تعرفه باربری اصفهان به شهرستان

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
تعرفه باربری اصفهان به شهرستان پیک آموت

تعرفه باربری اصفهان به شهرهای دیگر در سال 99 برای انواع  خاور و تریلی با ظرفیت 5 تن، 7 تن، 10 تن، 15 تن و 22 تن رقمی معادل 2.398.000 تا 16.000.000 است.

تعرفه کرایه حمل بار تریلی (نرخ کرایه تریلی 99)، کرایه وانت بار درون شهری و بین شهری در این شهر معمولا از روش های محاسبه نرخ کرایه ثابت حمل بار تبعیت نمی کند و باربری ها طبق شرایط مختلف و البته انصاف خود نرخ مصوب حمل بار باربری خود را تعیین می‌کنید.

تعرفه باربری بین شهری در هر باربری  متفاوت بوده و امروزه به سختی می توان شرکت یا باربری یافت که تعرفه باربری بین شهری و لیست قیمت ثابت برای حمل و نقل بار و اثاثیه منزل در اختیار عموم مردم بگذارند.

تعرفه باربری اصفهان

تعرفه باربری کامیون بین شهری و تعرفه حمل بار جاده ای با کامیون و نرخ کرایه تریلی با توجه به میزان عرضه و تقاضا به طور ثابت و قطعی نیست، به همین دلیل پیشنهاد پیک آموت به مشتریان گرامی این است که برای استعلام تعرفه کرایه کامیون با شرکت تماس گرفته و قیمت روز را استعلام  بگیرند.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم از آنجایی در هیچ منبعی نرخ اتحادیه باربری به طور قطعی وجود ندارد، هرگز به آنچه در مرورگر خود جستجو می کنید، اعتماد نکنند، زیرا لیست قیمت باربری بین شهری ثابتی وجود نداشته و شایسته‌تر آن است که استعلام تلفنی از باربری ها گرفته شود.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله باربری محدوده شهرک صنعتی محمود آباد اصفهان پیشنهاد می شود.

تعرفه باربری اصفهان برای وانت بار و نیسان بار

باربری پیک آموت در شهر اصفهان تلاش‌های فراوانی کرده تا نرخ کرایه نیسان بین شهری را از بین خدمات تعرفه حمل بار بین شهری انتخاب کرده و تعرفه بیش از 240 شهر اصلی ایران را به اطلاع هموطنان گرامی برسانیم.

به این ترتیب که با تماس با شرکت باربری پیک آموت، نرخ کرایه وانت بار  و باربری نیسان بار به شهرستان و نرخ کرایه وانت بار بین شهری را اطلاع پیدا کنید.

شرکت پیک آموت امور باربری های زیادی را با استفاده از وانت بار به انجام می رساند و نمایندگی های مختلفی را در تهران و شهرهای دیگر به خود اختصاص داده است که وانت بار سید خندان و  وانت بار زعفرانیه نمونه ای از این موارد هستند.

علت نوسان نرخ کرایه بین شهری در اصفهان

تعرفه و خدمات در باربری ها یا پایانه حمل و نقل بار نیز معمولا مثل میادین تره بار به طور روزانه در ارسال بار به بعضی از شهرها متغیر خواهد شد. به طور مثال قیمت گذاری در میادین مرکزی تره بار برای میوه و سبزیجات به صورتی است که هر روز طبق میزان بار و تقاضا ممکن است با افزایش و یا کاهش قیمت ها روبه رو شویم.

اگر روزی حجم بار میوه ای در میدان مرکزی تره بار بیش از حد معمول یا بیش از حد تقاضا باشد، برای اینکه غرفه داران موفق به فروش میزان بیشتر از آن محصول شوند، قیمت آن محصول را نسبت به تقاضای آن در بازار روز پایین آورده تا از عدم فروش و در نهایت خراب شدن آن محصول پیشگیری نمایند.

برعکس آن هم امکان دارد اتفاق بیفتد، اگر بار محصولی در میادین مرکزی در یک یا چند  روز متوالی کمتر از  حد تقاضا باشد، قیمت آن محصول به میزان حجم بار و نسبت آن با تقاضا و نیاز بازار پایین می‌آید.

در باربری هم گاهی همین اتفاق رخ می‌دهد، به خصوص در زمان های خاصی از سال مثل روزهای پایان سال یا مناسب ها و اتفاق‌های ناگوار طبیعی مثل سیل و زلزله، درخواست ها و تقاضای سفارش برای شهر اصفهان یا تمام شهرها زیاد می شود.

در این مواقع، راننده به نسبت میزان درخواست‌ها، کمتر خدمات ارائه داده و در این صورت با افزایش کرایه مسیر روبه رو خواهیم شد. در روزهای عادی هم امکان دارد گاهی به علل مختلفی راننده یک شهر کمتر از حد درخواست باشد و افزایش قیمت دیده شود.

در بعضی مواقع نیز امکان دارد باربری ها به علت کاهش سفارش بار و تعداد پایین درخواست و تعداد زیاد رانندگان در صف بارگیری با کرایه های پایین‌تری برای ارسال بار به شهرستان، با صاحب بار و راننده به توافق برسند.

این موضوع نیز با رضایت و گاهی با درخواست خود راننده از باربری است که شرکت باربری حاضر است با نرخ کمتر هم اقدام به حمل بار کند؛ زیرا بهتر از انتظار کشیدن و ماندن در صف بار است. به این ترتیب گاهی شما با کرایه ای پایین تر از حد تعرفه نیز مواجه می‌شوید.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله باربری محدوده شهرک صنعتی صفه اصفهان پیشنهاد می شود.

تعرفه باربری اصفهان به سایر شهرها

هزینه باربری و اتوبار در اصفهان بستگی به عوامل زیادی دارد. در این بخش قیمت های حدودی حمل بار و حمل اثاثیه منزل در اصفهان به شهرهای بیان شده است.

نکته قابل توجه اینجاست که خدمات باربری اصفهان مانند یک کالای خاص نیست که قیمتی معین داشته باشد. قیمت باربری بسته به نوع خدماتی است که اتوبار مورد نظر ارائه می دهد.

همچنین تعرفه باربری اصفهان طبق عوامل مختلف دیگر متغیر است و نمی توان لیست دقیقی از قیمت خدمات این باربری در عرضه کرد. برای مثال مسیری که باید طی شود، استفاده از خدمات بسته بندی اثاثیه و چیدن لوازم در هزینه نهایی باربری موثر هستند.

پس بهترین راه، تماس با کارشناسان اتوبار پیک آموت است. توصیف شرایط، دریافت مشاوره و تعیین قیمت و هزینه دقیق به وسیله این شرکت صورت می گیرد.

باربری های مختلفی در سراسر ایران توسط پیک آموت انجام می شوند که باربری قم و باربری اراک نمونه ای از آنها هستند.

تاثیر نوع ماشین در تعرفه باربری اصفهان

یکی از موارد تاثیرگذار بر هزینه باربری اصفهان نوع ماشین نقلیه ای است که مورد استفاده قرار می گیرد.

متداول ترین ماشین حمل بار در اصفهان عبارت است از:

  • کامیون (خاور 808 و خاور 608 ، ماشین های هیوندا و ایسوزو )
  • وانت نیسان

هزینه حمل بار با کامیون در اصفهان نیز به سه صورت محاسبه می شود:

1- در صورتی که داخل محدوده باشد: برای مثال مبدا و مقصد هر دو در استان اصفهان باشند، مانند حمل بار و اسباب در درون اصفهان، هزینه حمل بار با کامیون بین 120.000 تومان تا 150.000 تومان محاسبه می شود.

2- در صورتی که در خارج از محدوده باشد: برای مثال مبدا در غرب و مقصد در شمال یا شرق اصفهان باشد، هزینه حمل بار بین 150.000 تا 200.000 تومان محاسبه می شود.

3- حمل بار به شهرهای دیگر و مناطق حومه اصفهان: برای مثال اگر لازم باشد، اثاثیه یا هر بار دیگری با کامیون از اصفهان به شهرهای اطراف منتقل شود، بین 200.000 تا 300.000 تومان هزینه خواهد داشت.

هزینه حمل بار با وانت و نیسان در اصفهان نیز به سه روش محاسبه می شود:

1- در صورتی که داخل محدوده باشد: هزینه وانت و نیسان بار بین 70.000 تا 100.000 تومان می شود.

2-در صورتی که در خارج از محدوده باشد: هزینه حمل بار با نیسان بین 100.000 تا 130.000 تومان محاسبه می شود.

3- حمل بار به شهرها و مناطق حومه اصفهان: هزینه حمل بار به شهرهای حومه اصفهان حدود 140.000 تا 190.000 تومان است.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله پایانه نیسان بار برگشتی اصفهان پیشنهاد می شود.

تعرفه باربری اصفهان برای حمل وسایل سنگین

بعضی از وسایل سنگین و دارای ابعاد بزرگ هزینه حمل متفاوتی دارند، مانند:

  • یخچال ساید بای ساید
  • پیانو
  • گاوصندوق
  • شیشه میز ناهارخوری سنگین
  • یخچال فریزر بالای 18 فوت
  • کمدهای سنگین و شیشه ای
  • و…

همچنین هزینه جابه جایی وسایل سنگین براساس طبقات نیز محاسبه می شود.

تاثیر زمان بر تعرفه باربری اصفهان

مورد بعدی در تعیین هزینه باربری اصفهان مسئله زمان است، به طور مثال زمان استاندارد برای در اختیار گرفتن کامیون 3 ساعت و برای نیسان 2 است. این زمان از موقع رسیدن وسیله نقلیه به مبدا بارگیری محاسبه می شود و اگر مدت زمان بیشتر شود، ممکن است هزینه باربری کمی بیشتر دریافت شود.

لازم به ذکر است که هزینه کارگر برای حمل بار نیز چیزی بین 40 تا 55 هزار تومان است که بسته به تعداد طبقات امکان دارد، کمی کم و زیاد شود. این مورد نیز در تعرفه باربری اصفهان تاثیرگذار است.

نکته قابل توجه این است که قیمت های انتقال بار حدودی است و فقط برای آشنایی و دستیابی شما به حدود قیمت‌ها آورده شده. پس برای اطلاع از هزینه دقیق باربری خود بهتر است با شرکت باربری پیک آموت تماس گرفته تا کارشناسان شما را راهنمایی کنند.

همچنین تعرفه باربری برون شهری و حمل بار و اثاثیه منزل به شهرستان ها به صورت حدودی برآورد شده است، برای اطلاع دقیق از قیمت های خدمات باربری حتما با کارشناسان شرکت ارتباط برقرار گیرد.

تمام تعرفه های ذکر شده، بر اساس سال 1399 است. بنابراین برای استعلام قیمت روز باربری اصفهان می توانید با پیک آموت تماس بگیرید تا نسبت به قیمت های جدید آگاهی کسب کنید.

پیک آموت، ارائه کننده خدمات باربری وانت و نیسان بار در تهران و شهرستان ها

باربری نیسان بار پیک آموت به صورت شبانه روزی در سراسر شهر تهران و شهرستانها به صورت تخصصی آماده ارائه خدمات در زمینه های حمل اثاثیه منزل، باربری تهران به شهرستان و باربری وانت بار است.

خدمات پیک آموت عبارت است از:

  •  کاهش کل مقدار زمان لازم برای امور اسباب کشی
  •  بسته بندی لوازم حساس و قیمتی به صورت ویژه برای محافظت بیشتر
  • اعزام نیروی ورزیده و ماهر به تمامی مناطق تهران بزرگ
  • ارسال خودروی مجهز با کلیه امکانات و راننده مجرب و حرفه ای
  • بسته بندی اثاثیه منزل با متد روز دنیا و قیمت بسیار مناسب
  • راهنمایی و مشاوره امور باربری به صورت شبانه روزی
  • افزایش سرعت در حمل بار و اثاثیه و چیدمان لوازم در محل جدید
  • باربری بین شهری از تهران به سایر نقاط کشور
  • رعایت حقوق مشتریان برای جلب رضایت و اعتماد آنها

شما می توانید برای آگاهی بیشتر از خدمات و ارتباط با دفتر مرکزی آموت بار با شماره 02188520204 تماس بگیرید.

مطالب مرتبط دیگر

7 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.