باربری تیمورآباد و علی اکبر سیستان و بلوچستان

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
باربری علی اکبر و تیمور آباد

باربری و ارائه خدمات باربری تیمورآباد و علی اکبر توسط شرکت باربری پیک آموت به صورت شبانه روزی انجام می شود. شما می توانید برای دریافت خدمات باربری در این دو شهرستان و دیگر شهرستان های استان سیستان و بلوچستان با شماره 09154949436 تماس بگیرید.

تیمورآباد یکی از روستاهای سیستان و بلوچستان می باشد که در بخش شهرستان هامون قرار گرفته است. این روستا مرکز دهستان تیمورآباد و در 5 کیلومتری جنوب غربی شهر هامون واقع شده است. ارتفاع روستای تیمورآباد از سطح دریا حدود 480 متر و آب و هوای آن گرم و خشک می باشد.

علی اکبر نیز شهری در بخش تیمورآباد شهرستان هامون استان سیستان و بلوچستان می باشد که طبق آخرین سرشماری در سال 1395 جمعیت این شهر خدود 4.479 نقر بوده است.

برای دریافت خدمات با کمترین تعرفه باربری به صورت شبانه روزی می توانید با کارشناسان پیک آموت در تماس باشید.

مقالات بیشتر: باربری زابل و بنجار سیستان و بلوچستان

حمل اثاثیه منزل در تیمورآباد و علی آباد

گاهی اوقات به دلیل شرایط آب و هوایی، خانواده، شغل، تحصیل و .. خانواده های زیادی از شهرخود به دیگر شهرها و استان های دیگر کشور مهاجرت می کنند. برای انجام امور باربری بهتر است از شرکت های باربری کمک بگیرید. چراکه می توانید با درخواست پرسنل بسته بندی تمامی لوازم منزل خود را به راحتی و بدون کمترین خستگی به روش کاملا اصولی و حرفه ای بسته بندی کنید.

باربری تیمورآباد و علی اکبر

پرنسل بسته بندی تمامی لوازم منزل شما را به صورت کاملا مطمئن با استفاده از نایلون های حبابدار و کارتن های مخصوص بسته بندی می کنند. این امر باث می شود هم در زمان و هم در خستگی خود صرفه جویی کنید.

پس از بسته بندی می توانید با ما در ارتباط باشید تا لوازم شما را در کمترین زمان ممکن و کمترین تعرفه باربری حمل و جابجا کنیم. برای ارتباط با کارشناسان پیک آموت با شماره 09154949436 تماس بگیرید.

مقالات بیشتر: باربری زاهدان

هزینه باربری

باربری از تیمورآباد و علی اکبر به استان ها و شهرهای دیگر کشور به

  • نوع بار
  • تعداد ماشین های باربری
  • حجم بار
  • نوع ماشین باربری
  • بیمه باربری
  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • ارزش بار

و … بستگی دارد. برای ارتباط با دفتر مرکزی پیک آموت با شماره 02188520204 تماس بگیرید.

باربری تیمورآباد و علی اکبر به تهران

از سه مسیر می توان خدمات باربری به تهران را انجام داد که این سه مسیر شامل موارد زیر میباشد:

مسیر اول شامل 1484 کیلومتر است که از نظر زمانی حدود 16 ساعت و 30 دقیقه فاصله دارد. این مسیر از تیمورآباد شروع و به سمت طبس، کاشان و قم و در آخر به سمت تهران حرکت می کند.

مسیر دوم شامل 1541 کیلومتر می باشد که حدود 16 ساعت و 40 دقیقه فاصله زمانی دارد. این مسیر از سمت علی اکبر به سمت کرمان و رفسنجان، یزد و در آخر مانند مسیر اول به سمت تهران ادامه دارد.

مسیر سوم شامل 1494 کیلومتر است که از نظر زمانی 16 ساعت و 50 دقیقه فاصله زمانی دارد. این مسیر از سمت خراسان جنوبی به سمت سبزوار، داورزن، شاهرود و سمنان حرکت میکند که در آخر به تهران ختم می شود.

ارائه خدمات باربری توسط رانندگان پیک آموت بصورت شبانه روزی و در کمترین زمان ممکن انجام می شود. همچنین رانندگان از چادر برزنتی برای جلوگیری از آسیب رسیدن به بار استفاده می کنند.برای دریافت خدمات با ما در ارتباط باشید.

مقالات بیشتر: باربری ادیمی و قائم آباد سیستان و بلوچستان

باربری نیسان تیمورآباد و علی اکبر

بسیاری از کارخانه دارها با توجه به برگزاری نمایشگاه محصولات خود را برای دیده شدن وارد نمایشگاه ها میکنند. برای مثال لوازم برقی وارد نمایشگاه ها می شوند تا مردم برای دیدن این محصولات جدید به نمایشگاه بیایند و پس از رویت خرید خود را آغاز کنند.

همچنین نمایشگاه مواد غذایی و یا مبلمان هم به همین صورت فعالیت می کنند. باربری پیک آموت برای راحتی شما ماشین های باربری برای حمل بار از نمایشگاه ارسال می کند. برای اطلاع از پایانه باربری و لیست باربری های زاهدان می توانید با شماره 09154949436 تماس بگیرید. برای اطلاع دقیق از تعرفه باربری خود نیز می توانید با شرکت باربری پیک آموت تماس بگیرید و تعرفه باربری خود از تیمورآباد به شهرستان های دیگر کشور را از مشاورین ما بپرسید.

پیک اموت در تمامی مناطق استان سیستان و بلوچستان نمایندگی خود را راه اندازی کرده است که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مردم عزیز کشور می باشد. شما می توانید برای ارسال محصولات خود و یا مشاوره با نمایندگی منطقه خود و یا دفتر مرکزی پیک آموت با شماره 02188520204  تماس بگیرید.

مطالب مرتبط دیگر