استفاده از خدمات باربری وانت بار به شهرستان ها بهترین راه ارسال خرده بار است. باربری آموت بار سلامت کالای شما را تضمین کرده و تحویل به موقع اثاثیه و اسباب منزل را با بهترین خودروها ضمانت می کند. گروه حمل و نقل پیک آموت آماده خدمت رسانی تا دورترین شهرها و شهرستان های ایران از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب است.

وانت بار به شهرستان ها برای چه بارهایی مناسب است؟

تعداد زیادی از مشتریان شرکت پیک اموت خواستار جابجایی و حمل اثاثیه منزل یا سایر وسایل و کالاهای خریداری شده خود با وانت بار هستند. اگر بار کم باشد یا موسسات و شرکت هایی قصد انتقال بخش کوچکی از تجهیزات خود را به شهرستان ها دارند، می توانند از خدمات باربری وانت بار برای حمل و نقل و جابجایی آنها استفاده کنند.

باربری وانت بار - باربری پیک آموت

موارد مهم در هنگام حمل بار با وانت بار بین شهری

  • استفاده از رانندگان آموزش دیده، با تجربه و حرفه ای
  • استفاده از بسته بندی اصولی و صحیح
  • بررسی سلامت و ایمن بودن وانت بار قبل از بارگیری
  • چیدمان اصولی و صحیح بار در داخل وانت بار
  • انتخاب بهترین مسیر حمل و نقل از تهران به شهرستان ها
  • تعیین زمان دقیق برای رسیدن اثاثیه و بار به مقصد
  • برنامه ریزی دقیق همه مراحل حمل و نقل
  • استفاده از کارگران با نیروی بدنی خوب و آموزش دیده
باربری وانت بار - باربری تهران

قیمت و تعرفه باربری وانت بار به شهرستان

نرخ کرایه باربری با وانت بار به شهرستان ها بر طبق تعرفه اتحادیه باربری محاسبه می شود و عواملی مثل مسافت تا شهرستان، تعداد وانت بار، زمان باربری، استفاده بیمه نامه و نیروی مورد استفاده برای حمل بار و بسته بندی و .. در تعیین قیمت باربری وانت بار شهرستان موثر است.

باربری وانت بار - باربری تهران به شهرستان - پیک آموت

برای حمل اثاثیه به شهرستان ها نیسان بهتر است یا وانت؟

ظرفیت وانت بار بین 500 تا 700 کیلوگرم است و برای بارهای کم وزن استفاده می شود. قابل ذکر است که قیمت کرایه نیسان و وانت در مسیرهای بین شهری چندان فرقی ندارد. در حالی که نیسان ظرفیتی بین 2000 تا 2200 کیلوگرم دارد، پس استفاده از نیسان بار با توجه به تفاوت کم قیمت و توان بیشتر بین این دو انتخاب بهتری است؛ زیرا امنیت بیشتری برای باربری راه دور دارد.

حمل بار با وانت از تهران به شهرستان ها

مبدأ بارگیری باربری وانت بار در پیک آموت تهران است و به تمام شهرستان ها و شهرهای بزرگ و کوچک بار ارسال می کند. برای حمل بارهای زیر 700 کیلوگرم با وانت بار و برای زیر 2200 کیلوگرم با نیسان بار می توانید کالا و محصولات خود را به شهرستان ها ارسال کنید.

باربری در استان تهران با وانت بار

در اطراف شهر تهران شهرک های صنعتی فراوانی وجود دارد که همواره نیازمند ماشین برای حمل و نقل بارهای خود هستند. برای حمل بار از شهرک های صنعتی با وانت بار می توانید با باربری آموت بار تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.

 چرا انتخاب شرکت باربری مناسب برای باربری به شهرستان مهم است؟

از مهم ترین ویژگی های یک شرکت باربری برای باربری وانت بار شهرستان ارائه بارنامه و بیمه نامه معتبر است. مشتریان با استفاده بارنامه می تواند بار خود را پیگیری کند و به منزله سند رسمی در حمل و نقل بین شهری محسوب می شود. همچنین بیمه نامه ضمانت می کند که اثاثیه و بار شما سالم به مقصد برسد و در هنگام بروز آسیب به بار بیمه متعهد خواهد بود تمام خسارت را پرداخت کند.

از نکات مهم دیگر یک شرکت باربری مناسب امور مشتریان و رسیدگی به شکایات آنها با پشتیبانی 24 ساعته است. استفاده از تجهیزات با کیفیت و روش های بسته بندی از معیارهای دیگر شرکت باربری معتبر است.

موضوع مهم دیگر این است که پرسنل باتجربه در این شرکت باربری معتبر مشغول به فعالیت هستند و انواع آموزش های لازم برای افزایش کیفیت خدمات به آنها داده شود. در نهایت می توان بیان کرد که برنامه ریزی درست و اصولی و وقت شناسی از ملاک های بهترین و معتبرترین شرکت باربری محسوب می شود.

گروه حمل و نقل پیک آموت با دارا بودن تمامی موارد ذکر شده، یک انتخاب مناسب برای باربری وانت بار شهرستانها است.

باربری وانت بار - باربری تهران - پیک آموت

پیک آموت، ارائه دهنده بهترین خدمات باربری وانت بار

حمل اثاثیه منزل و کالاهای اداری همیشه ریسک بالایی دارد و این ریسک در حمل بار از تهران به شهرستانها بیشتر است. برای اینکه در این زمینه ریسک را کاهش دهید، پیشنهاد است از خدمات گروه حمل و نقل پیک آموت به عنوان بهترین و معتبرترین باربری استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه باربری وانت بار می توانید با شماره تلفن 02152901 یا دفتر مرکزی آموت بار تماس حاصل فرمایید.