بسته‌بندی و حمل جهیزیه عروس

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار
کل کشور تحت پوشش آموت بار است
بسته‌بندی و حمل جهیزیه عروس

بسته‌بندی و حمل جهیزیه عروس از حساس‌ ترین امور باربری می‌ باشد. در گروه حمل و نقل پیک آموت برای حمل بارهای مختلف مانند حمل جهیزیه خدمات ویژه ارائه داده می شود که با استفاده آن متقاضیان می توانند از یک باربری ایمن و بدون دغدغه بهره مند شوند.

برای استفاده از خدمات بسته‌بندی و حمل جهیزیه عروس این باربری می‌توانید با پشتیبانی از طریق شماره تلفن 02188520204  تماس حاصل فرمایید.

خدمات بسته‌بندی و حمل جهیزیه عروس

از آنجایی که جهیزیه عروس مانند ماشین لباسشویی، یخچال، فریزر و … جزو وسایل تازه خریداری شده، محسوب می شود، بنابراین باید با حساسیت خاصی بارگیری شود؛ زیرا در صورت بارگیری نامناسب ممکن است در هنگام باربری دچار آسیب شود.

در همین راستا گروه حمل و نقل پیک آموت برای کاهش دغدغه های شما مشتریان گرامی برای بسته بندی و حمل جهیزیه عروس خدمات ویژه ارائه می دهد. به این صورت که برای مطمئن شدن از بسته‌ بندی ایمن، از کارگران ماهر و با تجربه استفاده می کند تا تمامی وسایل به‌ صورت کاملاً اصولی بسته‌ بندی شود.

همچنین برای حمل وسایل از نیروهای با تجربه در زمینه حمل بار استفاده می شود که با به کارگیری تجهیزات پیشرفته موجب افزایش ایمنی در باربری خواهند شد. سپس از مجهزترین ماشین های باربری که برای حمل جهیزیه مناسب هستند، استفاده می شود و حمل بار توسط رانندگان حرفه ای و آموزش دیده صورت می گیرد. بنابراین با بهره مندی از این خدمات بسته‌بندی و حمل جهیزیه عروس به صورت کاملا ایمن انجام خواهد شد.

هزینه بسته‌بندی و حمل جهیزیه عروس

هزینه بسته‌بندی و حمل جهیزیه عروس با توجه به نرخ اتحادیه باربری محاسبه می شود. البته ارائه تعرفه دقیق تنها با در نظر گرفتن عوامل موثر بر باربری مثل مشخصات بار و خدمات مورد نیاز برای حمل امکان پذیر است. برخی از این عوامل عبارت است از:

  • حجم بار
  • وزن بار
  • ارزش بار
  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • نوع ماشین باربری
  • بیمه بار
  • کارگر مورد استفاده برای حمل بار و بسته بندی و…

برای اطلاع از هزینه بسته‌بندی و حمل جهیزیه عروس پیشنهاد می شود با پشتیبانی پیک آموت تماس حاصل فرمایید.

بیمه حمل جهیزیه عروس

برای ارسال جهیزیه بهتر است از بیمه باربری استفاده کنید. بیمه باربری این امتیاز را به شما می‌ دهد که در صورت آسیب یا خسارت به بار هزینه کل خسارت وارد شده به بار پرداخت شود.

بیمه باربری به اختیار صاحب بار انجام می‌ شود و می‌ تواند صاحب بار در صورت عدم لزوم، بار را بیمه نکند.  لازم به ذکر است که تمام امور باربری در حمل و نقل پیک آموت به صورت کاملا ایمن و با رعایت تمام استانداردهای لازم انجام می شود و در اندک موارد به علت حوادث غیرقابل پیش بینی احتمال خسارت به بار وجود دارد، برهمین اساس پیشنهاد مجموعه باربری پیک آموت بیمه کردن بار است تا در صورت آسیب‌ دیدن هزینه خسارت از طرف بیمه پرداخت شود.

ماشین مخصوص باربری جهیزیه عروس

باربری پیک آموت برای حمل جهیزیه در تمام شهرهای ایران ماشین باربری دارد. فقط کافی است بار خود را به این باربری اعلام کنید تا ماشین باربری متناسب با بار برای شما ارسال شود. پس از اعلام بار ماشین باربری موردنظر شما تا حداکثر 2 ساعت به مبدأ می‌ آید یا در زمان اعلام شده توسط صاحب بار به مبدأ می‌ رود.

شما مشتریان گرامی باید توجه داشت برای انتخاب ماشین باربری خود به حجم و وزن بار نگاه کرد. اگر بار شما بیشتر از 2 تن باشد، باید خاور بگیرید و حتی اگر بار شما 2 تن نباشد، ولی دارای حجم زیادی باشد بازهم باید از خاور استفاده شود. اگر هم کمتر از 2 تن باشد، می‌ت وانید برای ارسال بار خود درخواست نیسان یا وانت بار کنید.

پیک آموت، ارائه دهنده بهترین خدمات باربری

گروه حمل و نقل پیک آموت با یک دهه تجربه درخشان توانسته 34 نمایندگی رسمی در سراسر کشور تأسیس کند تا شما در هر کجای ایران تنها با تلفن همراه خود بار خود را اعلام کنید و ماشین باربری خود را دریافت کنید.

برای ثبت درخواست باربری پیشنهاد می شود با دفتر نمایندگی شهر خود یا دفتر مرکزی باربری تماس بگیرید.

مطالب مرتبط دیگر