لیست باربری همدان

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
لیست باربری های همدان پیک آموت

دسترسی به لیست باربری همدان برای متقاضیان حمل بار بسیار ضرورت دارد. درواقع می توان بیان کرد که استان همدان از جمله استان هایی است که باربری آن به نقاط مختلف کشور صورت می گیرد. بنابراین با استفاده از خدمات بهترین باربری مانند پیک آموت می توان این کار را انجام داد. این باربری در زمینه های مختلف حمل بار مانند اثاثیه منزل، ارسال خرده بار به شهرستان ها، حمل و نقل بین شهری  فعالیت می کند.

از امکانات ویژه باربری همدان تحت نظارت گروه حمل و نقل آموت بار حمل اثاثیه منزل، اعزام کارگر بسته بندی و نیروی حمل بار ماهر است که در ادامه درباره هر کدام توضیح داده می شود.

همدان کیلومتر 18 جاده تهران پایانه غرفه آموت بار
09183103991

لیست باربری همدان به شهرستان ها

حمل بار از همدان توسط باربری پیک آموت صورت می گیرد. استان همدان در قسمت غربی و در نزدیکی استان های کردستان، کرمانشاه و لرستان قرار گرفته است. استان همدان به دلیل تولبدات داخلی متنوع از جمله محصولات غذایی، ظروف سنتی باربری های زیادی را برای ارسال محصولات به شهرستان ها نیاز دارد.

تمامی رانندگان سامانه پیک آموت کاملا مطمئن و مسلط به جاده هستند؛ همچنین این باربری برای تمامی بارهایی که ارسال می شود، بارنامه هوشمند صادر می کند. بارنامه برای صاحب بار به منزله سند مالکیت می باشد.

حمل اثاثیه منزل با باربری همدان

باربری از استان همدان به شهرستان ها نیاز به بارگیری و بسته بندی حساس دارد. زیرا اثاثیه منزل ممکن است شکستی و یا چوبی مانند کمد ، مبل و … باشد. تمامی اثاثیه باید بسته بندی کاملا مطمئن داشته باشد تا در هنگام بارگیری آسیب نبینند.

باربری پیک آموت با ارائه کارگر بسته بندی مشکل و نگرانی شما را برای بسته بندی و بارگیری اثاثیه منزل برطرف می کند. کارگر بسته بندی تمام اثایه منزل شما را به بهترین روش بسته بندی می کنند تا نگرانی از بابت آسیب دیدگی بار در هنگام جا به جایی نداشته باشید.

پیک آموت تمامی بارهای ارسالی را بیمه می کند. بیمه به اختیار صاحب بار انجام می شود. با بیمه کردن بیمه نگرانی صاحب بار از جانب خسارت و یا آسیب دیدگی به بار برطرف می شود. زیرا در صورت آسیب دیدگی بیمه تمام هزینه خسارت وارد شده به بار را پرداخت می کند.

لیست باربری های همدان پیک آموت

حمل خرده بار با باربری همدان

از دیگر امکانات باربری گروه حمل و نقل پیک آموت، ارسال خرده بار به شهرستان ها است. برخی از بارها به دلیل حجم کم و وزن پایین نیازی به ماشین دربست ندارند و بارشان به صورت خرده بار حمل می شود.

بسیاری از باربری ها هزینه باربری کامل را برای حمل خرده بارها دریافت می کنند؛ اما باربری پیک آموت براساس حجم و وزن بار، هزینه باربری را برای شما مشخص می کند.

هزینه باربری نیز به عوامل مختلفی همانند نوع بار، وزن بار، حجم بار، فاصله مبدأ از مقصد، ارزش بار محاسبه می شود. همچنین صدور بارنامه و بیمه کردن بار در تعیین قیمت بار تاثیرگذار است. بیمه کردن بار به اختیار صاحب بار است و در صورت عدم نیاز بیمه از جانب صاحب بار، بار بیمه نمی شود.

لیست باربری های همدان پیک آموت

شماره تلفن باربری همدان

شماره نمایندگی پیک آموت در همدان 09183103991 است. این مجموعه باربری دارای 34 نمایندگی رسمی در اکثر نقاط کشور است که به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی در زمینه باربری می باشد. بنابراین فقط کافی است با پشتیبانی پیک آموت تماس بگیرید تا در کمترین زمان ماشین مورد نیاز باربری برای شما ارسال شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه باربری بین شهری می توانید با دفتر مرکزی باربری تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط دیگر