تعرفه باربری کرج و استان البرز در سال 1401

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار
کل کشور تحت پوشش آموت بار است
تعرفه باربری کرج و استان البرز در سال 1401

برای انجام این امور باید با شرکت های باربری تماس بگیرید تا بتوانید بارهای خود را به راحتی و بدون دردسر ارسال کنید. این مقاله درباره تعرفه باربری کرج و استان البرز در سال 1401 صحبت می کنیم. سی و یکمین استان کشور استان البرز می باشد. این استان از نظر جغرافیای توسط استان های مازندران، قزوین، تهران و مرکزی احاطه شده است. یکی از مهم ترین امور در استان البرز و شهر کرج، موضوع باربری و جا به جایی لوازم و محصولات مختلف اعم از لوازم پزشکی، پوشاک، مواد غذایی و … می باشد.

اگر باری از کرج یا استان البرز دارید و می خواهید با وانت بار و نیسان بار جا به جا کنید، می توانید با نمایندگی پیک آموت در کرج با شماره 09191934779 و 02634499753 تماس بگیرید و بار خود را در کمترین زمان ممکن و مطمئن ارسال نمائید. همچنین برای اطلاع از تعرفه باربری کرج و استان البرز می توانید با پشتیبانی پیک آموت تماس حاصل فرمایید.

کرج جاده ملارد ابتدای جاده شهریار پلاک122
02634499753
09191934779

تعرفه باربری کرج در سال 1401

مبدا به مقصد

نوع بار وزن بار نوع خودرو تعرفه باربری کرج
کرج به تهران اثاثیه منزل زیر 2 تن نیسان

تماس با پشتیبانی

کرج به اهواز

محصولات برقی بالای 2 تن خاور تماس با پشتیبانی
کرج به شیراز محصولات خانگی زیر 1 تن نیسان

تماس با پشتیبانی

کرج به اصفهان

لوازم صنعتی تا 2 تن نیسان و خاور تماس با پشتیبانی
کرج به یزد لوازم چوبی بالای 2 تن خاور

تماس با پشتیبانی

کرج به مشهد

اثاثیه منزل 2 تن نیسان و خاور تماس با پشتیبانی
کرج به تبریز لوازم پزشکی 2 تن نیسان و خاور

تماس با پشتیبانی

کرج به بیرجند

مواد غذایی بالای 2 تن خاور تماس با پشتیبانی
کرج به قزوین مواد بهداشتی 1 الی 2 تن نیسان

تماس با پشتیبانی

کرج به رشت

محصولات پلاستیکی بالای 1 تن نیسان تماس با پشتیبانی
کرج به اردبیل قطعات خودرو 1500 کیلوگرم نیسان

تماس با پشتیبانی

کرج به زاهدان

شیرآلات و لوازم بهداشتی 2 تن نیسان و خاور تماس با پشتیبانی
کرج به بندرعباس مواد غذایی تا 2 تن نیسان و خاور

تماس با پشتیبانی

عوامل موثر بر تعرفه باربری کرج و استان البرز

به جز موارد ذکر شده، تعرفه باربری کرج و استان البرز به عوامل موثری مانند مشخصات بار و خدمات مورد نیاز برای حمل بستگی دارد. برخی از این موارد عبارت است از:

  • ارزش بار
  • نوع بار
  • حجم بار
  • وزن بار
  • تعداد مکان های بارگیری
  • تعداد مکان های تخلیه بار
  • زمان بارگیری
  • بیمه باربری

شما مشتریان گرامی می توانید برای اطلاع از تعرفه باربری کرج و استان البرز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09191934779 تماس بگیرید و سوالات خود را در زمینه باربری از کارشناسان پیک آموت بپرسید.

پیک آموت، ارائه دهنده بهترین خدمات باربری

گروه حمل و نقل پیک آموت با داشتن 20 سال سابقه در زمینه باربری به صورت بین شهری و 34 نماینده رسمی در مراکز استان های کشور و 70 هزار راننده فعال در سراسر کشور آماده ارائه بهترین خدمات باربری به شما مشتریان گرامی است. این مجموعه باربری با ایجاد شبکه ای گسترده از ناوگان حمل و نقل سبک بار در ایران موجب شده است متقاضیان در هر گوشه ای از کشور قرار داشته باشند، بتوانند از بهترین خدمات باربری بهره مند شود.

بنابراین اگر در جستجوی یک باربری ایمن و با کیفیت هستید، پیشنهاد می شود امور حمل و نقل بین شهری خود را به پیک آموت بسپارید و مطمئن باشید که تمام خدمات باربری به صورت کاملا حرفه ای توسط رانندگان با تجربه و مجهزترین ماشین های باربری انجام می شود.

لازم به ذکر است در باربری پیک آموت تمام سعی در ارائه خدمات حمل و نقل بین شهری با بالاترین کیفیت و پایین ترین نرخ باربری است که همین ویژگی های انحصاری موجب جلب اعتماد بیشتر و اعتبار روزافزون این مجموعه باربری شده است.

شما مشتریان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حمل و نقل بین شهری پیشنهاد می شود با دفتر مرکزی باربری تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط دیگر