باربری محدوده شهرک صنعتی فیروزکوه

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
باربری محدوده شهرک صنعتی فیروزکوه پیک آموت

در سایت آموت بار تا کنون درباره باربری شهرک صنعتی فرامان کرج ، گرمسار و … صحبت کرده ایم. در این مقاله درباره ی باربری محدوده شهرک صنعتی فیروزکوه صحبت می کنیم.

شهرک صنعتی فیروزکوه در محور تهران فیروزکوه ، 5 کیلومتر بعد از شهر فیروزکوه ( کیلومتر 120 جاده تهران فیروزکوه ) قرار گرفته است. این شهرک صنعتی تولیدات صنایع فلزی ، غیر فلزی ، غذایی و داروئی ، برق الکترونیک ، نساجی و پوشاک ، شیمیایی ، سلولزی ، صنایع تبدیلی کشاورزی ، آرایشی و بهداشتی و … دارد.

شما می توانید در سایت آموت بار درباره ی باربری محدوده شهرک صنعتی کمرد مطالعه فرمائید.

محور تهران-فیروزکوه ؛ ۵ کیلومتر بعد از شهر فیروزکوه (کیلومتر ۱۲۰ جاده تهران-فیروزکوه)
02177244126

باربری از شهرک صنعتی فیروز کوه

همانطور که گفته شد باربری از این شهرک صنعتی توسط باربری آموت بار انجام می شود. باربری از شهرک صنعتی فیروزکوه به شهرستان ها می توانند حمل و باربری قطعات برقی ، محصولات شیمیایی ، آرایشی و … باشد. برای بارگیری و باربری این شهرک صنعتی نیاز به یک باربری مطمعن و سریع دارد. سامانه آموت بار در کمترین زمان ممکن باربری بارهای ارسالی از این شهرک صنعتی به شهرستان ها و کلان شهرهای ایران را انجام می دهد.

هزینه باربری

هزینه باربری از شهرک صنعتی فیروزکوه به عوامل مختلفی بستگی دارد که شامل

  • نوع بار
  • حجم بار
  • وزن بار
  •  فاصله مبدأ تا مقصد
  • تعداد ماشین های مورد نیاز باربری

می باشد.

ماشین های باربری

باربری آموت بار تمامی ماشین های باربری از ماشین های سبک که ( نیسان ، آریسان ) می باشد تا ماشین های نیمه سنگین و سنگین ( خاور ، کامیونت ، تریلی ) را در اختیار خود دارد. شما می توانید از بین ماشین های باربری این سامانه یکی را به دلخواه با توجه به نوع و حجم بار خود انتخاب نمائید. پس از انتخاب ، خودروی مورد نظر شما بین 1 یا 2 ساعت دیگر برای بارگیری  در مبدأ حاظر می شود.همچنین شما می توانید زمان بارگیری را به کارشناسان ما اطلاع دهید تا ماشین بارگیری شما را در زمان مشخص شده رزرو و برای شما ارسال نمایند.

بیمه و بارنامه

باربری آموت بار تمامی بارهایی که از مبدأ به مقصد ارسال می کند را بارنامه می کند. نوع بارنامه آموت بار دولتی می باشد و دخالت دست در آن بسیار کم می باشد. همانطور که در مقاله های گذشته گفته شد ، بارنامه به منظور سند مالکیت برای صاحب بار می باشد. همچنین آموت بار می تواند تمامی بارهایی که ارسال کند را بیمه کند که این امر به اختیار صاحب بار می باشد و در صورت عدم نیاز از سوی صاحب بار ، بار بیمه نمی شود.

ارسال خرده بار از شهرک صنعتی فیروزکوه به شهرستان ها

ممکن است برخی از بارهایی که قرار است از این شهرک صنعتی به شهرستان های دیگر ارسال شود نیاز به ماشین دربستی نداشته باشند و بار را به صورت خرده بار به مقصد ارسال کنند. آموت بار این امکان را برای تمامی صاحب باران فراهم کرده است تا به راحتی و بدون دردسر بار خود را ارسال نمایند.

بسیاری از باربری ها هزینه کامل بارگیری و باربری را برای ارسال خرده بار از صاحب بار می گیرند ولی سامانه باربری آموت بار با توجه به نوع بار و فاصله مبدأ تا مقصد هزینه خرده بار را برای شما در نظر می گیرد.

باربری از شهرک صنعتی فیروزکوه به اصفهان

یکی دیگر از باربری هایی که توسط آموت بار انجام می شود. باربری از شهرک صنعتی فیروزکوه به اصفهان می باشد. فاصله این شهرک صنعتی تا اصفهان 588 کیلومتر می باشد. این نوع باربری باید کاملا مطمعن و حرفه ای انجام شود. زیرا فاصله بین مبدأ تا مقصد زیاد می باشد و اگر بار در این مسیر با دقت جا به جا نشود ممکن است آسیب ببیند. تمامی رانندگان باربری آموت بار کاملا حرفه ای و مسلط به جاده می باشند و این موضوع نگرانی صاحب بار را برای سلامت بار تضمین می کند.

باربری آموت بار در کلان شهرهای تهران ، یزد ، مشهد ، اهواز ، کرمانشاه ( فرامان ) و … نمایندگی دارد. و شما می توانید با شماره گیری نمایندگی آموت بار در شهر خود ماشین مورد نظر خود را رزرو کنید. برای اطلاعات بیشتر از نمایندگی ها و نوع باربری های سامانه حمل و نقل آموت بار و یا ارتباط با ماشاورین ما با دفتر مرکزی ما به شماره 02188520204 تماس حاصل فرمائید.

مطالب مرتبط دیگر

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.