باربری جهرم و قیر فارس

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
باربری جهرم و قیر فارس پیک آموت

باربری جهرم و قیر، از نمایندگی های فعال پیک آموت در استان فارس است که به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی است.

برای ارتباط با باربری جهرم و قیر فارس می توانید با شماره تلفن 09173505563 تماس بگیرد.

قیر، مرکز شهرستان قیر و کارزین در استان فارس است که از شهرهای تاریخی آن محسوب می شود. قدمت تاریخی این شهرستان به علت وجود آثار تاریخی و باستانی آن به دوره ساسانیان می رسد. نام قیر از زبان پهلوی به معنای زیاد گرفته شده است و نام گذاری این شهرستان به علت جمعیت زیاد آن بوده است.

اقتصاد شهرستان قیر بر پایه کشاورزی و باغداری استوار است. سد سلمان فارس در این منطقه جزو نخستین سد بتنی قوسی وزنی ایران است.

خرما این شهرستان از لحاظ مقدار و کیفیت جزو بهترین محصولات منطقه است.

پیشنهاد پیک آموت: مشاهده لیست نمایندگی های وانت و نیسان بار پیک آموت

باربری جهرم و قیر به تهران

جهرم، از شهرهای استان فارس است که به زبان پارسی میانه به آن «گهرم» گفته می شود. این شهر از شمال با خفر، شرق با فسا و زرین دشت، از جنوب با جویم، از مغرب با فیروزآباد و قیر و کارزین همسایه است.

جهرم با داشتن شرایط اقلیمی مناسب جزو مناطق کشاورزی استان فارس است، به همین علت به آن سرزمین کشاورزی گفته می شود. باغداری و دامپروری جزو مواردی است که اقتصاد ساکنان شهر جهرم با این دو منبع اقتصادی نیز ارتباط تنگاتنگی دارد.

همچنین جهرم دو شهرک صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی احداث شده است. همچنین واحدهای تولیدی، فنی و خدماتی در این شهر مشغول به فعالیت است.

باتوجه به مطالب ذکر شده، باربری در شهرستان جهرم و قیر جزو موارد ضروری است، بر همین اساس استفاده از یک باربری معتبر از نیازهای اساسی این شهرستان محسوب می شود.

باربری جهرم و قیر تحت نظارت پیک آموت با داشتن انواع ماشین باربری مانند نیسان بار و وانت بار و نیروی متخصص تمام خدمات باربری را به صورت کاملا حرفه ای انجام می دهد. برای استفاده از این خدمات کافی است در سامانه پیک آموت اعلام بار کنید تا در کمترین زمان ممکن بارگیری شما انجام شود.

باربری جهرم و قیر به تهران

از آنجایی که شهرستان های جهرم و قیر دارای محصولات کشاورزی و فرآورده های و محصولات تولیدی و صنعتی است، بنابراین حمل بار از این شهرستان ها به شیراز، تهران و سایر شهرها، تقاضای بالایی دارد.

در باربری جهرم و قیر، تمام امور باربری بین شهری انجام می شود.

ممکن است شما بخواهید از این شهرستان به شیراز (مرکز استان) یا از شهرستان جهرم و قیر به تهران اسباب کشی کنید، این باربری برای حمل اثاثیه منزل نیز خدمات ویژه ارائه می دهد. همچنین می توانید از نیروی متخصص و ماهر آن برای بسته بندی وسایل خود استفاده کنید.

پیشنهاد می شود برای جلوگیری از خسارت های احتمالی، برای تمام امور باربری بین شهری، با توجه به ارزش بار از بیمه نامه استفاده شود. با وجود بیمه نامه، شرکت باربری پیک آموت متعهد می شود که در صورت بروز آسیب، تمام خسارت بار را پرداخت کند.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله کانال اعلام بار نیسان استان فارس پیشنهاد می شود.

تعرفه باربری جهرم و قیر

تعرفه باربری جهرم و قیر

تعرفه حمل بار در این باربری با توجه به نوع بار، حجم بار، نوع ماشین باربری و تعداد آن، زمان بارگیری، مبدا و مقصد و بیمه در صورت درخواست مشتری محاسبه می شود. با توجه موارد یاد شده می توان بیان کرد که هزینه باربری را نمی توان به صورت ثابت مشخص کرد.

البته تعرفه باربری در نمایندگی های پیک آموت جزو مناسب ترین تعرفه های باربری در کشور به شمار می آید؛ زیرا این شرکت باربری می کوشد همواره باربری ایمن و مقرون به صرفه با قیمت پایین را به مشتریان خود ارائه دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با دفتر مرکزی آموت بار تماس بگیرید.

مطالب مرتبط دیگر

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.