لیست باربری های ساری

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
لیست-باربری-های-ساری-پیک-آموت

شهر ساری در قسمت شمالی ایران واقع شده است. باربری ساری به نقاط مختلف کشور بسیار زیاد صورت می گیرد. در این مقاله درباره لیست باربری های ساری و ارائه خدمات باربری در این شهر صحبت خواهیم کرد. کلاردشت ، عباس آباد ، چالوس ، نور ، نوشهر ، رویان ، از جمله شهرهای استان مازندران است که باربری های زیادی را انجام می دهد. باربری نیسان بار ساری از این شهر به تمامی نقاط کشور توسط سامانه آموت بار انجام می شود. باربری از این شهر به صورت بار دربستی و خودره بار حمل می شود.

ساری بلوار امیر مازندرانی خیابان وصال شیرازی
09114125735

باربری اثاثیه منزل از ساری

بسیاری از مردم از شهر ساری به شهرهای دیگر نقل مکان می کنند و برای زندگی شهر دیگری را انتخاب می کنند و همچنین برخی از مردم نیز برای زندگی کردن به شمال کشور از جمله ساری نقل مکان می کنند.

باربری اثاثیه منزل ساری پیک آموت
باربری اثاثیه منزل ساری پیک آموت

یکی از امکانات سامانه آموت بار حمل اثاثیه منزل می باشد. از امکانت ویژه ای که این سامانه در اختیار مردم گذاشته است ارائه کارگر بسته بندی می باشد. کارگر بسته بندی تمامی اثاثیه منزل شما به صورت کاملا حرفه ای بسته بندی می کند و این امر از نگرانی و اضطراب شما در هنگام بارگیری و باربری کم می کند.

باربری از ساری به اهواز

شهر اهواز در استان خوزستان و در قسمت جنوب غربی ایران قرار گرفته است. بدلیل مسافت زیادی که از ساری تا اهواز وجود دارد ، اکثر مردم به دنبال باربری هایی میگردند که قیمت پایین تری نسبت به بقیه ی باربری ها داشته باشد. پایانه بودن سامانه آموت بار باعث شده تا کم ترین قیمت را نسبت به سایر باربری ها داشته باشد.

همچنین باربری آموت بار از رانندگان کاملا مجرب و مطعن استفاده کرده است تا نگرانی از بابت سرقت یا مفقودی بار نداشته باشید. لازم به ذکر است که گفته شود سامانه آموت بار برای تمامی بارهای خود بارنامه دولتی صادر میکند که بارنامه حکم سند مالکیت بار را برای صاحب بار دارد.

باربری از ساری به شهرستان ها

شهر ساری به دلیل آب و هوای و خاک خوب دارای محصولات غذایی از جمله برنج ، چای و … می باشد و به همین سبب به باربری های زیادی برای ارسال بار به شهرستان ها نیاز دارد. باربری ساری یکی از نمایندگی های حمل و نقل آموت بار است که باربری از ساری به نقاط مختلف کشور مانند ( باربری ساری به تهران ، باربری ساری به شیراز ، باربری ساری به اصفهان ، باربری ساری به مشهد ) و دیگر شهرها را انجام می دهد.

آموت بار تا کنون توانسته 34 نمایندگی معتبر در کل ایران داشته باشد ( لیست نمایندگی های آموت بار ). تا تمامی مردم عزیز بتوانند در هر جای ایران تنها با یک تماس بار خود را اعلام کنند. تا در کمترین زمان ماشین مورد نظر برای صاحب بار ارسال شود.

باربری خرده بار ساری پیک آموت
باربری خرده بار ساری پیک آموت

ارسال خرده بار از ساری

یکی از دیگر از امکانات سامانه باربری آموت بار بارگیری و باربری ساری به صورت خورده بار می باشد. برخی از بارها بسیار حجم و وزن کمی دارند و نیاز به نیسان و یا خاور دربستی ندارند. آموت بار بارهای کوچک را بصورت خورده بار ارسال به شهرستان ها ارسال می کند.

شماره و لیست باربری های ساری

شماره باربری ساری در نمایندگی آموت بار  09114125735 و 01132341139 می باشد. سامانه آموت بار به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی در زمینه باربری می باشد. فقط کافیست با ما در ارتباط باشید. تا در کم ترین زمان ماشین مورد نیاز باربری برای شما ارسال شود.

بسیاری از باربری ها هزینه ی کامل باربری را برای خورده بارها دریافت می کنند. سامانه آموت بار بر اساس حجم و وزن بار شما هزینه باربری شما را مشخص می کنند.

هزینه باربری نیز به عوامل مختلفی همچون نوع بار ، وزن بار ، حجم بار ، فاصله مبدأ از مقصد ، ارزش بار محاسبه می کند. همچنین صدور بارنامه و بیمه کردن بار در تعیین قیمت بار تاثیرگذار می باشد.

شما می توانید برای اطلاع از تعرفه باربری ساری به سایت آموت بار مراجعه کنید.

مطالب مرتبط دیگر

3 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.