باربری نمایشگاه بین المللی اردبیل

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار
کل کشور تحت پوشش آموت بار است
باربری نمایشگاه بین المللی اردبیل

از جمله باربری هایی که از استان اردبیل انجام می شود، باربری نمایشگاه بین المللی اردبیل توسط حمل و نقل پیک آموت است. در این باربری برای حمل انواع بار خدمات ویژه ارائه می شود که با استفاده آن شما مشتریان گرامی می توانید باربری ایمن و بدون دغدغه را تجربه کنید.

باربری از اردبیل نیز شامل تمامی خدمات باربری می باشد که به شهرهای همجوار خود نظیر تبریز، ارومیه و … هم ارسال می شود.

اردبیل خیابان شهید غلامحسین دیده بان بعد از میدان سرداران شهید برادران فتحی
0123456789
09149866851

خدمات باربری نمایشگاه بین المللی اردبیل

این نمایشگاه در استان اردبیل، ساحل جنوبی دریاچه شورابیل، محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان اردبیل می باشد. هر سال با برگزاری این نمایشگاه افراد بسیاری از سراسر کشور برای بازدید به شهر سفر می کنند.

باربری نمایشگاه بین المللی توسط گروه حمل و نقل پیک آموت با مجهزترین وانت، نیسان بار، خاور، کامیونت و تریلی توسط رانندگان حرفه ای و با تجربه انجام می شود.

شما مشتریان گرامی برای باربری نمایشگاه بین المللی اردبیل می توانید با نمایندگی پیک آموت در اردبیل 09149866851 و یا دفتر مرکزی باربری به شماره 02188520204 تماس حاصل فرمایید.

پایانه باربری استان اردبیل

باربری های زیادی در استان اردبیل مشغول به فعالیت هستند که ممکن است دارای مجوز و صدور بارنامه نداشته باشند. به همین منظور شما می توانید برای ارتباط با پایانه باربری استان اردبیل با شماره 09149866851 تماس بگیرید تا هم از اعتبار شرکت باربری مطمئن باشید و هم برای بار شما بتواند بارنامه رسمی صادر کند. پایانه باربری اردبیل کمترین تعرفه باربری را از مشتریان خود دریافت می کند.

برای ثبت درخواست سریع باربری مراجعه به لیست نمایندگی پیک آموت پیشنهاد می شود.

نیسان بار در باربری نمایشگاه بین الملی اردبیل به شهرستان

از جمله باربری های دیگر که از نمایشگاه ها توسط باربری پیک آموت انجام می شود. باربری مبلمان، میز و صندلی، تلویزیون، محصولات خانگی و… می باشد. گاهی اوقات لوازم خریداری شده شما در نیسان جا نمی شود و به همین منظور برای بارگیری محصولات باید از خاور استفاده شود. شما می توانید برای درخواست ماشین با دفتر مرکزی باربری در تهران تماس بگیرید.

برخی از محصولات مانند محصولات چوبی، برقی و … ممکن است در هنگام باربری دچار آسیب شود و این برای صاحب بارها نگران کننده است حال این سوال برای آنها پیش می آید که راه حل چیست؟

پیک آموت برای اطمینان و برطرف کردن نگرانی شما بارهای ارسالی شما را بیمه می کند تا در صورت آسیب و یا خسارت، بیمه تمامی خسارت وارد شده به بار را پرداخت کند.

شماره تلفن باربری نمایشگاه بین المللی اردبیل

شماره تلفن باربری نمایشگاه بین المللی اردبیل 09149866851 می باشد. همچنین شما می توانید با شماره نمایندگی در استان اردبیل تماس بگیرید و باربری مطمئن و سریع را تجربه کنید. همچنین می توانید برای اطلاع از لیست باربری های اردبیل به سایت باربری مراجعه فرمایید.

آموت بار تا کنون علاوه بر استان اردبیل 33 نمایندگی دیگر در شهرها و استان های دیگر کشور راه اندازی کرده است تا متقاضیان بتوانند تمامی خدمات باربری را در هر کجای ایران بدون هیچ مشکلی دریافت کنند.

پیک آموت، ارائه دهنده بهترین خدمات باربری

گروه حمل و نقل پیک آموت با داشتن 20 سال سابقه در زمینه باربری به صورت بین شهری و 34 نماینده رسمی در مراکز استان های کشور و 70 هزار راننده فعال در سراسر کشور آماده ارائه بهترین خدمات باربری به شما مشتریان گرامی است. این مجموعه باربری با ایجاد شبکه ای گسترده از ناوگان حمل و نقل سبک بار در ایران موجب شده است متقاضیان در هر گوشه ای از کشور قرار داشته باشند، بتوانند از بهترین خدمات باربری بهره مند شود.

بنابراین اگر در جستجوی یک باربری ایمن و با کیفیت هستید، پیشنهاد می شود امور حمل و نقل بین شهری خود را به پیک آموت بسپارید و مطمئن باشید که تمام خدمات باربری به صورت کاملا حرفه ای توسط رانندگان با تجربه و مجهزترین ماشین های باربری انجام می شود.

لازم به ذکر است در باربری پیک آموت تمام سعی در ارائه خدمات حمل و نقل بین شهری با بالاترین کیفیت و پایین ترین نرخ باربری است که همین ویژگی های انحصاری موجب جلب اعتماد بیشتر و اعتبار روزافزون این مجموعه باربری شده است.

شما مشتریان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حمل و نقل بین شهری پیشنهاد می شود با دفتر مرکزی باربری تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط دیگر