کانال اعلام بار نیسان استان خراسان جنوبی

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار
کل کشور تحت پوشش آموت بار است
کانال اعلام بار استان خراسان جنوبی

کانال اعلام بار نیسان استان خراسان جنوبی به تهران ، قزوین ، مازندران، شیراز و دیگر شهرها و استان های کشور برای تمامی رانندگان نیسان توسط شرکت آموت بار راه اندازی شده است.

اگر به دنبال بار بین شهری از جمله اثاثیه منزل ، خرده بار و … می گردید داخل کانال و گروه تلگرامی آموت بار عضو شوید.

باربری آموت بار با داشتن بیش از 60.000 راننده نیسان بزرگ ترین و قدرتمند ترین باربری کشور می باشد و توانسته است 34 نمایندگی رسمی در سراسر کشور به صورت شبانه روزی راه اندازی کند تا تمامی رانندگان در هر کجای ایران به راحتی با آموت بار در ارتباط باشند و بار مورد نظر خود را در کانال و گروه آموت بار جست و جو کنند.

برای اطلاع از کانال اعلام بار استان خراسان رضوی آموت بار روی لینک بزنید.

کانال اعلام بار استان خراسان جنوبی

کانال اعلام بار استان خراسان جنوبی شامل

  • اعلام بار از مبدا شهرهای استان خراسان جنوبی ، بیرجند ، اسفراین و …
  • اعلام بار از خراسان شمالی به تهران و کلان شهرهای دیگر کشور
  • اعلام بار حمل اثاثیه منزل از خراسان جنوبی به استان های دیگر کشور

گروه اعلام بار خراسان جنوبی

تا کنون در گروه تلگرام آموت بار 60.000 نفر و در کانال تلگرام آموت بار 12.000 نفر عضو هستند. شرکت آموت بار عظیم ترین شرکت باربری سراسری در داخل کشور با یک دهه تجربه می باشد.

گروه تلگرام آموت بار: Https://t.me/amutbar_group

کانال اعلام بار آموت بار:https://t.me/amotbar

گروه اعلام بار بین شهری استان خراسان جنوبی

در صورت عدم موفقیت در عضویت کانال و گروه باربری آموت بار با شماره   09211884868 تماس بگیرید و یا داخل واتس اپ پیام بدید تا لینک کانال ها برای شما ارسال شود.

شماره نمایندگی پیک آموت برای ارتباط رانندگان در استان خراسان

باربری آموت بار تا کنون 34 نمایندگی رسمی در سراسر کشور به صورت شبانه روزی تأسیس کرده است تا تمامی رانندگان در هر کجای ایران به راحتی با نمایندگی شهر خود در ارتباط باشند و به صورت سریع بتوانید از اعلام بارهای از سوی متقاضیان حمل بار مطلع شوند.

همچنین لازم به ذکر است که تیم پشتیبانی در حمل و نقل پیک آموت به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به کسانی است که تقاضای همکاری با این مجموعه باربری را دارند، برهمین اساس شما به عنوان دارنده ماشین باربری مثل وانت بار و نیسان بار و متقاضی حمل بار می توانید به راحتی از طریق کارشناسان در تیم پشتیبانی به صورت روزانه فعالیت داشته باشید.

پیک آموت، ارائه دهنده بهترین خدمات باربری

گروه حمل و نقل پیک آموت با داشتن 20 سال سابقه در زمینه باربری به صورت بین شهری و 34 نماینده رسمی در مراکز استان های کشور و 70 هزار راننده فعال در سراسر کشور آماده ارائه بهترین خدمات باربری به شما مشتریان گرامی است. این مجموعه باربری با ایجاد شبکه ای گسترده از ناوگان حمل و نقل سبک بار در ایران موجب شده است متقاضیان در هر گوشه ای از کشور قرار داشته باشند، بتوانند از بهترین خدمات باربری بهره مند شود.

بنابراین اگر در جستجوی یک باربری ایمن و با کیفیت هستید، پیشنهاد می شود امور حمل و نقل بین شهری خود را به پیک آموت بسپارید و مطمئن باشید که تمام خدمات باربری به صورت کاملا حرفه ای توسط رانندگان با تجربه و مجهزترین ماشین های باربری انجام می شود.

لازم به ذکر است در باربری پیک آموت تمام سعی در ارائه خدمات حمل و نقل بین شهری با بالاترین کیفیت و پایین ترین نرخ باربری است که همین ویژگی های انحصاری موجب جلب اعتماد بیشتر و اعتبار روزافزون این مجموعه باربری شده است.

شما مشتریان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حمل و نقل بین شهری پیشنهاد می شود با دفتر مرکزی باربری تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط دیگر