نیسان بار بین شهری پیک آموت

استفاده از نیسان بار بین شهری یکی از روش‌ های حمل وسایل مختلف در ایران است. همه ما در مواقع خاصی به استفاده از نیسان بار نیاز داریم. برخی از افراد به واسطه شغلشان باید چند بار در طول هفته از نیسان بار استفاده کنند.

یکی از نکات مهم در استفاده از ماشین‌ های باربری اعتبار شرکت آنها است. یک شرکت معتبر نیسان‌ هایی ارائه می‌ دهد که از نظر فنی کاملا سالم هستند. همچنین با رانندگان و کارگران باربری حرفه‌ای برای حمل بارها استفاده می‌کند. برای بارهای مختلف بیمه‌نامه تهیه می‌کند و به طور کلی خدمات مختلفی به مشتریان ارائه می‌دهد. پیک آموت یکی از بهترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات نیسان بار بین شهری است.

در ادامه قصد داریم توضیحات کاملی در مورد خدمات باربری نیسان بار پیک آموت ارائه دهیم که با مطالعه آن می توانید با خدمات پیک آموت آشنا شوید. سپس درمی‌یابید چه انتظاراتی از یک شرکت حمل و نقل و باربری معتیر داشته باشید.

تاریخچه حمل نیسان بار بین شهری در ایران

مهم‌ترین ویژگی‌ نیسان بار بین شهری که در ذهن همه ما وجود دارد، رنگ آن است. همه ما ایرانی‌ها این ماشین را با رنگش می‌شناسیم؛ نیسان آبی. حتی زمانی که نیسان‌های دیگری با رنگ‌های سفید یا قرمز نیز تولید شدند، تأثیری در ذهنیت ایرانی ها در مورد نیسان نداشتند. نیسان‌ جونیور نام اصلی این ماشین است. این ماشین مدل‌های مختلفی دارد؛ اما مدلی که ما آن را به این نام می‌شناسیم، حدود نیم قرن است که در ایران وجود دارد.

وانت نیسان از سال ۱۳۴۹ تاکنون در ایران تولید می‌شود. این ماشین پرکاربرد ابتدا تا سال ۶۵ توسط کمپانی زامیاد تولید می‌شد. از سال ۶۵ تا ۷۷ مجموعه خودروسازی سایپا تولید آن را برعهده گرفت. پس از آن نیز دوباره کمپانی زامیاد تولید این خودرو را آغاز کرد. نیسان‌های امروزی دارای قابلیت‌های پیشرفته‌ای چون ترمز ضد قفل و سیستم ebd هستند.

در حال حاضر نیسان به یکی از خودروهای اصلی در ناوگان باربری ایران تبدیل شده است. درواقع می توان بیان کرد نیسان بار بین شهری تنها خودرو باربری بوده که ظرفیتی بین وانت و خاور را دارا است.

ظرفیت و ابعاد اتاق نیسان بار بین شهری

پیش از اینکه برای باربری اقدام کنید، باید از ظرفیت و ابعاد باربندهای ماشین‌های مختلف اطلاع داشته باشید. سپس اطلاعاتی کلی از محموله مورد نظرتان به دست آورید تا بتوانید نوع ماشین مناسب برای حمل آن را پیدا کنید. در ادامه در مورد ظرفیت و ابعاد اتاق نیسان توضیح داده شده است.

  • وانت نیسان می‌تواند تا دو هزار کیلوگرم بار را حمل کند. نیسان بار بین شهری بهترین انتخاب برای محموله‌هایی با وزن 1 تا 2 تن است.
  • طول نیسان بار نزدیک به دو متر تخمین زده شده است.
  • عرض 1/5 است.
  • ارتفاع این ماشین به 1/5 متر می‌رسد. برای حمل بارهایی با ارتفاع بیش از 1/5 باید مجوزهای لازم را دریافت کرد. همچنین باید به ارتفاع پل‌ها و فضاهای مسقف توجه داشت.

نیسان بار برون شهری

در بسیاری از موارد تقاضای باربری مشتریان به یک شهر محدود نمی‌شود. بسیاری از آنها نیاز دارند که محموله موردنظر خود را به نقاط مختلف کشور ارسال کنند. برای درخواست نیسان بین شهری باید به فاکتورهای مختلفی توجه داشته باشید. مهم‌ترین نکات را در ادامه بیان کرده‌ایم.

  • ظرفیت خودرو: پیش از هر چیز باید ماشین مناسب برای محموله موردنظر خود را تعیین کنید. حداکثر ظرفیت نیسان بار دو هزار کیلوگرم است.
  • سلامت خودرو: برای تردد برون شهری، باید از سلامت کامل خودرو اطمینان داشته باشید. هرچند احتمالا زمان کافی برای بررسی نیسان بار مورد نظر وجود ندارد. این موضوع یکی از دلایل اهمیت انتخاب مرکز معتبر حمل بار است.
  • راننده حرفه‌ای و با تجربه: در اکثر مواقع اکثر اجسامی که حمل می‌شوند، با ضربه یا حمل نامناسب آسیب می‌بینند. راننده حرفه‌ای می‌توانند اجسام مورد نظر شما را با روش‌های صحیح حمل کنند. همچنین آنها می‌دانند چگونه انواع بارها را در نیسان بار قرار دهند که در جاده با مشکل خاصی روبه‌رو نشوند.
  • بیمه‌نامه: بیمه همیشه آسیب‌های احتمالی را از بین می‌برد و باعث آسایش خاطر شما خواهد بود.

رعایت این نکات برای باربری نیسان بین شهری باعث می‌شود که بار شما سالم و در امنیت کامل به مقصد موردنظرتان برسد.

نیسان بار بین شهری برای شهرستان

پیک آموت برای باربری تهران به شهرستان‌ خدمات ویژه ارائه می‌دهد. همچنین نیسان بار پیک آموت، بار مورد نظر شما را به هر نقطه‌ای که بخواهید، می‌رساند.

پیک آموت در تلاش است که با گسترش شعب خود در سراسر کشور بتواند بهترین خدمات بین شهری را به مشترکان عزیز ارائه دهد. بدون شک همکاری با یکی از بزرگ‌ترین ناوگان نیسان بار بین شهری کشور می‌تواند رضایت شما را جلب کند.

خدمات نیسان بار بین شهری برای شهرستان

یکی از خدمات منحصر به فرد پیک آموت برای حمل بار شهرستان، کارگر باربری است. معمولا کارگران با تجربه در زمینه باربری با نیسان بار بین شهری همراه نمی‌شوند. بنابراین شما مجبور هستید در مقصد موردنظرتان به دنبال کارگر باشید.

این کار ممکن است زمان زیادی از شما بگیرد. همچنین شما از کیفیت کار و مهارت کارگرهای جدید مطمئن نخواهید بود. پیک آموت در اغلب شهرهای برزگ و کوچک ایران نمایندگی دارد. بنابراین می‌توانید از کارگر باربری پیک آموت با خیال راحت در شهر مورد نظر استفاده کنید. با این کار زمانی برای پیدا کردن کارگر تلف نمی‌شود و عملیات حمل بار موردنظر شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت می‌گیرد.

نیسان بار درون شهری

حمل بار درون شهری دغدغه‌های کمتری نسبت به باربری برون شهر دارد. به همین دلیل برخی از افراد این کار را به رانندگان شخصی می‌سپارند. برای درخواست نیسان بار درون‌ شهری باید به نکات مهمی توجه داشته باشید. برای مثال راننده باتجربه و حرفه‌ای، ماشین سالم و بیمه‌نامه از موارد مشترک بین بار درون و بیرون شهری هستند. در ادامه به نکاتی اشاره می‌کنیم که باید برای حمل بار در تهران و سایر شهرهای بزرگ و کوچک به آن توجه داشته باشید.

  • انتخاب مسیرهای کم‌تردد و خلوت: با این کار عملیات باربری موردنظر شما در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود. پیک آموت از جی‌پی‌اس‌ها و اپلیکیشن‌های مخصوص برای مسیریابی حرفه‌ای استفاده می‌کند.
  • اطلاع از طرح ترافیک: طرح ترافیک یکی از مشکلات نیسان ‌بارهای درون شهری در شهرهای بزرگ مانند تهران است. مجموعه معتبری مانند پیک آموت تمام مجوزهای لازم برای ورود به طرح ترافیک را دارد.
  • جی‌پی‌اس: شما باید در هر لحظه به لوکیشن دقیق راننده و نیسان باری که محموله را حمل می‌کند، دسترسی داشته باشید. پیک آموت این امکان را نیز به مخاطبان خود ارائه می‌دهد.

نیسان بار تهران

تهران یکی از شهرهای پرترافیک و شلوغ تهران است. به همین دلیل تردد نیسان بار در تهران نسبت به سایر شهرها سخت‌تر است. پیک آموت تجربه زیادی در زمینه باربری در تهران بزرگ دارد. همچنین در نقاط مختلف تهران فعالیت داشته و بارهای مختلفی را از نقطه‌ای به نقطه دیگر می رساند.

در ضمن زمان در این شهر اهمیت زیادی دارد. یکی از مهم‌ترین نقاط قوت گروه حمل و نقل پیک آموت ارائه خدمات در کوتاه‌ترین زمان ممکن است. سرعت بالای کار این شرکت، رضایت مشتریان را به خوبی جلب می‌کند. در مجموعه می توان بیان کرد که پیک آموت برای همه چیز برنامه‌ریزی کرده است. به طوری که نیسان بار حامل بار در زمان مقرر شده، بدون هیچ آسیبی به محموله به مبدأ برسد.

لازم به ذکر است که رانندگان این شرکت با سرعت و دقت بالا، بار را درون نیسان قرار می‌دهند. همچنین راننده نیسان با مسیریابی صحیح در کوتاه‌ ترین زمان ممکن بار موردنظر شما را به مقصد می‌رساند. این موضوع باعث می‌شود امور باربری شما نیز دقیقا مطابق با برنامه‌ریزی که داشته‌اید، پیش رود.

خدمات نیسان بار بین شهری برای حمل اثاثیه منزل

نیسان بار بین شهری قابلیت حمل بار تا دو تن را دارد. بنابراین در بسیاری از موارد نیسان برای حمل اثاثیه منزل کفایت می‌کند. البته باید نکات ایمنی برای حمل اثاثیه در نظر گرفته شود. یکی از مهم‌ترین موارد مورد اهمیت در حمل اثاثیه اتاق یا چادر نیسان بار است. معمولا نیسان بار بین شهری برای حمل اثاثیه با حجم کم و درون شهری مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از مهم‌ترین فاکتورها در حمل اثاثیه کارگرها هستند. همان طور که می‌دانید کوچک ترین ضربه‌ها ممکن است بیشترین خسارات را برای اثاثیه منزل به وجود آورد.

بنابراین باید پیش از هر چیز اثاثیه را به روش صحیح بسته‌بندی کرد. سپس باید آنها را به افرادی که روش حمل اثاثیه را می‌دانند، سپرد. کارگران حرفه‌ای می‌دانند که هر مقدار بار را چند نفر باید حمل کنند.

چه وسایلی را با آسانسور ببرند و برای چه وسایلی از راه‌پله استفاده کنند. آنها به خوبی می‌دانند که اثاثیه منزل را چگونه در نیسان بار بچینند که از فضای اتاقک آن به صورت بهینه استفاده شود. بنابراین مهارت کارگران یکی از ملاک‌های مهم در حمل اثاثیه منزل با نیسان بار بین شهری است.

حمل اثاثیه منزل با نیسان بار بین شهری

پیک آموت برای حمل اثاثیه منزل به شما نیسان بار بین شهری بارهایی ارائه می‌دهد که اتاقی مناسب برای حمل اثاثیه را دارند. در کنار آن کارگر با تجربه باربری را برای شما ارسال می‌کند. بنابراین بدون اینکه نیاز به انجام کاری داشته باشید‌، می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن اثاثیه منزل خود را در مقصد تحویل بگیرید. برخی از مشتریان عزیز نمی‌دانند که برای اسباب کشی کدام نوع ماشین‌ باری را انتخاب کنند. نمی‌دانند باید به سراغ خاورها بروند یا نیسان بار بین شهری برای نیاز آنها کفایت می‌کند.

پیک آموت می‌تواند در تخمین حجم بار و انتخاب ماشین مناسب به شما کمک کند. تنها کافی است با ما تماس بگیرید. لازم به ذکر است که نیسان بارهای پیک آموت خدمات خود را در بیرون شهر نیز ارائه می‌دهند. بنابراین اگر می‌خواهید اثاثیه منزلتان را از شهری به شهر دیگر ببرید، می‌توانید از خدمات پیک آموت استفاده کنید.

در نهایت با توجه به موارد ذکر شده می توان بیان کرد اطلاعات کاملی در مورد خدمات نیسان بار بین شهری ارائه شد که به شما کمک می‌کند بدانید هنگام استفاده از این وسیله چه نکاتی را در نظر داشته باشید. شرکت حمل و نقل پیک آموت آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان است.

پیک آموت، ارائه کننده خدمات باربری بین شهری

باربری نیسان بار پیک آموت به صورت شبانه روزی در سراسر شهر تهران و شهرستان ها به صورت تخصصی آماده ارائه خدمات در زمینه های حمل اثاثیه منزل، باربری تهران به شهرستان و باربری وانت بار است.

خدمات پیک آموت عبارت است از:

  •  ارسال خودروی مجهز با کلیه امکانات و راننده مجرب و حرفه ای
  •  کاهش کل مقدار زمان لازم برای امور اسباب کشی
  •  بسته بندی لوازم حساس و قیمتی به صورت ویژه برای محافظت بیشتر
  • اعزام نیروی ورزیده و ماهر به تمامی مناطق تهران بزرگ
  • ارسال خودروی مجهز با کلیه امکانات و راننده مجرب و حرفه ای
  • بسته بندی اثاثیه منزل با متد روز دنیا و قیمت بسیار مناسب
  • راهنمایی، مشاوره و باربری شبانه روزی (هفت روزه هفته)
  • افزایش سرعت در حمل بار و اثاثیه و چیدمان لوازم در محل جدید
  • باربری بین شهری از تهران به سایر نقاط
  • رعایت حقوق مشتریان برای جلب رضایت و اعتماد آنها

شما می توانید برای آگاهی بیشتر از خدمات و ارتباط با دفتر مرکزی آموت بار با شماره 02188520204 تماس بگیرید.