خدمات وانت بار پیک آموت

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
خدمات وانت بار پیک آموت

وانت بار جزو ماشین‌های باری سبک است. این نوع ماشین برای بارهای سبک‌تر به کار می‌روند. بنابراین شما نیز می توانید برای امور باربری خود از خدمات وانت بار پیک آموت استفاده کنید.

وانت‌ها می‌توانند به نقاط مختلف شهر بروند؛ زیرا برخلاف ماشین‌های سنگین به مجوز تردد نیاز ندارند، می‌توانند وارد کوچه‌ها و معابر نسبتا باریک شوند و اجازه تردد بدون محدودیت در سطح شهر را دارند. به همین دلیل بسیاری از افراد برای حمل بارهای موردنظر خود از وانت بار استفاده می‌کنند.

حمل بار با ماشین‌های شخصی کار درستی نیست. افرادی این کار را انجام می‌دهند، هم باعث خراب شدن وسیله موردنظر می‌شوند و هم امنیت خود و سایر ماشین‌ها را به خطر می‌اندازند. همچنین هنگامی که حمل بار بیش از ظرفیت مجاز باشد، ماشین شخصی آسیب جدی می‌بینند. حتی ممکن است جبران خسارات برای آن، چند برابر اجاره وانت بار هزینه داشته باشد.

 مزایای وانت‌ بار

  • حمل بار در امنیت کامل
  • جابجایی بار در زمان تعیین شده و مطابق با برنامه‌ریزی
  • آسایش خاطر
  • دسترسی آسان هر زمان و مکان

مزایای دیگری وجود دارد که می‌توان به آن اشاره کرد. در این مقاله قصد داریم در مورد خدمات وانت بار پیک آموت توضیحات کاملی ارائه دهیم. به خاطر داشته باشید که همکاری با یک شرکت حمل بار معتبر از اهمیت بسیاری برخوردار است.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله وانت بار شریعتی پیشنهاد می شود. 

انواع وانت بار موجود در ایران

در سال‌های اخیر مدل‌های مختلفی از وانت بار در کارخانه‌های خودروسازی ایران تولید می‌شوند. شرکت پیک آموت از وانت‌ بارهای مختلفی برای ارائه خدمات خود استفاده می‌کند.

1- پیکان وانت

احتمالا بسیاری از شما با شنیدن کلمه وانت، شکلی از یک پیکان وانت سفید رنگ در ذهنتان تداعی می‌شود. این محصول ایران‌ خودرو یکی از محبوب‌ترین وانت‌ بارهایی است که در ایران تولید می شد. البته تولید وانت پیکان به دلیل نداشتن استانداردهای زیست محیطی در سال ۹۳ متوقف شد. پس از آن ایران خودرو به سراغ تولید نمونه‌های دیگری از وانت رفت. البته پیکان‌ وانت‌ها همچنان نقش پررنگی در پیک وانت بار کشور دارند.

2- آریسان

آریسان، پیشنهاد جدید ایران خودرو برای وانت بار بود. این ماشین ترکیبی از موتور ارتقا یافته پیکان با کابین وانتی پژو پارس است. آریسان‌ ماشین‌هایی دوگانه سوز است. یکی از مهم‌ترین مزایای این ماشین‌ وجود کپسول گاز در زیر باربند آن است. این موضوع باعث ایجاد فضای بیشتر برای حمل بار می‌شود.

3-  پراید وانت

پراید الگوی مهمی برای خودروسازی سایپا است. این شرکت خودروسازی به علت علاقه بسیاری که به این ماشین دارد، انواع آن را در مدل های مختلف تولید کرده است. آخرین پیشنهاد سایپا در مورد این ماشین دوست‌داشتنی، پراید وانت بود. بعد از توقف تولید وانت پیکان، پراید وانت به عنوان ارزان‌ترین وانت بار بازار ایران شناخته شده می شود.

4- مزدا، کارا

مزدا یکی از محبوب‌ترین وانت‌های موجود در ایران است. وانت مزدا توسط بهمن خودرو تولید می‌شد؛ اما پس از تحریم های ایران، بهمن خودرو با اتاق مزدا، خودروی جدیدی به نام «کارا» عرضه کرد. موتور وانت بار کارا توسط ایران خودرو تولید می‌شود.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله وانت بار سید خندان پیشنهاد می شود. 

خدمات وانت بار پیک آموت

برای استفاده از خدمات باربری شما به ماشین‌ مناسب، راننده کارآزموده، کارگر حمل بار و خدمات متعددی نیاز دارید. اگر خودتان بخواهید به دنبال تمام این موارد باشید، کارتان ساعت‌ها طول می‌کشد. شاید برای جابه جایی یک وسیله ساده یک روز تمام درگیر باشید.

بنابراین بهتر است با یک مرکز ارائه دهنده خدمات باربری معتبر همکاری کنید. این کار ساده‌ترین روش برای جابه جایی بارهای موردنظر شما است.

رانندگان پیک آموت از اپلیکیشن های مسیریاب حرفه‌ای استفاده می‌کنند. به همین دلیل می‌توانند خلوت‌ترین و کوتاه‌ترین مسیر بین مبدأ و مقصد را مشخص کنند.

وانت بار درون شهری

همه روزه در سطح تهران افراد زیادی به جابه جایی بار نیاز دارند. ممکن است محصولی را خرید کرده باشند و بخواهند آن را به مقصد مورد نظر ببرند یا اینکه ممکن است قصد جابجایی وسیله‌ای سنگین از نقطه‌ای به نقطه دیگر را داشته باشند. اسباب‌کشی نیز از دیگر کارهایی است که به ماشین‌های باربری مانند وانت بار و نیسان بار نیاز دارد.

خدمات باربری درون شهری پیک آموت عبارت است از:

  • امکان ارائه انواع مختلف وانت بار و نیسان بار
  • همراهی تعداد مناسبی از کارگران مخصوص حمل بار یا اثاثیه با ماشین مورد نظر
  • ارائه خدمات بسته‌بندی صحیح برای پیشگیری از آسیب‌ رسیدن به وسایل
  • امکان ارائه خدمات در تمام نقاط تهران در کوتاه‌ترین زمان ممکن
  • پیدا کردن بهترین مسیر بین مبدأ و مقصد
  • ارائه خدمات در کوتاه‌ ترین زمان ممکن

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله وانت بار زعفرانیه پیشنهاد می شود. 

وانت بار تهران

تهران شهر شلوغی است. این موضوع باعث شده است که باربری در این شهر نسبت به دیگر نقاط سخت‌تر باشد.

وانت بار، ماشین باری سبک است و به همین دلیل تنها خودرویی است که می‌تواند در سطح شهرهای شلوغ تردد داشته باشد. به همین دلیل بهترین ماشین برای جابه جایی بار در شهر تهران محسوب می‌شود. پیک آموت خدمات خود را در نقاط مختلف تهران ارائه می‌دهد.

در ادامه مهم‌ترین عوامل تعیین کننده هزینه وانت بار درون شهری بیان شده است.

  • فاصله بین مبدأ تا مقصد: مهم‌ترین نکته در تعیین هزینه وانت بار مسافتی است که باید طی شود.
  • نوع وانت بار: انواع وانت بار تا یک تن ظرفیت دارند. شما می‌توانید نوع وانت بار مورد نظر خود را نیز انتخاب کنید.
  • تعداد کارگر همراه با وانت بار: متناسب با میزان بار شما کارگر مخصوص ارسال می‌شود. تعداد این کارگرها در هزینه تأثیرگذار است.
  • وزن بار: بارهای سنگین‌تر به کارگران بیشتر و وانت بارهایی با ظرفیت بالاتر نیاز دارند. به همین دلیل وزن بار در قیمت وانت بار درون شهری تأثیر دارد.

به خاطر داشته باشید که هرگز به خاطر هزینه کمتر ماشین‌های کوچک‌تر کرایه نکنید. برای مثال ظرفیت وانت بارها تا هزار کیلوگرم است و برای بارهایی با وزن بیشتر بهتر است به سراغ ماشین‌های دیگری مانند باربری با نیسان بار و کامیونت بروید.

پیشنهاد پیک آموت: مشاهده لیست نمایندگی های وانت و نیسان بار پیک آموت

وانت بار برون شهری

یکی از مهم‌ترین فاکتورها در باربری برون شهری، مسقف بودن اتاق بار است. این موضوع باعث آسایش خاطر صاحب بار و راننده وانت و امنیت بار تا رسیدن به مقصد می‌شود.

یکی از مهم‌ترین نکات در مورد باربری، بهره‌مندی از کارگرانی است که اصول حمل بارها و اثاثیه حساس را می‌دانند. به همین دلیل باید در مبدأ و مقصد حضور داشته باشند تا وسیله موردنظر شما هم هنگام بارگیری و هم هنگام تخلیه سالم بماند.

معمولا کارگران همراه وانت بارهای برون شهری نیستند و از شهر خارج نمی‌شوند. بنابراین شما به کارگرانی نیاز دارید که در شهر مقصد حضور داشته باشند.

پیک آموت در بسیاری از شهرهای کشور نمایندگی دارد. به همین دلیل می‌تواند کارگران جدیدی در مقصد مورد نظر برای شما ارسال کند.

وانت بار تهران به شهرستان

تهران مرکز تجاری ایران است. تاجران و مغازه‌داران بسیاری از سراسر کشور به تهران می‌آیند، اجناس مورد نظر خود را خریداری می‌کنند تا برای فروش به شهر خود ببرند. به همین دلیل باربری تهران به شهرستان یکی از مهم‌ترین نیازهای این شهر است. پیک آموت خدمات خود را برای این کار ارائه می‌دهد.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله باربری تهران به رشت و تهران به گیلان پیشنهاد می شود. 

پیک آموت، ارائه کننده خدمات باربری وانت و نیسان بار در تهران و شهرستان ها

باربری نیسان بار پیک آموت به صورت شبانه روزی در سراسر شهر تهران و شهرستانها به صورت تخصصی آماده ارائه خدمات در زمینه های حمل اثاثیه منزل، باربری تهران به شهرستان و باربری وانت بار است.

خدمات پیک آموت عبارت است از:

  •  ارسال خودروی مجهز با کلیه امکانات و راننده مجرب و حرفه ای
  •  بسته بندی لوازم حساس و قیمتی به صورت ویژه برای محافظت بیشتر
  • اعزام نیروی ورزیده و ماهر به تمامی مناطق تهران بزرگ
  • بسته بندی اثاثیه منزل با متد روز دنیا و قیمت بسیار مناسب
  • راهنمایی و مشاوره امور باربری به صورت شبانه روزی
  • افزایش سرعت در حمل بار و اثاثیه و چیدمان لوازم در محل جدید
  • باربری بین شهری از تهران به سایر نقاط کشور
  • رعایت حقوق مشتریان برای جلب رضایت و اعتماد آنها

شما می توانید برای آگاهی بیشتر از خدمات و ارتباط با دفتر مرکزی آموت بار با شماره 02188520204 تماس بگیرید.

مطالب مرتبط دیگر

3 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.