سال: 2020

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
هنگام اسباب کشی ابتدا چه چیزی را بسته بندی کنیم پیک آموت

اسباب کشی یک موضوع اساسی و همه گیر است. افراد بسیار زیادی همواره به دلیل نقل مکان از خانه های خود یا حتی دفاتر اداری و شرکت های تجاری با اسباب کشی آشنا هستند. همچنین در مواقع ضروری به دلیل کمبود وقت و مشکلات دیگر افراد نیاز به راهکار هایی دارند تا در حمل اثاثیه منزل کمکشان کند.

شاید افراد زیادی سررشته در بحث اسباب کشی ندارند. به همین دلیل در این مقاله نکاتی برای کمک به افراد مختلف بیان شده که کارایی بسیاری دارد.

چگونگی بسته بندی در اسباب کشی

سته بندی وسایل واقعا اهمیت بسیار بالایی در اسباب کشی دارد. در واقع مهم ترین و اصلی ترین کار در یک اسباب کشی بسته بندی وسایل ها است.  دلیل اهمیت بسته بندی در حمل اثاثیه منزل این موضوع است که همه افراد دوست دارند وسایل های خود را بدون شکستن یا خراب شدن به محل جدید انتقال دهند. در این قسمت باید به چند موضوع توجه داشته باشید و چند نکته را رعایت کنید تا در نتیجه وسایلتان با سلامت در ماشین باربری مانند نیسان بار یا کامیونت قرار گرفته و حمل شود. 

 بسته بندی مرحله حساسی در حمل اثاثیه منزل است، پس چندین روز از وقت شما را می گیرد. خیلی از افراد فکر می کنند که خب بسته بندی چند تا وسیله که ساده و راحت است. چنین نیست و برعکس ظاهرش کار پر زحمتی می باشد. قبل از تمام شدن مراحل بسته بندی شما این کار را نصفه نیمه رها خواهید کرد.  

برای استفاده از خدمات پیک آموت برای بسته بندی وسایل و اسباب کشی حرفه ای می توانید با شماره تلفن 02188520204 تماس حاصل فرمایید. 

سوالات مهم در بسته بندی اثاثیه منزل

سوالاتی که باید روی برگه ای بنویسید و به آن پاسخ دهید، عبارت است از:

  • آیا برای شروع مراحل بسته بندی وسایل آماده هستم؟ 
  • چه زمانی بسته بندی را آغاز کنم؟
  • آیا اسامی تمامی وسیله های خود را یادداشت و طبقه بندی کردم؟ 

شما در اولین قدم باید یک خودکار و کاغذ بردارید و به تک تک اتاق ها رفته و لوازم موجود از کوچک و بزرگ همه را بنویسید. شما بدون انجام این کار به ظاهر ساده نمی توانید بسته بندی وسایل ها را شروع کنید. با انجام این کار ساده از پرهزینه ترین کارهای بسته بندی وسایل جلوگیری می کنید. 

قطعا در طی زمان زیاد شما اقلام بسیار زیاد ریز و درشت برای منزل خود خریداری کرده اید که ممکن است آن را فراموش کرده باشید. بنابراین اگر در اسباب کشی چیزی گم شود، به خاطر زیاد بودن وسایل متوجه گم شدن وسیله هایتان نمی شوید؛ اما با نوشتن وسیله ها ناخودآگاه در ذهنتان یک برنامه ریزی برای بسته بندی هر کدام از وسایل انجام خواهید داد. در این قسمت باید خیلی حواستان را روی مبل ها و اثاثیه متمرکز کنید. به این دلیل که از نظر قیمتی گران تر از بقیه وسایل هستند. از طرفی نیز بسته بندی سخت تری نسبت به دیگر وسایل دارند و در هنگام جابجایی نیاز به مراقبت دو چندان دارند. 

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله بهترین روش برای اسباب کشی پیشنهاد می شود. 

چگونگی بسته بندی در اسباب کشی

نکات مهم در اسباب کشی

هنگامی که لیست تمام وسیله ها را به اتمام رساندید. اکنون می توانید خیلی راحت موارد اضافی را حذف کنید.  مثلا چیزهای واقعا بی مصرف و خراب را دور بریزید. چیزهایی که قابل استفاده است؛ اما به دردتان نمی خورد به کسی بدهید تا استفاده کند.

این کار باعث می شود که از حجم وسایلتان کم شود. مزیتی که این کار دارد این است که در خانه جدید وسایل اضافی نخواهید داشت و کارتان بسیار راحت تر می شود. مهم تر از آن در هزینه حمل و نقل کمک بسیار بزرگی به شما خواهد شد؛ زیرا هر وسیله کوچک یا بزرگی که انتخاب می کنید که جابجا کنید، هزینه حمل و نقل و اسباب کشی برایتان سنگین تر خواهد بود. 

مراحل بسته بندی در اسباب کشی

 ابتدا مطمئن شوید که وسایل لازم برای بسته بندی را دارید. اگر قبل از شروع موارد مورد نیاز را فراهم نکنید، ممکن است در اوج کار به چیزی نیاز پیدا کنید که در دسترس نیست. بسیاری از افراد از این موضوع اطلاعی ندارند، استفاده از کارتن بسته بندی برای اسباب کشی بسیار اهمیت دارد. 

  • نخستین اولویت های در بسته بندی وسایل

بسته بندی سخت ترین و شلوغ ترین اتاق ها را در مرحله اول انجام دهید. بسته بندی وسایل آشپزخانه را نیز در اولویت قرار دهید؛ زیرا زمانی زیادی برای جمع کردن وسایل آشپزخانه مورد نیاز است.  به این دلیل که شما در آغاز کار بدون استرس و اضطراب هستید و با آرامش کارهایتان را انجام می دهید.

با انجام کارهای مهم، پس با گذشتن چند روز و به طبع خسته شدن شما می بینید که اتاق های کم وسیله و کارهای آسان مانده و این باعث سرعت بالا در کارتان خواهد شد. اگر خانه ای که در آن سکونت دارید بزرگ و دارای اتاق های زیاد است و خیلی از اتاق ها بدون وسیله است را به کارهای آخر موکول کنید. 

همان طور که بیان شد یکی از سخت ترین قسمت های بسته بندی اشپزخانه می باشد.  آشپزخانه چون که وسایل زیاد و بزرگ دارد. لوازم شکننده دارد. نیاز به دقت و زمان بیشتری نسبت به جاهای دیگر دارد. 

  •  آخرین اولویت در اسباب کشی

شما در حالی که مشغول بسته بندی و اسباب کشی می باشید. این کار ممکن است روزها طول بکشد. پس قطعا شما نیاز به خواب و استراحت دارید.  در نتیجه حمام و اتاق خواب به آخرین مرحله موکول می شود.

شما این دو مکان را در آخر باید جمع و بسته بندی نمایید. همچنان از بین این دو مورد هم باز حمام بعد از اتاق باید جمع شود. به دلیل آنکه شما در این وضعیت نیاز به حمام روزانه دارید و از طرفی هم حمام وقت زیادی لازم ندارد. 

مراحل بسته بندی در اسباب کشی

پیک آموت، ارائه دهنده انواع خدمات بسته بندی و اسباب کشی 

در مورد اسباب کشی که یک موضوع همه گیر و واقعا مهم است، نکات بسیار مهمی توضیح داده شد. با این نکات می توانید سرعت کارهای خود را دو برابر کنید. اکنون شما اولویت های بسته بندی اثاثیه خود را نیز می دانید. این مورد خود کمک بزرگی به شما خواهد کرد. پس وسیله های اضافه را با خود حمل نکنید. ابتدا از اتاق های شلوغ و پر وسیله شروع کنید. در بسته بندی اثاثیه و مبلمان دقت کنید؛ چون حساس هستند.

برای بسته بندی وسایل می توانید از خدمات ویژه پیک آموت استفاده کنید و حمل اثاثیه منزل خود را به این شرکت باربری بسپارید. با این کار خیالتان از بابت بسته بندی وسایل که به صورت اصولی و حرفه ای توسط نیروهای ماهر انجام می شود، راحت باشد. همچنین برای اسباب کشی در پیک آموت از مجهزترین ماشین های باربری مانند نیسان بار و کامیونت و خاور استفاده می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با دفتر مرکزی آموت بار تماس بگیرید. 

مطالب مرتبط دیگر