لیست باربری های زنجان

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
لیست باربری های زنجان پیک-آموت

شهر زنجان یکی دیگر از شهرهایی است. که باربری از آن جا توسط سامانه باربری آموت بار انجام می شود. زنجان مرکز استان زنجان است که باربری از زنجان شامل حمل و بسته بندی اثاثیه منزل ، حمل و نقل بین شهری و … می باشد. در ادامه درباره لیست باربری های زنجان  و خدمات باربری در این استان صحبت خواهیم کرد. موقعیت جغرافیایی استان زنجان در قسمت شمال غربی کشور می باشدکه توسط استان های آذربایجان غربی و شرقی ، اردبیل ، گیلان ، قزوین ، همدان و کردستان احاظه شده است.

میدان قائم بلوار چمران خیابان روح الله کریمی نبش خیابان محمدی
09191491279

باربری زنجان

باربری از زنجان به شهرستان ها نیز توسط سامانه باربری آموت بار انجام می شود. سامانه آموت بار تا کنون توانسته 34 نمایندگیی معتبر در سراسر کشور ثبت کند تا شما در هر کجای ایران تنها با یک تماس ماشین مورد نظر شما را ارسال کند.

باربری خرده بار زنجان پیک آموت
باربری خرده بار زنجان پیک آموت

انتخاب ماشین با توجه به نوع ، وزن و حجم بار شما تعیین می شود و همچنین صاحب بار می تواند نوع ماشین مورد نظر خود را برای بارگیری بار خود انتخاب کند.

باربری از زنجان به تهران

بسیاری از مردم زنجان محصول و یا کالایی دارند که برای ارسال آن به شهرهای مختلف از جمله تهران نیاز به ماشین های باربری دارند. سامانه باربری آموت بار برای تمامی محصولات شما انواع ماشین های مختلف باربری دارد که در ادامه به ماشین های باربری این سامانه اشاره خواهد شد.

باربری از زنجان به شهرستان ها

شهر زنجان و دیگر شهرهای استان زنجان دارای محصولات متعددی هستند. که نیاز باربری به شهرهای دیگر می باشد. یکی از معروف ترین محصولات زنجان چاقو می باشد. که این محصول از این استان به تمام نقاط کشور ارسال می شود. سامانه باربری آموت بار تمامی محصولات شما را با سریع ترین ، ارزان ترین و مطمعن ترین باربری به مقصد ارسال می کند.

ارسال خرده بار از زنجان

گاهی اوقات برای ارسال یک محصول نیازی به گرفتن نیسان دربستی نیست. بدلیل حجم و وزن کم این محصول را می توان بصورت خرده بار با بارهای دیگر به مقصد مورد نظر فرستاد.

بسیاری از باربری ها برای حمل و باربری خرده بار هزینه کامل باربری از صاحب بار دریافت می کنند. سامانه باربری آموت بار با تخمین مسافت و ابعاد و وزن بار شما هزینه خرده بار را برای شما در نظر می گیرد.

بسته بندی اثاثیه منزل

کارگر بسته بندی در زمان حمل اثاثیه می‌ تواند کمک بسیار بزرگی به شما بکند. اکثریت افراد در زمان باربری از زنجان به شهرستان دچار نگرانی و استرس می‌ شوند. و امکان دارد خیلی چیزها را فراموش کنند.

حجم کار جا به جایی بیشتر به بسته‌ بندی کردن اثاثیه منزل ربط دارد. اگر بدانید که در یک روز می شود کل اثاثیه شما را جا به جا کرد و همچنین باربری آن را انجام داد. قطعا دیگر نگرانی و استرسی از جهت جا به جایی منزل ندارید. چون می‌ دانید این کار به سادگی توسط باربری زنجان به شهرستان آموت بار انجام می شود.

باربری اثاثیه منزل در زنجان

دلایل مختلی مانند آب و هوا ، شغل ، خانواده و ..و باعث می شود تا یک خانواده از شهری به شهر و یا استان های دیگر کشور مانند استان تهران و … نقل مکان کنند.

اولین و مهم ترین موضوع در اسباب کشی ، بسته بدی اصولی اثاثیه منزل می باشد. سامانه باربری اموت بار با ارائه کارگر بسته بندی کار شمارا هم از نظر زمانی و هم از نظر خستگی جسمی و روحی راحت کرده است.

باربری اثاثیه منزل زنجان پیک آموت
باربری اثاثیه منزل زنجان پیک آموت

زمانی و هم از نظر خستگی روحی و جسمی راحت کرده است. کارگر بسته بندی تمامی لوازم منزل شما رو از بزرگ مانند یخچال و فریزر تا لوازم کوچیک مثل صندلی و .. را به بهترین نحو ممکن بسته بندی می کنند.

با اینکار هم شما از نظر روحی و جسمی خسته نمی شوید و هم خیال شما از سلامت لوازم منزل خود راحت می شود.

هزینه و ماشین های باربری

سامانه باربری آموت بار تمامی خودروها را از نیمه سنگین ( نیسان ، خاور و … ) تا خودروهای سنگین ( کشنده ، تریلی و … ) در اختیار دارد.

هزینه باربری به عوامل مختلفی مانند

  • حجم بار
  • وزن بار
  • ارزش بار
  • نوع بار
  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • تعداد ماشین های مورد نیاز
  • ماشین های باربری

و … بستگی دارد که می توانید برای اطلاع دقیق از تعرفه باربری زنجان  با دفتر مرکزی آموت بار به شماره 02188520204 تماس بگیرید.

صدور بیمه و بارنامه

آموت بار برای تمامی بارهایی که ارسال می کند بیمه در نظر می گیرد. بیمه کردن بارها به صاحب بار بستگی دارد و در صورت عدم نیاز می تواند بار بیمه نشود.

پیشنهاد آموت بار بیمه کردن بار می شود ، زیرا در صورت آسیب دیدن بار شما بیمه تمامی هزینه ی بار شما را پرداخت می کند.

همچنین آموت بار برای تمامی بارهای خود بارنامه دولتی صادر می کند که می دانید بارنامه به منظور سند مالکیت برای صاحب بار می باشد. صدور

شماره تلفن و لیست باربری های زنجان

شماره نمایندگی آموت بار در زنجان 09191491279 می باشد. سامانه آموت بار بصورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی در زمینه ترانزیت و باربری می باشد فقط کافیست با تلفن همراه خود بار خود را به سامانه آموت بار اعلام کنید تا در کمترین زمان ماشین مورد نظر برای بارگیری برای شما ارسال شود.

مطالب مرتبط دیگر