باربری محدوده بلوار جمهوری یزد

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
باربری محدوده بلوار جمهوری یزد پیک آموت

باربری از بلوار جمهوری یزد توسط باربری آموت بار به صورت حمل اثاثیه منزل، باربری خرده بار، باربری مواذ غذایی و محصولات صنعتی و… انجام می شود. شما می توانید برای ارسال بار خود از بلوار جمهوری به دفتر استان یزد به شما 09133898476 و یا دفتر مرکزی آموت بار 02188520204 تماس بگیرید.

حمل بار از بلوار جمهوری یزد به تهران

یکی از باربری هایی که از این منطقه انجام می شود باربری به تهران می باشد. باربری تهران می تواند شامل محصولات سنتی، غذایی و صنعتی باشد. فاصله یزد تا تهران حدود 621 کیلومتر که حدود 7 ساعت فاصله زمانی دارد. اگر شما باری از بلوار جمهوری یزد دارید و می خواهید به استان ها و کلان شهرها ارسال کنید با آموت بار در ارتباط باشید.

شما می توانید در این سایت درباره ی باربری های شهرهای مختلف مانند باربری رامسر و … اطلاعات کسب کنید.

هزینه باربری

هزینه باربری از بلوار جمهوری یزد به عواملی مانند

  • نوع بار
  • حجم بار
  • وزن بار
  • ارزش بار
  • بیمه بار
  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • نوع ماشین باربری
  • تعداد ماشین باربری

بستگی دارد.

حمل اثاثیه منزل از بلوار جمهوری یزد

حمل اثاثیه منزل یکی از حساس و آسیب پذیر ترین باربری ها می باشد. بسیاری از خانواده ها به دلیل آب و هوا، محل شغل و … محل زندگی خود را جا به جا می کنند و از یک استان به استان و یا کلان شهر دیگر مهاجرت می کنند.

نوع بسته بندی اثاثیه منزل از ضروری ترین نکاتی هست که باید در نظر گرفت. زیرا در صورت بسته بندی نامناسب بار در هنگام بارگیری و باربری ممکن است دچار آسیب شود.

به همین خاطر آموت بار برای جلوگیری از این امر با ارائه کاگر بسته بندی خیال شما را راحت کرده است. کارگر بسته بندی تمامی لوازم منزل شما را به صورت کاملا اصولی بسته بندی می کند تا در هنگام بارگیری و باربری آسیبی نبینند.

برای درخواست کارگر بسته بندی با آموت بار تماس بگیرید.

ماشین های باربری

شرکت آموت بار با تلاش و کوشش بسیار توانسته تمامی ماشین های باربری از سبک ( وانت، نیسان و … ) تا نیمه سنگین و سنگین ( خاور ، کامیونت و تریلی ) را در اختیار خود داشته باشد تا در صورت نیاز برای شما در هر کجای ایران ارسال نماید.

ارسال خرده بار از بلوار جمهوری

بسیاری از بارها به دلیل وزن و حجم کوچکی که دارند نیاز به ماشین دربستی ندارند. به همین دلیل بار را به صورت خرده بار در کنار بارهای دیگر به مقصد مورد نظر ارسال می کنند. باربری آموت بار با تخمین مسافت مبدأ تا مقصد هزینه کنار باری را از شما دریافت می کند.

ارسال محصولات غذایی و صنعتی از بلوار جمهوری

برای ارسال محصولات غذایی از گلپایگان مانند لبنیات و … نیاز به ماشین های یخچالدار می باشد تا در هنگام جا به جایی به شهرهای دور مانند اهواز، تهران و … خراب نشوند. همچنین برای محصولات دیگر نیز مانند مبل نیاز به ماشین های کفی مبلی میباشد. برای اعلام بار و یا مشاوره با نمایندگی شهر خود و یا دفتر مرکزی آموت بار با شماره 02188520204 تماس بگیرید.

مطالب مرتبط دیگر