باربری تهران به تبریز

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
باربری تهران به تبریز پیک آموت

خدمات باربری تهران به تبریز با نیسان بار و خاور و دیگر خودروهای باربری توسط شرکت باربری پیک آموت با بروزترین خدمات باربری انجام میشود. شما می توانید برای اطلاع و دریافت خدمات باربری با کارشناسان شرکت پیک آموت با شماره 02188520204 تماس بگیرید و پس از مشاوره و راهنمایی ماشین مورد نیاز خود را دریافت نمائید.

از خدمات باربری تهران به تبریز می توان به حمل اثاثیه منزل، حمل لوازم و دستگاه های صنعتی، مواد غذایی و بهداشتی و … اشاره کرد که تمامی این خدمات با استفاده از وانت بار و نیسان بار به صورت شبانه روزی انجام می شود.

شهر تهران دارای شهرک صنعتی و کارخانجات بزرگی اعم از خودروسازی، صنعت الکترونیک و … می باشد که بسیاری از خدمات باربری این شهرک صنعتی ها مانند شهرک صنعتی پایتخت توسط پیک آموت انجام می شود.

تبریز نیز یکی از بزرگ ترین قطب های اقتصادی کشور ایران می باشد. فعالیت های اقتصادی در این شهر در بخش های صنایع تولیدی سنگین و سبک، صنایع غذایی، صنایع دستی و هنری، تجارت و خدمات متمرکز می باشند. تبریز مقصر اصلی چهاربرند از 100 برند معتبر ایران می باشد.

تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا از مزایای باربری تهران به تبریز بیشتر آشنا شوید. همچنین می توانید برای ارتباط با نمایندگی تبریز جهت ارسال بار از تبریز به تهران با شماره 09142406369 در تماس باشید.

ارسال بار از تهران به تبریز

خدمات باربری تهران به تبریز با توجه به حجم و تناژ باری با ماشین های مختلفی حمل می شود که می توان به نیسان بار، خاور، کامیونت، ده چرخ، تریلی و … اشاره کرد. بسیاری از بارها دارای 2 الی 2 تن و 200 وزن دارند که با نیسان بار می توان آنها را حمل کرد. اما در نظر داشته باشید که اگر حجم این بار بیشتر از ابعاد یک نیسان باشید ( 1.60 * 2 ) باید بار را با خاور جابجا نمائید.

مسیر باربری تهران به تبریز حدود 650 کیلومتر می باشد که از تهران به سمت شهرهای قزوین، زنجان و به سمت استان آذربایجان غربی حرکت می کند که در انتها به تبریز ختم میشود.

ارسال بار از تهران به تبریز می توان محصولات صنعتی باشد که از شهرک صنعتی های تهران به مقصد تبریز ارسال می شود. شرکت باربری پیک آموت در تلاش است تا با ارائه کامل ترین و بروزترین خدمات باربری کمترین هزینه باربری را از شما مشتریان عزیز دریافت کند.

برای ارسال بار از تهران به تبریز و دیگر شهرهای استان آذربایجان شرقی (میانه، آذرشهر، هریس، اهر و …) می توانید با پایانه باربری پیک آموت در تهران با شماره 02155537323 در تماس باشید.

مقالات: باربری تهران به مشهد

کرایه نیسان بار تهران به تبریز

هزینه باربری تهران به تبریز ثابت نمی باشد و با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع بار

یکی از مهم ترین و اصلی ترین عواملی می باشد که در قیمت باربری تأثیرگذار است.

  • حجم بار

حجم بار شما اگر بیشتر از یک نیسان باشد باید آن را با خاور و ماشین های بزرگ تر حمل کنید.

  • وزن بار

وزن بار نیز مانند حجم بار اگر بیشتر از وزن باری نیسان باشد باید با خاور حمل کنید که هزینه بیشتری شامل حمل بار خواهد شد.

  • نوع ماشین باربری

از مهم ترین و اصلی ترین عواملی که در قیمت باربری اثر گذار است ماشین باربری می باشد.

  • فاصله مبدأ تا مقصد

فاصله مبدأ تا مقصد از دیگر موارد بسیار مهمی می باشد که در شخص نمودن قیمت باربری اثر گذار است.

برای اطلاع از قیمت باربری و رزرو ماشین مورد نیاز خود با دفتر مرکزی هلدینگ پیک آموت با شماره 02188520204 در تماس باشید.

جابجایی لوازم منزل از تهران به تبریز

از مهم ترین و اصلی ترین خدمات شرکت باربری پیک آموت، جابجایی لوازم منزل از تهران به تبریز و دیگر شهرهای استان آذربایجان شرقی می باشد که به صورت کاملا ویژه انجام می شود. این موضوع باید با حساسیت و دقت بالایی انجام شود، چراکه در صورت بی دقتی و عدم رعایت نکات باربری احتمال آسیب رسیدن به بار زیاد میشود.

قبل از دریافت ماشین های باربی ابتدا باید لوازم منزل خود را به صورت کاملا اصولی و مطمئن بسته بندی کنید. بسته بندی لوازم منزل نیز باید با رعایت اصول انجام شود تا در هنگام بارگیری و باربری دچار آسیب و خسارت نشوند.

بسته بندی اثاثیه منزل از امور زمان بر و خسته کننده ای می باشد که شرکت باربری پیک آموت برای رفاه حال شما عزیزان خدمات بسته بندی لوازم منزل را در اختیار شما قرار می دهد. برای مشاوره و راهنمایی بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

پس از بسته بندی نوبت به بارگیری و باربری لوازم منزل میرسد که می توانید با نمایندگی شرکت حمل و نقل پیک آموت تماس بگیرید و با توجه به حجم و تناژ باری خود ماشین مورد نیاز خود را از ما دریافت نمائید.

مقالات: باربری تهران به رشت

مزایای و خدمات باربری تهران به تبریز

  1. انجام امور و خدمات باربری در 7 روز هفته به صورت شبانه روزی
  2. تحویل به موقع و سریع بار
  3. تضمین سلامت کالا
  4. انجام خدمات باربری انواع کالا ها با اوزان  و تناژ های مختلف
  5. ارائه بیمه نامه و بارنامه دولتی
  6. بارنامه و بیمه نامه رسمی
  7. ارائه خدمات باربری به صورت شبانه روزی در هر کجای ایران
  8. پایین ترین قیمت باربری در تهران
  9. در اختیار داشتن 22.000 راننده فعال در سراسر کشور
  10. حمل بار به صورت رفت و برگشت
  11. ارائه مشاوره رایگان در جهت بارگیری و باربری

پیشنهاد میکنیم مقاله باربری تبریز را مطالعه نمائید.

خدمات برگشتی نیسان بار تهران به تبریز

گاهی اوقات ممکن است باربری و حمل بار از تهران به تبریز به صورت رفت و برگشتی انجام شود. به این صورت که بار از مبدأ تهران به تبریز ارسال می شود و پس از تخلیه بار در تبریز بار دیگری از همان مکان یا مکان دیگر مانند باربری از نمایشگاه بین المللی تبریز به مقصد تهران حرکت می کند. راننده موظف است در همان روز با شکلی برنامه ریزی شده اقدام به بارگیری بار جدید کند و در زمان مشخص شده به مقصد برساند.

از مزایای خدمات باربری رفت و برگشتی می توان به قیمت پایین تر آن اشاره کرد. برای اطلاع دقیق تر از تعرفه باربری و انجام امور باربری به صورت رفت و برگشت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

برای دریافت خدمات باربری در هر ساعت از شبانه روز می توانید با شماره 02188520204 تماس بگیرید. مشاورین و کارشناسان پیک آموت در دو شیفت کاری آماده خدمت رسانی در زمینه خدمات باربری به شما مردم عزیز کشور می باشند.

مطالب مرتبط دیگر

10 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.