باربری نیسان بار

باربری نیسان بار

باربری نیسان بار پیک آموت به عنوان بهترین نیسان بار تهران به صورت همه روزه و در همه ساعات شبانه روز، خدمات مربوط به باربری و حمل بار با نیسان را به صاحبان بار ارائه می کند. بنابراین اگر به دنبال نیسان بار دارای اعتبار در تهران هستید که با ارزان ترین کرایه باربری نیسان بار، بار شما را حمل کند، می توانید با خیال راحت برای باربری تهران به شهرستان با باربری پیک آموت تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنید.

برای اینکه باربری نیسان بار مطمئنی داشته باشید، ضروری است مانند سایر ماشین های باری مثل تریلی و کامیون، برای محموله بارنامه و بیمه نامه صادر شود. در گروه حمل و نقل پیک آموت برای حمل انواع بار با وانت نیسان، بارنامه هوشمند و بیمه نامه معتبر صادر می شود که از طریق آن مشتریان می توانند محموله خود را پیگیری کنند و در هنگام آسیب به بار، خسارت آن دریافت کنند. برهمین اساس می توان بیان کرد که باربری با نیسان بار در مجموعه پیک آموت به صورت کاملا ایمن و با رعایت استانداردهای لازم انجام می شود.

 باربری نیسان بار از تهران به شهرستان

مبدا بارگیری نیسان بار در گروه حمل و نقل پیک آموت، تهران بوده و به تمام استانها، شهرستان ها و شهرهای کوچک و بزرگ ارسال بار دارد. با توجه به اینکه تهران شهر شلوغ و پرترددی است و مبدا بارگیری خیلی از محصولات و کالاها به سایر شهرستان ها است، برای حمل بارهای با وزن کمتر از 2 تن بهتر است از نیسان برای باربری کالا و محصولات خود استفاده کنید.

شما مشتریان گرامی برای ارتباط با پیک آموت و هماهنگی برای حمل کالاهای خود با نیسان بار می توانید از طریق شماره تلفن 02152901 با پشتیبانی این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

باربری نیسان بار به تمام شهرستان ها

ایران دارای حدود 450 شهر و شهرستان است که همه آنها از نظر حمل و نقل از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. همه افرادی که در شهرستان ها ساکن هستند، از کارخانه ها و بازارهای تهران خرید می کنند و همیشه به دنبال نیسان بار مطمئن هستند که در کوتاه ترین زمان بار خود را به شهرستان حمل کند. بنابراین می توان بیان کرد که پیدا کردن یک شرکت باربری مطمئن در تهران کار راحتی نیست و باید از بین شرکت های مختلف یکی را انتخاب کنند که بهترین خدمات را با پایین نرخ باربری به آنها ارائه دهد.

گروه حمل و نقل پیک آموت، برای حمل انواع بار با نیسان بار به صورت روزانه خدمات ویژه ارائه می دهد. بر همین اساس با داشتن شبکه ای گسترده از ناوگان سبک بار در کشور و 64000 راننده فعال در سراسر کشور، در هر جایی از ایران قرار داشته باشید می توانید از خدمات این مجموعه بهره مند شوید. بنابراین کافی است که پشتیبانی تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.

باربری نیسان بار
باربری نیسان بار

مشخصات وانت نیسان

نیسانی که در ایران با نام زامیاد و نیسان آبی معروف است، نوعی وانت نیسان است که برای حمل بارهای سبک بیشتر استفاده می شود و قابلیت حمل بار تا 2200 کیلوگرم بار (2.2 تن) را دارد.

ابعاد اتاق وانت نیسان عبارت از طول 220 سانتی متر، عرض 160 سانتی متر و ارتفاع از زمین 100 تا 120 سانتی متر است.

لازم به ذکر است که نیسان وانت برای حمل اثاثیه منزل، حمل جهیزیه و مبلمان، میوه و تره بار، پوشاک و منسوجات، میز و صندلی، لوازم کارگاهی و… مورد استفاده قرار می گیرد.

باربری نیسان بار در تهران

استان تهران دارای ده ها شهرک صنعتی، انبار، کارخانه، بازار و… است که برای حمل بارهای خود در تناژ پایین نیازمند باربری نیسان بار هستند تا بارها و محصولات خود را به نقاط مختلف ارسال کند.

برای حمل بار از شهرک های صنعتی تهران با نیسان بار می توانید با گروه حمل و نقل پیک آموت تماس حاصل فرمایید. این محموعه باربری آماده ارائه خدمات باربری  نیسان بار به شهرک های صنعتی مانند شهرک صنعتی پایتخت، شمس آباد، سالاریه، نصیرآباد، خوارزمی، قرچک، فیروزکوه، پرند، پیشوا، چرمشهر و دماوند است.

برای حمل بار از بازارهای تهران به نیسان نیاز دارید؟ وانت نیسان مورد نیاز برای حمل بار از بازارهای تهران را از باربری پیک آموت بخواهید. حمل بار از بازار مبل، بازار آهن، بازار پارچه و پرده، بازار چوب، بازار لوازم و ابزارات صنعتی، بازار میوه و تره بار با وانت نیسان، جزو تخصص های این مجموعه باربری محسوب می شود.

یکی از مزایای باربری نیسان بار در شهر تهران این است که وانت نیسان محدودیت تردد در سطح شهر همانند کامیون ندارد و بدون جریمه شدن می تواند خدمات باربری را به شما ارائه کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حمل و نقل بین شهری می توانید با دفتر مرکزی باربری آموت بار تماس حاصل فرمایید.