باربری اصفهان به ایلام 09133898476

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
باربری اصفهان به ایلام

باربری اصفهان به ایلام تحت نظارت گروه حمل و نقل پیک آموت مشغول به ارائه خدمات باربری بین شهری به شما مشتریان گرامی است. این باربری با داشتن نیروهای حمل بار و بسته بندی متخصص و حرفه ای همواره می کوشد بهترین خدمات با بالاترین کیفیت و پایین ترین نرخ باربری را متقاضیان ارائه دهد.

باربری اصفهان به ایلام تمام امور باربری مانند حمل اثاثیه منزل، حمل خرده بار، حمل کالاهای بازرگانی و تجاری، حمل وسایل سنگین و حساس، حمل تجهیزات کارخانه ای و کارگاهی، حمل محصولات کشاورزی و دامداری، حمل مبلمان و جهیزیه را مجهزترین و مناسب ترین ماشین باربری اعم از وانت بار، نیسان بار، کامیون، خاور و تریلی توسط رانندگان با تجربه و آشنا به مسیر انجام می دهد.

برای استفاده از خدمات باربری اصفهان به ایلام می توانید از طریق پشتیبانی پیک آموت اعلام بار کنید و بعد از استعلام قیمت و اطلاع از چگونگی حمل بار و ماشین باربری درخواست خود را ثبت کنید. در مجموعه باربری پیک آموت تمام مراحل حمل بار بین شهری به صورت کاملا ایمن در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود. درواقع می توان بیان کرد که مشتریان می توانند با خیال راحت تمام امور مربوط به حمل بار خود را به این باربری بسپارند و بدون هیچ دغدغه ای برای باربری بین شهری مطمئن باشند که محموله آنها به صورت کاملا سالم به مقصد خواهد رسید.

برای ارتباط با باربری اصفهان به ایلام پیشنهاد می شود با شماره تلفن 09133898476 تماس حاصل فرمایید.

نرخ کرایه حمل در باربری اصفهان به ایلام

نرخ کرایه در باربری اصفهان به ایلام

هزینه حمل بار در باربری اصفهان به ایلام مطابق به نرخ اتحادیه باربری و با توجه به ویژگی های بار محاسبه می شود. برهمین اساس نمی توان برای آن تعرفه ثابت در نظر گرفت و قیمت نهایی آن را با توجه به نوع بار، مبدا و مقصد باربری، وزن و حجم بار، مدت زمان باربری و تخلیه بار، نوع ماشین باربری و تجهیزات تعیین می کنند. همچنین مواردی مانند استفاده نیروی حمل بار و بسته بندی و بیمه نامه معتبر بر هزینه باربری تاثیرگذار خواهد بود.

برای اطلاع از نرخ کرایه حمل در باربری اصفهان به ایلام می توانید با پشتیبانی پیک بار تماس بگیرید و از قیمت دقیق آن مطلع شوید.

شماره تلفن باربری اصفهان به ایلام

متقاضیان حمل بار برای ثبت درخواست خود نیاز به دسترسی به شماره تلفن باربری دارند، بنابراین باید در این مورد نیز اطلاع رسانی لازم انجام شود تا مشتریان به راحتی بتوانند برای ثبت درخواست خود اقدام کنند. در همین راستا شماره تلفن باربری اصفهان به ایلام و شماره تلفن دفتر مرکزی به ترتیب عبارت از  09133898476 و 02152901 است.

تیم پشتیبانی گروه حمل و نقل پیک آموت به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته (حتی در روزهای تعطیل) پاسخگوی شما مشتریان گرامی است. همچنین بهترین خدمات باربری بین شهری را به صورت شبانه روزی ارائه می دهد.

برای آگاهی بیشتر پیشنهاد می شود مقاله تعرفه باربری اصفهان به شهرستان را مطالعه کنید.

شماره تلفن باربری اصفهان به ایلام

پیک آموت، ارائه دهنده بهترین خدمات باربری

گروه حمل و نقل پیک آموت با داشتن بیش از 20 سال سابقه باربری بین شهری و 34 نماینده رسمی در مراکز استان ها و 64000 راننده فعال در سراسر کشور آماده ارائه بهترین خدمات باربری به شما مشتریان گرامی است. این مجموعه باربری با ایجاد شبکه ای گسترده از ناوگان حمل و نقل بین شهری موجب شده است که متقاضیان حمل بار در هر گوشه ای از ایران قرار داشته باشند، می توانند از بهترین خدمات ایمن ترین باربری استفاده کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حمل بار با انواع ماشین باربری توسط گروه حمل و نقل پیک آموت می توانید با دفتر مرکزی باربری تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط دیگر