باربری تهران به گرگان و حمل بار به گلستان

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
باربری تهران به گرگان و حمل بار به گلستان پیک آموت

تهران بزرگ ترین و پهناورترین استان کشور می باشد که در منطقه مرکزی ایران واقع شده است. این استان کانون اقتصادی، فرهنگی و تجاری کشور به شمار میرود و بسیاری از کارخانجات و شرکت های بزرگ و برند در این استان مشغول به فعالیت می باشند. با توجه به فعالیت و تولید مواد اولیه و صنعتی در این استان، خدمات حمل و نقل و باربری تهران به سایر نقاط کشور مانند باربری تهران به گرگان پیشرفت چشم گیری داشته است.

حمل و نقل از مهم ترین و اصلی ترین خدماتی می باشد که بسیاری از شرکت ها و کارخانجات بزرگ برای تبلیغات، بازاریابی و ارسال کالاهای خود به شهرها و استان های کشور به آن احتیاج دارند. باربری پیک آموت با 30 سال سابقه درخشان در تهران و سایر استان های کشور آماده ارائه خدمات باربری به شما عزیزان به صورت شبانه روزی می باشد که می توانید برای مشاوره و دریافت خدمات باربری با دفتر مرکزی با شماره 02188520204 تماس بگیرید.

خدمات باربری تهران به گرگان شامل حمل اثاثیه منزل، حمل بار از شهرک صنعتی های تهران به گرگان و استان گلستان و غیره می باشد که می توانید با نمایندگی های پیک آموت در تهران و یا با پایانه باربری این شرکت با شماره 02155537323 تماس بگیرید و با توجه به نوع، حجم و وزن بار خود از ماشین های ما به صورت ویژه بهره مند شوید.

پیشنهاد میکنیم مقاله باربری گرگان را نیز مطالعه فرمائید.

نیسان بار تهران به گرگان

خدمات نیسان بار تهران به گرگان شامل کالاهایی می باشد که وزن و تناژ باری آنها 2 الی 2 تن و نیم است. برخی از محصولات مانند موادغذایی، لبنیات و … برای حمل بار از تهران به گرگان نیاز به ماشین های یخچالی دارند که هزینه بیشتری نسبت به نیسان معمولی دارد. به همین منظور شما می توانید برای پرداخت هزینه باربری کمتر از خدمات نیسان بار برگشتی گرگان پیک آموت استفاده نمائید.

پیک آموت با راه اندازی نمایندگی های خود در تمامی منطقه های تهران آماده ارائه خدمات نیسان بار به شما عزیزان در کمترین زمان می باشد. علاوه بر این می توانید برای حمل بارهای بزرگ تر مانند دستگاه های صنعتی و … از انواع خاورهای مسقف و روباز این شرکت استفاده کنید.

حمل و ارسال بار از تهران به گرگان توسط باربری پیک آموت دارای مزایا و خدمات ویژه تری می باشد که این تفاوت ما را نسبت به دیگر همکاران متمایز کرده است. در ادامه درباره خدمات پیک آموت در باربری تهران به گرگان بیشتر صحبت خواهیم کرد.

خدمات پیک آموت در باربری تهران به گرگان

از خدمات ویژه ای که می توانید در باربری تهران به گرگان و باربری گرگان به تهران تجربه کنید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. مشتری مداری و انجام امور باربری به بهترین شکل جهت جلب رضایت مشتریان و مردم عزیز کشور
  2. انجام امور حمل بار با تناژ و وزن های مختلف با استفاده از خودروهای باربری مناسب
  3. انجام امور حمل بار و ارائه خدمات باربری به صورت شبانه روزی  در سراسر کشور
  4. ارائه مشاوره رایگان توسط کارشناسان ما جهت بارگیری و باربری
  5. در اختیار داشتن بیش از 48.000 راننده فعال در سراسر کشور
  6. امکان رزرو ماشین باربری برای بارگیری یک روز بعد
  7. در اختیار قراردادن راننده به صورت دربستی
  8. صدور بیمه نامه و بارنامه رسمی و دولتی
  9. خدمات حمل بار به صورت رفت و برگشت
  10. حمل بار با پایین ترین تعرفه باربری
  11. تحویل به موقع و سریع بار

حمل بار از تهران به گرگان

گرگان با توجه به آب و هوا و طبیعتی که دارد باعث شده بسیاری از ساکنین تهران در روزهای تعطیل و ایام نوروز برای تفریح به این شهر و دیگر شهرهای استان گلستان سفر کنند. این امر باعث شده است بسیاری از افراد برای تفریح و اقامت در این شهر اقدام به خریداری ویلا و خانه های ساحلی کنند.

برای تهیه لوازم منزل در گرگان برخی از افراد وسایل نو خریداری میکنند و برخی دیگر لوازم منزل خود را از تهران به گرگان حمل می کنند. برای حمل و ارسال لوازم منزل باید از ماشین های نیسان بار و خاور استفاده کرد که معمولا بیشتر از خدمات نیسان بار برای این موضوع استفاده می شود.

خدمات حمل اثاثیه منزل از تهران به گرگان دارای یک سری اصول و قواعد می باشد که به شرح زیر است:

  • بسته بندی اصولی لوازم منزل

لوازم منزل یکی از کالاهایی می باشد که احتمال آسیب آن در هنگام بارگیری و باربری زیاد است. به همین خاطر باید برای جابجایی و حمل لوازم منزل خود از کارتن های مخصوص و نایلون های حبابدار جهت بسته بندی لوازم منزل خود استفاده کنید.

  • کمک از نیروهای متخصص بسته بندی پیک آموت

نیروهای پیک آموت با توجه به آموزش ها و مهارت هایی که دارند تمامی لوازم منزل شما را به روش های کاملا اصولی و مطمئن بسته بندی می کنند تا در هنگام بارگیری و باربری دچار آسیب و خسارت نشوند. همچنین این موضوع باعث می شود خیال شما از سلامت بار در هنگام باربری تهران به گرگان راحت شود.

  • انتخاب ماشین مناسب برای حمل بار

با توجه به حجم و وزن بار خود می توانید از نیسان بار و خاورهای مسقف و روباز باربری پیک آموت استفاده نمائید. ماشین های حمل اثاثیه منزل پیک آموت از پتو و موکت در اطراف خودرو جهت آسیب نرسیدن به بار استفاده می کنند. همچنین نیروهای ما تمامی لوازم منزل شما را به گونه ای بارگیری میکنند که در هنگام بارگیری و باربری دچار آسیب و خسارت نشود.

انجام امور حمل اثاثیه منزل نیاز به مهارت و دقت دارد که می توانید به راحتی کلیه خدمات حمل اثاثیه منزل خود از تهران به گرگان را به ما بسپارید.

هزینه حمل بار از تهران به گرگان

کریه و هزینه حمل بار از تهران به گرگان ثابت نیست و با توجه به فاکتورهایی که از سوی اتحادیه باربری اعلام می شود مشخص خواهد شد. از مواردی که در قیمت باربری تهران به گرگان اثرگذار است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع بار
  • حجم بار
  • وزن بار
  • ارزش بار
  • بیمه باربری
  • نوع ماشین باربری
  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • تعداد خودروهای باربری

و غیره. برای استعلام قیمت باربری از تهران به گرگان با کارشناسان دفتر مرکزی پیک آموت با شماره 02188520204 تماس بگیرید.

ارائه خدمات باربری تهران به گرگان با پیک آموت

گروه حمل و نقل پیک آموت با دریافت کمترین هزینه باربری نسبت به سایر همکاران تمامی خدمات باربری را به صورت ویژه انجام می دهد. این شرکت با تلاش و کوشش خود موفق به راه اندازی 34 نمایندگی رسمی در ایران شده است که به صورت شبانه روز آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

همچنین می توانید برای ارتباط با دفتر نمایندگی شهر مورد نظر خود به صفحه تماس با ما سایت مراجعه کنید و از خدمات این شرکت مانند خدمات باربری تهران به گرگان بهره مند شوید.

ما در تلاش هستیم تا با ارائه کامل ترین و بروزترین خدمات کلیه امور باربری تهران به گرگان و باربری تهران به شهرستان را برای شما با دریافت کمترین هزینه باربری انجام دهیم تا رضایت شما عزیزان را نسبت به ناوگان حمل سبک بار در کشور جلب کنیم.

مطالب مرتبط دیگر

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.