طرح ترافیکی زوج و فرد اصفهان

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
طرح ترافیکی زوج و فرد اصفهان پیک آموت

طرح ترافیکی زوج و فرد اصفهان که از شهریورماه سال 98 آغاز شده است. این طرح یکی از طرح هایی می باشد که برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کاهش حجم تردد در قسمت های پر جمعیت و پر رفت و آمد اصفهان ادامه خواهد داشت.

طرح ترافیکی شهر اصفهان در ساعت های ترافیک و پرتردد از آغاز می شود و در حال اجرا است.

بنابر افزایش شیوع ویروس کرونا در اصفهان و پیشرفت رو به جلو آن در بین شهروندان این تدبیر اندیشیده شده است تا مردم از در منازلشان طرح ترافیکی را اجرا کنند. این طرح هم برای کاهش شیوع کرونا و هم کاهش پیدا کردن ترددهاست که بر هر فرد بر اساس رقم آخر شماره پلاک خود می تواند در روزهای زوج یا در روزهای فرد در مناطقی که در طرح وجود دارند، تردد کنند.

حدود 900 هزار خودرو در استان اصفهان وجود دارد که با اجرای طرح ترافیکی زوج و فرد اصفهان می توان میزان آنها را به حداقل  رساند.

پیشنهاد پیک آموت: مشاهده لیست نمایندگی های وانت و نیسان بار پیک آموت

ضرورت طرح ترافیک در شهر اصفهان

اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگی و گردشگری شناخته می شود. بنابراین میزان ترافیک و حجم ترددها در این شهر بسیار زیاد و سنگین است که حتما باید برای این ترافیک ها تدبیری اندیشید. با اجرای طرح ترافیکی زوج و فرد اصفهان می توان تا حدودی در این زمینه موفق شد.

تمام جاهای گردشگری در شهر اصفهان آماده پذیرایی از گردشگران بودند که با آمدن ویروس کرونا همه آنها درمحدوده زوج و فرد قرار گرفتند و همان طور که گفته شد از درب منازل این طرح ترافیکی در حال اجرا است. در این طرح ترافیکی شهر اصفهان هیچ استثنایی برای هیچ ماشین و خودرویی وجود ندارد و همه خودروها برای تردد باید از این طرح پیروی کنند.

اصفهان بعد از شهرهای تهران و مشهد به عنوان یکی از پرجمعیت ترین استان در کشور است که همیشه مشکل ترافیک های سنگین و آلودگی های موجود در این شهرها به عنوان یک معضل مطرح است. بنابراین اجرای طرح ترافیکی در این اصفهان می تواند کمک زیادی در کاهش ترافیک ها داشته باشد.

در قسمت مرکز شهر اصفهان به دلیل وجود مراکز عرضه خدمات، مراکز دولتی و اقتصادی و وجود موتورسواران و خودروهای زیاد باعث به وجود آمدن ترافیک های سنگین شده است. با اعمال طرح ترافیکی زوج و فرد اصفهان تا حدودی از ترافیک و تردد خودروها در سطح شهر کاهش یافته و از آلودگی‌های محیطی نیز جلوگیری شده است.

با توجه به همه موارد بیان شد، شهروندانی اصفهانی برای انجام امور باربری، نباید نگران طرح ترافیک باشید؛ زیرا شرکت باربری پیک آموت در مناطق مختلف اصفهان در حال فعالیت است و تمام امور باربری را با ماشین های باربری مانند نیسان بار و وانت بار در محدوده طرح ترافیک انجام می دهد.

در ضمن لازم به ذکر است که پیک آموت امور باربری در محدوده طرح ترافیک را بدون اینکه قیمت آن با سایر نقاط شهر تفاوت داشته باشد، انجام خواهد داد. بنابراین می توانید با خیال راحت از خدمات باربری این شرکت بهره مند شوید.

چگونگی طرح ترافیکی محدوده زوج و فرد شهر اصفهان

برای اجرای طرح ترافیکی زوج و فرد اصفهان، به دلیل اینکه ممکن است با خطاهای انسانی رو به رو شود و به درستی نتوان پلاک ها را خواند، از سیستم های مکانیزه در طرح ترافیک استفاده شده است. برای این کار دوربین های هوشمند پلاک خوان را در اصفهان نصب شده تا راحت تر بتوان پلاک های درون طرح را از غیر طرح تشخیص داد و آن خودرویی که غیر مجاز وارد طرح ترافیکی شده است، مشمول جریمه و برخورد قانونی شود.

ساعات اجرایی این طرح ترافیکی در دو بازه زمانی اجرا می شود؛ یک بار در هنگام صبح از ساعت 8 تا 13 است. سپس در بعد از ظهر از ساعت 16 تا 21 اعمال می شوند. اگر طرح ترافیکی شهر اصفهان در روز زوج باشد، خودروهایی با شماره پلاک 2,4,6,8 به عنوان خودروهای زوج در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه می توانند در این ساعات مقرر شده تردد داشته باشند. همچنین در طرح ترافیکی شهر اصفهان مربوط به روز فرد، خودرویی با شماره پلاک 1,3,5,7,9 می تواند در روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه تردد کند و شامل اعمال قانون نیز نشوند.

در روز جمعه که به عنوان تعطیل رسمی به حساب می آید، هیچ طرح ترافیکی محدوده زوج و فردی اعمال و اجرا نمی شود و هر خودرویی اجازه تردد در شهر را دارا است.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله باربری محدوده شهرک صنعتی صفه اصفهان پیشنهاد می شود.

محدوده طرح ترافیکی زوج و فرد اصفهان

با وجود دانستن نقشه قسمت های موجود در طرح ترافیکی اصفهان بهتر می توان برای انتخاب مسیر خود اقدام کرد. در عین حال نمی توان به طور غیر مجاز نیز وارد طرح ترافیکی زوج و فرد نیز شوید‌.

این طرح در اصفهان از میدان امام علی شروع شده و به خیابان عبدالرزاق می رسد. سپس وارد چهار راه تختی می شود. از خیابان مسجد سید و خیابان آیت الله کاشانی گذشته و به فلکه چهار سوق  و چهار راه دکتر بهشتی می رسد. از خیابان شهید مطهری به میدان انقلاب اسلامی رفته، بعد وارد خیابان کمال الدین اسماعیل شده به میدان خواجو و چهار باغ خواجو رسیده، از خیابان نشاط در نهایت به خیابان هاتف می رسد.

به عبارتی دیگر می توان بیان کرد که طرح زوج و فرد شهر اصفهان از شمال به خیابان مسجد سید و خیابان عبدالرزاق، از سمت شرق به خیابان هاتف و خیابان نشاط، سپس خیابان چهارباغ خواجو، از سمت جنوب به خیابان کمال الدین اسماعیل و مطهری، از سمت غرب نیز به خیابان دکتر بهشتی و خیابان کاشانی می رسد.

صدور کارت ویژه تردد در طرح ترافیکی

اگر فردی در منطقه طرح ترافیک اصفهان دارای منزل مسکونی است و می خواهد با وسیله نقلیه شخصی خود تردد کند. برای اینکه در تردد خود دچار مشکل و جریمه نشود. باید به سامانه شهرداری شهر اصفهان مراجعه کرده و درخواست خودش را ثبت کند. بنابراین با ثبت اطلاعات در صورت تردد در طرح ترافیکی اصفهان دیگر نگران جریمه نخواهید بود.

قوانین موجود در طرح ترافیک اصفهان

با وجود اعمال طرح ترافیکی قوانینی نیز اعمال شده است تا افراد از اجرای آن سرباز نزنند. این طرح برای کاهش ترددهای شهر اصفهان بوده است تا هم از ترافیک های سنگین جلوگیری شود و هم مانع انتشار ویروس کرونا شود.

با اجرای طرح ترافیکی زوج و فرد اصفهان هر خودرویی چه بومی و چه غیر بومی، اگر برخلاف آنچه تعیین شده؛ یعنی اگر بر اساس شماره پلاک خود در روزی غیر از روز زوج یا فرد و در ساعتی غیر ساعت های مقرر شده، تردد کند شامل جریمه و اعمال قانون می شود.

طرح ترافیک در ساعات 8 صبح تا 13 و 16 عصر تا 21 تا قبل از عید در حال اجرا بود. ولی بعد از بیشتر شدن ویروس کرونا و رعایت نکردن گروهی از شهروندان و ترددهای غیر مجاز در سطح شهر باعث شد تا این ساعات تغییر کرده و از ساعت 7 صبح تا 12 شب طرح زوج و فرد شهر اصفهان اعمال و اجرا می شود.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله باربری تهران پیشنهاد می شود.

ترددهای ضروری و غیر ضروری

از تمام افراد خواسته شد تا ترددهای غیر ضروری نداشته باشند؛ اما تردد خودروهای مربوط به کادر درمان جایز خواهد بود و از طرح ترافیک پیروی نمی کند. وجود طرح ترافیک اصفهان کمک بزرگی را به شهرداری شهر اصفهان کرده است تا بتواند ترافیک های سنگین و ترددهای غیر ضروری را کنترل کنند و تا حدودی از این ترافیک و آلودگی ها بکاهد.

همچنین وجود دوربین های هوشمند در خیابان‌های شهر اصفهان این امکان را ایجاد کرده است تا بدون خطاهای انسانی و بدون دخالت انسان در پلاک خوانی  خودروهایی را که به طور غیر مجاز وارد طرح ترافیکی زوج و فرد شده اند، جریمه و اعمال قانون کرد.

با دانستن نقشه محدوده در طرح ترافیک و دانستن ساعات طرح ترافیکی می توانید از اعمال قانون و جریمه خودرو خود پیشگیری کنید.

پیک آموت، ارائه کننده خدمات باربری وانت و نیسان بار در تهران و شهرستان ها

باربری نیسان بار پیک آموت به صورت شبانه روزی در سراسر شهر تهران و شهرستانها به صورت تخصصی آماده ارائه خدمات در زمینه های حمل اثاثیه منزل، باربری تهران به شهرستان و باربری وانت بار است.

خدمات پیک آموت عبارت است از:

  •   کاهش کل مقدار زمان لازم برای امور اسباب کشی
  •  بسته بندی لوازم حساس و قیمتی به صورت ویژه برای محافظت بیشتر
  • اعزام نیروی ورزیده و ماهر به تمامی مناطق تهران بزرگ
  • ارسال خودروی مجهز با کلیه امکانات و راننده مجرب و حرفه ای
  • بسته بندی اثاثیه منزل با متد روز دنیا و قیمت بسیار مناسب
  • راهنمایی و مشاوره امور باربری به صورت شبانه روزی
  • افزایش سرعت در حمل بار و اثاثیه و چیدمان لوازم در محل جدید
  • باربری بین شهری از تهران به سایر نقاط کشور
  • رعایت حقوق مشتریان برای جلب رضایت و اعتماد آنها

شما می توانید برای آگاهی بیشتر از خدمات و ارتباط با دفتر مرکزی آموت بار با شماره 02188520204 تماس بگیرید.

مطالب مرتبط دیگر

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.