باربری نمایشگاه بین المللی استان خوزستان و اهواز

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
باربری نمایشگاه بین المللی استان خوزستان و اهواز

نمایشگاه بین المللی استان خوزستان در شهر اهواز، کیانپارس، میدان پارس قرار گرفته است. شما مشتریان گرامی می توانید برای درخواست ماشین باربری با نمایندگی پیک آموت در شهر اهواز با شماره 09165444537  یا دفتر مرکزی باربری 02188520204 تماس بگیرید و بار خود را اعلام کنید و از بین ماشین های باربربری یکی را به دلخواه با توجه به نوع بار، حجم بار، وزن بار و… انتخاب کنید.

در حمل و نقل پیک آموت برای حمل انواع بار خدمات ویژه ارائه می شود که با استفاده از آن متقاضیان باربری بین شهری می توانند از یک باربری ایمن و با تجربه بهره مند شوند. برهمین اساس پیشنهاد می شود اگر در جستجوی باربری با خدمات کیفیت و تعرفه مناسب هستید، امور باربری خود را به مجموعه باربری پیک آموت بسپارید.

شما مشتریان گرامی برای ثبت سریع درخواست باربری می توانید با شماره تلفن 02152901 تماس حاصل فرمایید.

 

ابتدای بزرگراه اهواز به شوش پایانه حمل و نقل اهواز آموت بار
09165444537

شماره باربری نمایشگاه بین المللی استان خوزستان و اهواز

گروه حمل و نقل پیک آموت در تمام مناطق استان خوزستان نمایندگی خود را راه اندازی کرده است که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما متقاضیان گرامی است. بنابراین در هر نقطه ای از خوزستان قرار داشته باشید، به راحتی می توانید برای ارسال محصولات خود از باربری از اهواز با شماره تلفن با شماره 09165444537  استفاده کنید.

لازم به ذکر است که کارشناسان در تیم پشتیبانی پیک آموت به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته آماده پاسخگویی و ثبت سفارش شما مشتریان گرامی است.

نیسان بار در باربری نمایشگاه بین المللی استان خوزستان و اهواز

بسیاری از بارهای استان خوزستان و نمایشگاه بین المللی استان خوزستان توسط باربری پیک آموت حمل می شود، این بارها شامل لوازم برقی، دکوراسیون داخلی منازل و تجهیزات کارگاهی یا کارخانه ای، کالاهای تولیدی و تجاری است. بنابراین برای حمل آنها نیاز به استفاده از یک باربری ایمن ضرورت دارد. به همین خاطر باربری آموت بار آماده خدمت رسانی به صاحبان کسب و کارهای مختلف و حمل بارشان از نمایشگاه بین المللی است.

در باربری نمایشگاه بین المللی استان خوزستان و اهواز حمل بارهای مختلف با انواع ماشین باربری مجهز و با امکانات پیشرفته انجام می شود. برای استفاده از این باربری کافی است با پشتیبانی تماس بگیرید، در کمتر از یک ساعت ماشین باربری متناسب با بار برای شما ارسال می شود و با رعایت تمام موارد ایمنی در سریع ترین زمان ممکن به مقصد خواهد رسید.

حمل بار از نمایشگاه بین المللی خوزستان به شهرستان

بسیاری از کارخانه دارها با توجه به موضوع نمایشگاه محصولات خود را برای دیده شدن در نمایشگاه عرضه می کنند. برای مثال لوازم تولیدی و خانگی وارد نمایشگاه ها می شوند تا افراد برای دیدن این محصولات جدید به نمایشگاه بیایند و پس از مشاهده خرید خود را انجام دهند.

همچنین نمایشگاه لوازم برقی یا مبلمان به همین صورت فعالیت می کنند. باربری پیک آموت برای حمل انواع بار از نمایشگاه بین المللی خوزستان خدمات باربری ارائه می دهد تا شما مشتریان گرامی به راحتی بتوانید حمل و نقل خود را انجام دهید. بنابراین بهره مندی از این خدمات فقط کافی است با دفتر مرکزی باربری در استان خوزستان 09165444537 یا دفتر مرکزی باربری به شماره 02188520204 تماس حاصل فرمایید.

باربری اهواز به تهران

از دیگر خدمات باربری که در شهر.اهواز انجام می شود باربری به تهران می باشد. فاصله اهواز تا تهران حدود 817 کیلومتر می باشد که باربری از آنجا تا تهران حدود 10 الی 11 ساعت زمان می برد. برای اطلاع از تعرفه باربری اهواز تا تهران و لیست باربری اهواز نیز می توانید با پشتیبانی پیک آموت تماس بگیرید تا با توجه به نوع بار و ماشین باربری مورد نظر تعرفه باربری شما مشخص گردد و به شما اعلام شود.

مطالب مرتبط دیگر