باربری تهران به ارومیه

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
باربری تهران به ارومیه

باربری تهران به ارومیه از خدمات ویژه حمل بار شرکت باربری پیک آموت می باشد که با نیسان بار، خاور، کامیونت و خودروهای باربری سنگین انجام می شود. برای دریافت خدماتی باربری نظیر :

و غیره می توانید با دفتر مرکزی در تهران با شماره 02188520204 و دفتر پایانه 02155537323 تماس بگیرید و از خدمات این شرکت به صورت ویژه بهره مند شوید.

شهر تهران به عنوان کانون اقتصادی و پایتخت کشور به شمار می رود و بسیاری از تولیدات این شهر به سایر شهرها و استان های کشور ارسال می شود. از جمله خدمات ویژه باربری پیک آموت می توان به ارسال بار از تهران به ارومیه اشاره کرد که به صورت شبانه روزی انجام می شود.

برای ارسال بار با نیسان و خاور از تهران به ارومیه و دیگر شهرهای استان آذربایجان غربی با کارشناسان شرکت پیک آموت تماس بگیرید و پس از مشاوره ماشین مورد نیاز خود را با توجه به حجم و وزن بار خود انتخاب نمائید.

پیشنهاد میکنیم مقاله ی تهران به مشهد را هم مطالعه کنید تا نسبت به شرایط و موارد مهم آن مطلع شوید.

باربری اثاثیه منزل تهران به ارومیه

خدمات باربری و حمل اثاثیه منزل از خدمات ویژه حمل بار شرکت حمل و نقل پیک آموت می باشد که از تمامی نقاط تهران به صورت شبانه روزی انجام می شود. حمل اثاثیه منزل یکی از زمان برترین امور باربری نسبت به دیگر خدمات می باشد.

چراکه مدت زمان بسته بندی، جابجایی، بارگیری و باربری اثاثیه منزل ممکن است 1 الی 2 روز طول بکشد. برای انجام سریع امور جابجایی لوازم منزل خود می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و با دریافت پرسنل مخصوص جابجایی امور اسباب کشی را به ما بسپارید.

پرسنل شرکت باربری پیک آموت با توجه به مهارت و تجربه در زمینه بارگیری اثاثیه منزل، تمامی لوازم منزل شما را به روش کاملا اصولی و مطمئن در ماشین باربری مورد نظر شما بارگیری می کنند تا در هنگام باربری دچار آسیب و خسارت نشوند.

لازم به ذکر است نوع بسته بندی لوازم منزل در جابجایی و خسارت ندیدن بار اهمیت ویژه ای دارد. لوازم منزل خود را باید با استفاده از نایلون های حبابدار و کارتن های مخصوص به صورت کاملا مطمئن بسته بندی کنید تا در هنگام بارگیری و باربری دچار آسیب نشوند.

پیشنهاد میکنیم مقاله ی باربری تهران به رشت را هم مطالعه کنید.

کرایه حمل بار از تهران به ارومیه

هزینه باربری از تهران به ارومیه ثابت نمی باشد. عواملی مختلفی مانند مسافت، فصول باربری می تواند در هزینه باربری تأثیرگذار باشد. به دلیل اینکه در فصل زمستان جاده تهران به ارومیه از شرایط جوی خوبی مطلوب نیست باربری و حمل بار باید با احتیاط و مهارت بسیار بالایی انجام شود. به همین خاطر انجام امور باربری در این فصل نسبت به فصول دیگر از هزینه ی بیشتری برخوردار میباشد.

شرکت باربری پیک آموت همان گونه که به کیفیت و تنوع خدمات باربری توجه می کند به رضایت مشتریان و صاحبین بار نیز توجه ویژه ای دارد.

هزینه باربری از تهران به ارومیه به:

  • نوع بار
  • وزن بار
  • نوع ماشین باربری : نوع ماشین باربری از اصلی ترین و مهم ترین مواردی می باشد که بر قیمت باربری تأثیرگذار است. در واقع هرچقدر ماشین باربری بزرگ تر باشد قیمت حمل بار افزایش پیدا می کند.
  • تعداد ماشین باربری
  • بیمه بار
  • ارزش بار
  • زمان بارگیری
  • فاصله مبدأ تا مقصد : این مورد مانند موارد فوق از اهمیت ویژه ای در تعیین قیمت باربری برخوردار می باشد. به عبارت دیگر می توان گفت هرچقدر فاصله مبدأ تا مقصد طولانی تر باشد هزینه و کرایه باربری آن بیشتر خواهد شد.
  • زمان تخلیه بار

و … بستگی دارد.

برای اطلاع از لیست باربری های ارومیه وارد لینک مربوطه شوید.

خدمات باربری تهران به ارومیه

خدمات باربری و حمل بار از تهران به استان آذربایجان غربی فقط شامل شهر ارومیه نمی باشد و شما می توانید برای ارسال بار از تهران به دیگر شهرها مانند بوکان، خوی، میاندوآب و … با ما در تماس باشید.

خدمات باربری تهران به ارومیه با خودروهایی مانند :

  • نیسان تهران ارومیه
  • کامیون تهران ارومیه
  • وانت بار تهران ارومیه
  • خاور تهران ارومیه
  • تریلی تهران ارومیه

و غیره انجام می شود.

مسافت زیاد و جاده های ناهموار مسیر تهران به ارومیه باعث شده بسیاری از شرکت ها و صاحب بارها برای ارسال بار خود دچار نگرانی شوند. چراکه در صورت استفاده از رانندگان مبتدی بار دچار آسیب و خسارت می شود.

پیک آموت با استفاده از رانندگانی ماهر و آشنا به جاده خیال شما را بابت سلامت بار راحت خواهد کرد. همچنین با بیمه کردن بار خیال شما از آسیب های احتمالی به بار کاملا برطرف می شود چراکه در صورت آسیب بیمه تمام هزینه های خسارت را پرداخت می کند.

از خدمات باربری تهران به ارومیه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. مشتری مداری و انجام امور باربری به بهترین شکل جهت جلب رضایت مشتریان و مردم عزیز کشور
  2. انجام امور حمل بار با تناژ و وزن های مختلف با استفاده از خودروهای باربری مناسب
  3. انجام امور حمل بار و ارائه خدمات باربری به صورت شبانه روزی  در سراسر کشور
  4. ارائه مشاوره رایگان توسط کارشناسان ما جهت بارگیری و باربری
  5. در اختیار داشتن بیش از 38.000 راننده فعال در سراسر کشور
  6. امکان رزرو ماشین باربری برای بارگیری یک روز بعد
  7. در اختیار قراردادن راننده به صورت دربستی
  8. صدور بیمه نامه و بارنامه رسمی و دولتی
  9. خدمات حمل بار به صورت رفت و برگشت
  10. حمل بار با پایین ترین تعرفه باربری
  11. تحویل به موقع و سریع بار

برای دریافت خدمات باربری به صورت ویژه با ما در ارتباط باشید تا با پرداخت کمترین تعرفه باربری بهترین و سریع ترین باربری را تجربه کنید.

خدمات نیسان بار برگشتی تهران به ارومیه

گاهی اوقات ممکن است باربری و حمل بار از تهران به ارومیه به صورت رفت و برگشتی انجام شود. به این صورت که بار از مبدأ تهران به ارومیه ارسال می شود و پس از تخلیه بار در ارومیه بار دیگری از همان مکان یا مکان دیگر مانند باربری از نمایشگاه بین المللی ارومیه به مقصد تهران حرکت می کند. راننده موظف است در همان روز با شکلی برنامه ریزی شده اقدام به بارگیری بار جدید کند و در زمان مشخص شده به مقصد برساند.

از مزایای خدمات نیسان بار رفت و برگشتی می توان به قیمت پایین تر آن اشاره کرد. برای اطلاع دقیق تر از تعرفه باربری و انجام امور باربری به صورت رفت و برگشت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نیسان بار و پایانه باربری تهران

شرکت باربری پیک آموت پس از 30 سال تجربه درخشان با افتخار کامل ترین ناوگان حمل سبک بار در ایران می باشد که با بیش از 38.000 راننده آماده خدمات رسانی به تمامی مردم عزیز کشور در هر نقطه ایران می باشد.  برای ارسال بارهای زیر 2 تن مانند حمل اثاثیه منزل، حمل خرده بار و … می توانید با پیک آموت تماس بگیرید.

اگر از جمله افرادی هستید که بیزینس و شغل شما با شرکت باربری درگیر است می توانید با ما همراه شوید. ما از هر کجای تهران در کمترین زمان ممکن بار شما را به شهرها و کلانشهرهای دیگر مانند مشهد، شیراز، تبریز و ..به صورت سریع و مطمئن ارسال می کنیم.

اگر در محل سکونت شما در شهر و یا استان دیگر میباشد می توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما با نمایندگی شهر خود در ارتباط باشید و از خدمات ما در شهر خود نیز بهره مند شوید.

انجام امور باربری خود را با خیالی آسوده و مطمئن به ما بسپارید و از خدمات شرکت به صورت ویژه و خاص بهره مند شوید.

مطالب مرتبط دیگر

7 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.