باربری احمد آباد صولت و مشهد ریزه خراسان رضوی

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
باربری احمدآباد صولت و مشهد ریزه

خدمات حمل اثاثیه منزل ، حمل خرده بار، حمل لوازم صنعتی و دیگر خدمات باربری توسط شرکت باربری پیک آموت به صورت شبانه روزی با بهترین خدمات و امکانات انجام می شود. شما می توانید برای دریافت خدمات باربری احمد آباد صولت و مشهد ریزه با نمایندگی پیک آموت با شماره 05137608071 و 09156665639 تماس بگیرید.

احمد آباد صولت شهری در بخش بوژگان شهرستان تربت جام استان خراسان رضوی است. این شهر طبق آخرین سرشماری دارای 8.326 نفر جمعیت دارد. مشهد ریزه شهری در بخش میان ولایت شهرستان تایباد می باشد که دارای 9.211 کیلومتر می باشد.

این شهرستان در فاصله 23 کیلومتری در غرب تایباد و 123 کیلومتری کیلومتری مشهد قرار دارد. این شهر بر اساس آخرین تقسیمات سیاسی در محدوده بخش میان ولایت شهرستان تایباد قرار گرفته است و به عنوان مرکز آن شناخته شده است. حدود شهر مشهد ریزه از شمال به اراضی روستای پنل بند، از جنوب به روستاهای قادرآباد و جوزقان، از شرق به روستای چهار برجی و از غرب به روستای سرخ سرای و در نهایت به ارتفاعات استای محدود می شود.

مقالات بیشتر: باربری سمیع آباد و نیل شهر خراسان رضوی

باربری احمد آباد صولت و مشهد ریزه به تهران

از سه مسیر می توان خدمات باربری از احمدآباد و مشهد ریزه به تهران را انجام داد که این سه مسیر شامل موارد زیر می باشد:

مسیر اول حدود 1080 کیلومتر فاصله دارد که از نظر زمانی حدود 12 ساعت فاصله می باشد. این مسیر از مشهر ریزه شروع می شود و پس از عبور از شهرهای سبزوار، شاهرود و سمنان به تهران ختم می شود.

باربری احمدآباد صولت و مشهد ریزه

مسیر دوم شامل 1180 کیلومتر است که حدود 14 ساعت و 15 دقیقه فاصله زمانی دارد. این مسیر از سمت احمد آباد صولت به سمت تربت حیدریه به سمت روستای بیارجمند حرکت می کند که پس از آن مانند مسیر اول به تهران ختم می شود.

مسیر سوم شامل 1400 کیلومتر است که حدود 16 ساعت فاصله زمانی دارد. این مسیر مانند مسیر دوم تا تربت حیدریه ادامه دارد و پس از آن به سمت طبس، کاشان و قم دارد که در انتها به تهران ختم می شود.

تمامی رانندگان نیسان شرکت باربری پیک آموت با توجه به شرایط آب و هوایی و ترافیک حمل و نقل جاده ای یک مسیر را جهت تسریع در زمان باربری انتخاب می کنند. همچنین از چادر برزنتی جهت جلوگیری از خسارت به بار در زمان بارندگی برف و باران نیز استفاده می کنند.

نیسان بار برگشتی احمد آباد صولت و مشهد ریزه

خدمات نیسان بار برگشتی احمد آباد صولت و مشهد ریزه نسبت به دیگر خدمات باربری کمی تفاوت دارد. این تفاوت بیشتر در هزینه و قیمت باربری به چشم می خورد. نیسان بار برگشتی به این صورت است که ماشین باری را در مقصد به صاحب بار تحویل داده است و برای برگشت به منزل خود نیاز به یک بار دارد.

برای مثال فرض کنید یک بار از مبدأ تهران به مقصد مشهد ریزه حرکت می کند و پس از تخلیه بار راننده قصد دارد مجددا به تهران باز گردد. برای بازگشت می تواند یک بار از احمد آباد صولت به مقصد تهران با هزینه پایین تر دریافت کند و به سمت تهران حرکت کند.

معمولا رانندگان نیسان و دیگر رانندگان علاقه ای به خالی برگشتن ندارند. با این روش و دریافت هزینه کم می توانند یک بار به مقصد مورد نظر خود ببرند و پس از آن به منزل و محل سکونت خود رود. این روش یک روش کاملا کارآمد برای صاحبان بار، شرکت های باربری و رانندگان نیسان می باشد.

شما می توانید برای ارتباط با پایانه باربری آموت بار در تهران نیز با شماره 02155537323 تماس بگیرید. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر برای پایانه نیسان بار برگشتی مشهد روی لینک مربوطه بزنید.

حمل اثاثیه منزل از احمد آباد صولت و مشهد ریزه

حمل اثاثیه منزل از احمد آباد صولت جزو خدمات ویژه شرکت باربری پیک آموت می باشد که به صورت شبانه روزی انجام می دهد. حمل اثاثیه منزل با وجود لوازمی حساس جزو باربری های بسیار مهم به شمار می رود. همچنین مدت زمان بسته بندی بارگیری و باربری از دیگر مواردی است که باربری اثاثیه منزل را مشکل ساز کرده است.

باربری احمدآباد صولت و مشهد ریزه

شرکت باربری پیک آموت جهت تسریع در زمان باربری برای بسته بندی لوازم منزل شما پرسنل مخصوص بسته بندی ارسال می کند. پرسنل بسته بندی تمامی لوازم منزل شما را به روش کاملا اصولی و مطمئن بسته بندی می کنند تا در هنگام بارگیری و باربری دچار آسیب نشوند. این امر هم در زمان بسته بندی و هم در میزان خستگی شما تأثیر بسیار مطلوبی را خواهد گذاشت.

پس از بسته بندی می توانید با نمایندگی پیک آموت تماس بگیرید و ماشین مورد نیاز خود را با توجه به حجم و وزن بار خود انتخاب نمائید. همچنین می توانید پس از باربری، در مقصد از پرسنل ما جهت تخلیه بار استفاده نمائید. خدمات باربری اثاثیه منزل از 0 تا 100 را با خیالی آسوده می توانید به شرکت باربری پیک آموت بسپارید.

مقالات بیشتر: باربری دوآب و قلعه حمام خراسان رضوی

هزینه و خدمات باربری احمد آباد صولت و مشهد ریزه

هزینه باربری در احمد آباد صولت و مشهد ریزه ثابت نیست و با توجه به عواملی مشخص می شود که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع بار
  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • وزن بار
  • تعداد ماشین های باربری
  • بیمه بار
  • نوع ماشین باربری
  • حجم بار
  • ارزش بار

و غیره. نوع ماشین باربری از موارد بسیار مهم در مشخص کردن هزینه باربری می باشد. در واقع هرچقدر ماشین باربری بزرگ تر باشد، هزینه نیز بیشتر می شود. اگر وزن بار شما 2 الی 2 تن و 200 باشد و حجم آن به اندازه اتاق نیسان است بهترین ماشین برای بارگیری نیسان بار می باشد.

اما اگر بار شما دارای حجم و وزن بیشتری است باید آن را با ماشین های بزرگ تر مانند خاور، کامیونت، تریلی و دیگر خودروها حمل کنید. جهت مشاوره با کارشناسان پیک آموت می توانید با شرکت باربری پیک آموت با شماره 05137608071 و 09156665639 تماس بگیرید.

از ارائه خدمات باربری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه خدمات باربری به صورت شبانه روزی در هر کجای ایران
  • حمل بار به صورت رفت و برگشت
  • انجام خدمات باربری انواع کالا ها با اوزان  و تناژ های مختلف
  • ارائه مشاوره رایگان در جهت بارگیری و باربری
  • تحویل به موقع و سریع بار
  • انجام امور و خدمات باربری در 7 روز هفته به صورت شبانه روزی
  • بارنامه و بیمه نامه رسمی
  • در اختیار داشتن 22.000 راننده فعال در سراسر کشور
  • پایین ترین قیمت باربری در تهران
  • ارائه بیمه نامه و بارنامه دولتی

برای دریافت خدمات باربری با بهترین امکانات و خدمات به صورت شبانه روزی می توانید با نمایندگی های پیک آموت همراه باشید. این شرکت با راه اندازی 34 نمایندگی در سراسر کشور آماده ارائه کلیه خدمات باربری می باشد. پیک آموت در تلاش است با ارائه بهترین خدمات باربری، رضایت شما را نسبت به شرکت جلب نماید.

مطالب مرتبط دیگر

4 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.