لیست شهرک صنعتی های استان ایلام

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار
کل کشور تحت پوشش آموت بار است
لیست شهرک صنعتی های استان ایلام

استان ایلام از استان های غربی کشور می باشد. در این استان شهرک صنعتی هایی نظیر شهرک صنعتی ایوان، دره شهر، دهلران، ملکشاهی و مهران می باشد. در این مقاله تمامی لیست شهرک صنعتی های استان ایلام را برسی می کنیم و شما می توانید درباره تمامی این شهرک صنعتی ها اطلاعات لازم را کسب کنید.

از جمله خدمات مهمی که باید در شهرک صنعتی های استان ایلام ارائه گردد، حمل و باربری محصولات صنعتی، غذایی و … از این شهرک صنعتی ها می باشد. شرکت باربری پیک آموت خدمات باربری از این شهرک صنعتی ها را بر عهده دارد و با کمترین هزینه و سریع ترین کیفیت باربری توانسته جای خود را در این استان حفظ نماید.

برای ارتباط با شرکت حمل و نقل پیک آموت در استان ایلام می توانید با شماره 09183103991 و در صورت عدم پاسخگویی می توانید با دفتر مرکزی در تهران با شماره 02188520204 تماس بگیرید.

کیلومتر 30 جاده دره شهر بعد از پارکینگ دلیکفند
09183103991

شهرک صنعتی ایوان در لیست شهرک صنعتی های استان ایلام

این شهرک صنعتی در کیلومتر 12 جاده ایوان – اسلام آباد غرب قرار دارد. این شهرک صنعتی دارای 81 هکتار مساحت و 61 هکتار مساحت صنعتی می باشد. از مناطق نزدیک به این شهرک صنعتی می توان به زرنه، ایوان، سرمست، چوار و آسمان آباد اشاره کرد.

شهرک صنعتی ایوان استان ایلام دارای واحدهای تولیدی غذایی، صنعتی، نفتی، شیمی و بهداشتی می باشد و بخشی از نیازهای استان و کشور را تأمین می کند.

شهرک صنعتی دره شهر در لیست شهرک صنعتی های استان ایلام

یکی دیگر از شهرک صنعتی های مستقر در استان ایلام شهرک صنعتی دره شهر می باشد. این شهرک صنعتی در مجاورت دره شهر- پل دختر واقع شده است. مساحت کلی شهرک صنعتی دره شهر 56 هکتار و مساحت صنعتی آن حدود 36 هکتار می باشد. این شهرک صنعتی به آبدانان، دره شهر، شهرک صنعتی پلدختر، چقابل و شهرک صنعتی آبدانان نیز نزدیک است.

از واحدهای تولیدی این شهرک صنتی می توان به تولید مواد غذایی، تولید محصولات بهداشتی و درمانی و … اشاره کرد. همچنین این شهک دارای بیش از 120 واحد تولیدی فعال می باشد.

شهرک صنعتی دهلران در لیست شهرک صنعتی های استان ایلام

مساحت کلی شهرک صنعتی دهلران 152 هکتار و مساحت صنعتی آن 108 هکتار می باشد. این شهرک صنعتی در کیلومتر 8 جاده اندیمشک واقع گردیده است. در این شهرک صنعتی حدود 19 واحد تولیدی راکد و غیر فعال می باشد.

دهلران، موسیان، سراب باغ، مورموری، آبدانان از مناطق نزدیک به این شهرک صنعتی هستند که بسیاری از مردم این مناطق موفق به کار در شهرک صنعتی دهلران شده اند.

شهرک صنعتی ملکشاهی در لیست شهرک صنعتی های استان ایلام

این شهرک صنعتی دارای عرض جغرافیایی 33.4066544 و طول جغرافیایی 46.6077309 می باشد. این شهرک صنعتی در استان ایلام، جاده ایوان قرار دارد. مساحت کلی شهرک صنعتی ملکشاهی حدود 80 هکتار می باشد که حدود 54 هکتار آن ناحیه صنعتی است.

شهرک صنعتی ملکشاهی تا کنون باعث ایجاد فعالیت حدود 70 واحد صنعتی و ایجاد اشتغال زایی برای بسیاری از مردم استان ایلام شده است.

شهرک صنعتی مهران در لیست شهرک صنعتی های استان ایلام

شهرک صنعتی مهران با مساحت کلی 100 هکتار و مساحت صنعتی 73 هکتار در استان ایلام قرار گرفته است. این شهرک صنعتی در کیلومتر 10 جادهم هران – دهلران واقع گردیده است.

از مناطق نزدیک به این استان می توان به مهران، ارکواز، صالح آباد، دلگشا و ناحیه صنعتی ملکشاهی اشاره کرد.

پیک آموت، ارائه دهنده بهترین خدمات باربری

گروه حمل و نقل پیک آموت با داشتن 20 سال سابقه در زمینه باربری به صورت بین شهری و 34 نماینده رسمی در مراکز استان های کشور و 70 هزار راننده فعال در سراسر کشور آماده ارائه بهترین خدمات باربری به شما مشتریان گرامی است. این مجموعه باربری با ایجاد شبکه ای گسترده از ناوگان حمل و نقل سبک بار در ایران موجب شده است متقاضیان در هر گوشه ای از کشور قرار داشته باشند، بتوانند از بهترین خدمات باربری بهره مند شود.

بنابراین اگر در جستجوی یک باربری ایمن و با کیفیت هستید، پیشنهاد می شود امور حمل و نقل بین شهری خود را به پیک آموت بسپارید و مطمئن باشید که تمام خدمات باربری به صورت کاملا حرفه ای توسط رانندگان با تجربه و مجهزترین ماشین های باربری انجام می شود.

لازم به ذکر است در باربری پیک آموت تمام سعی در ارائه خدمات حمل و نقل بین شهری با بالاترین کیفیت و پایین ترین نرخ باربری است که همین ویژگی های انحصاری موجب جلب اعتماد بیشتر و اعتبار روزافزون این مجموعه باربری شده است.

شما مشتریان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حمل و نقل بین شهری پیشنهاد می شود با دفتر مرکزی باربری تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط دیگر