، نیسان بار
  2. باربری ماشین های نیمه سنگین: کامیون، خاور، هیوندا، ایسوزو، کامیونت
  3. باربری توسط ماشین های سنگین: تریلی، ترانزیت، ده تن، کفی، ترانزیت یخچالی، 20 تُن، چادری سه محور، کفی، کُمپرسی، تریلی تانکر فاو

لازم به ذکر است که برای حمل بار و حمل اثاثیه منزل درون شهری از ماشین های سبک نیسان بار و وانت بار و نیسان بار و نیمه سنگین کامیونت و خاور استفاده می شود..

با توجه ویژگی های گفته شده برای یک باربری خوب همان قدر که سرعت خوب است؛ اما می تواند موجب عجله و آسیب به وسایل شود و این مورد به هیچ عنوان قابل توجیه نیست؛ اگر بارهای شما در اثر اشتباه و عجله دچار آسیب دیدگی شوند، قطعا پرداخت غرامت در تمامی موارد کارساز نخواهد بود و چه بسا شما ضررهای بزرگی را متحمل خواهد شد.

بنابراین بهترین کار این است که سطح خدمات، پشتیبانی، ضمانت.ارائه خدمات و قیمت و سابقه فعالیت را جزو مواردی.برای یک مقایسه اصولی قرار دهید تا بتوانید از بین تمامی شرکت هایی که در این.زمینه فعالیت گسترده.دارند، یک شرکت را انتخاب کنید. سپس به عنوان مشتری بهترین را انتخاب کنید تا کار شما نقص کمتری داشته و این نقص میل به صفر داشته باشد.

امروزه با یک جستجوی ساده در اینترنت به راحتی می توان یک شرکت باربری را پیدا کرد؛ اما این نکته را در نظر بگیرید که تنها جستجو در اینترنت و پیدا کردن.یک سایت و شماره.تلفن کافی نیست، باید حتما تمام ویژگی های یک باربری خوب را مورد توجه قرار دهید و با بررسی آن انتخاب خود را انجام دهید.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله باربری تهران 1400 پیشنهاد می شود.

ماشین مناسب حمل بار

پیک آموت، ارائه کننده خدمات باربری وانت و نیسان بار در تهران و شهرستان ها

باربری نیسان بار پیک آموت به صورت شبانه روزی در سراسر شهر تهران و شهرستانها به صورت تخصصی آماده ارائه خدمات در زمینه های حمل اثاثیه منزل، باربری تهران به شهرستان و باربری وانت بار است.

خدمات پیک آموت عبارت است از:

  •  ارسال خودروی مجهز با کلیه امکانات و راننده مجرب و حرفه ای
  • بسته بندی لوازم حساس و قیمتی به صورت ویژه برای محافظت بیشتر
  • اعزام نیروی ورزیده و ماهر به تمامی مناطق تهران بزرگ
  • بسته بندی اثاثیه منزل با متد روز دنیا و قیمت بسیار مناسب
  • راهنمایی و مشاوره امور باربری به صورت شبانه روزی
  • افزایش سرعت در حمل بار و اثاثیه و چیدمان لوازم در محل جدید
  • باربری بین شهری از تهران به سایر نقاط کشور
  • رعایت حقوق مشتریان برای جلب رضایت و اعتماد آنها

شما می توانید برای آگاهی بیشتر از خدمات و ارتباط با دفتر مرکزی آموت بار با شماره 02188520204 تماس بگیرید.

مطالب مرتبط دیگر

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.