باربری نمایشگاه بین المللی آذربایجان غربی | ارومیه

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
باربری-نمایشگاه-بین-المللی-آذربایجان-غربی-ارومیه-پیک-آموت

نمایشگاه بین المللی استان آذربایجان غربی در مرکز این استان ( شهر ارومیه ) برگزار می شود. این استان در قیمت شمال غربی کشور مستقر می باشد. علاوه بر باربری از نمایشگاه ارومیه شما می توانید برای ارسال دیگر بارهی خوداز جمله اثاثیه منزل و سایر خدمات باربری با آموت بار تماس بگیرید.

ارومیه پارک جنگلی محل بزگرای نمایشگاه بین المللی
0123456789
09149866851

نمایشگاه بین المللی ارومیه

در شهرستان های اردبیل، ارومیه و … طی سال نمایشگاه های بین المللی مختلفی برگزار می شود. برخی از این نمایشگاه ها، کتاب، لوازم برقی، خودرو و … می باشد. بسیاری از صاحب شرکت ها و یا کارآفرینان برای دیده شدن محصول خود وارد این نمایشگاه شده اند تا محصولات خود را در دسترس مردم قرار دهند.

بسیاری از مردم با رفتن به نمایشگاه محصولات مورد نظر خود را خریداری می کنند ولی برای بردن محصولات خود دچار مشکل می شوند. اگر به دنبال راه حل این مسئله هستید تا انتهای این مقاله با آموت بار همراه باشید.

باربری از نمایشگاه بین المللی

نمایشگاه بین المللی آذربایجان غربی اکثرا در شهرهای مهم و اصلی این استان مانند شهر تبریز، ارومیه و … برگزار می شود تا بیشتر مردم برای دیدن محصولات به نمایشگاه بروند. همچنین بسیاری از کشورها در سراسر جهان برای شرکت در این نمایشگاه ها به ایران می آیند تا از محصولات جدید کشور مطلع شوند تا در صورت لزوم محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند و به کشور خود ارسال (ترانزیت) کنند.

حمل بار از نمایشگاه ها بین المللی به شهرستان ها

بسیاری از کارخانه دار ها با توجه به موضوع نمایشگاه بین المللی محصولات خود را برای دیده شدن وارد نمایشگاه ها میکنند. برای مثال خودری های جدید مانند دیگنیتی، فیدلیتی و … توسط شکرت بهمن وارد نمایشگاه می شود تا مردم برای دیدن این محوصلات جدید به نمایشگاه بیایند و پس از رویت خودروها پیش خرید خود را آغاز کنند.

همچنین نمایشگاه مواد غذایی و یا مبلمان هم به همین صورت فعالیت می کنند. باربری آموت بار برای راحتی شما ماشین های باربری برای حمل بار از نمایشگاه ارسال می کند. فقط کافیست با دفتر آموت بار در آذربایجان غربی 09149866851 و یا دفتر مرکزی آموت بار به شماره 02188520204 تماس حاصل فرمائید.

پایانه باربری ارومیه

برای ارتباط با پایانه باربری و اطلاع از لیست باربری های شهر ارومیه می توانید با شماره 09149866851 تماس بگیرید. همچنین می توانید برای اطلاع از آخرین اخبارهای حمل و نقل کشور به سایت amutbar.com  مراجعه فرمائید.

باربری آموت بار عضو پایانه باربری شهر ارومیه می باشد. به همین خاطر پایین ترین تعرفه باربری را از مشتریان خود دریافت می کند.

شماره باربری های آذربایجان غربی

باربری آموت بار علاوه بار باربری نمایشگاه بین المللی در تمامی مناطق آذربایجان غربی نمایندگی خود را راه اندازی کرده است که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مردم عزیز کشور می باشد. شما می توانید برای ارسال محصولات خود و یا مشاوره با شماره 09149866851 و یا دفتر مرکزی آموت بار به شماره و یا دفتر آموت بار در استان آذربایجان غربی تماس بگیرید.

مطالب مرتبط دیگر

7 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.