باربری اصفهان به مشهد 09133898476

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
باربری اصفهان به مشهد

باربری اصفهان به مشهد تحت نظارت پیک آموت، متخصص در تمامی امور مربوط به باربری، حمل اثاثیه منزل، کالای بازرگانی و پزشکی و کالای لوکس با پایین ترین نرخ و با کیفیت ترین خدمات است. این باربری با داشتن نیروی متخصص، مجرب و مسئولیت پذیر در امور باربری و بسته بندی محصول و با در اختیار داشتن وانت بار و نیسان بار بین شهری آماده جا به جایی بارهای شما به تمام نقاط کشور است.

برای هماهنگی، اطلاع از نحوه کار باربری و استعلام قیمت باربری اصفهان به مشهد می توانید با شماره 09133898476 یا با نمایندگی تهران با شماره 02152901 تماس حاصل فرمایید. پیک آموت با دارا بودن انواع ماشین های باربری مانند نیسان بار و وانت بار آماده خدمت رسانی و جابجایی بارهای شما از اصفهان به مشهد یا هر جای دیگری است.

نیسان بار بین شهری باربری اصفهان به مشهد

نیسان بار بین شهری باربری اصفهان به مشهد

نیسان باربری به دلیل نداشتن محدودیت تردد در سطح شهر، توان بالای خودرو در حمل بارهای سنگین (2 تن) و توانایی تردد در تمامی جاده های کشور به دلیل موتور پر قدرت و بدنه محکم، روزانه بارهای زیادی را بین شهرهای مختلف جا به جا می کند و از محبوبیت زیادی بین متقاضیان برخوردار است. با توجه به موارد  گفته شده می توانید از نیسان بار که جزو خدمات انحصاری آموت بار است، استفاده کنید. در باربری اصفهان به مشهد با توجه به نوع و وزن بار، می توانید از نیسان بار، وانت بار یا هر نوع ماشین باربری دیگری استفاده کنید.

نیسان بار برگشتی نوع دیگری از باربری میان شهری است که بار مسیر برگشت توسط خود راننده اعلام می شود. این نوع از باربری به عنوان یک باربری اقتصادی و مقرون به صرفه شناخته می شود؛ زیرا از مشتری هزینه کمتری در قبال جابجایی اجناسش گرفته می شود. پیک آموت با بیش از 20 سال سابقه کار در حوزه باربری بین شهری و حمل و نقل اثاثیه و 34 نمایندگی رسمی در مراکز استان های کشور، آماده خدمت رسانی به مشتریان در 24 ساعت شبانه روز هستنند.

برای اطلاع بیشتر از نحوه استفاده از خدمات پیک آموت در رابطه با باربری اصفهان به مشهد یا حمل و نقل بین شهری می توانید به لیست نمایندگی های این مجموعه باربری مراجعه کنید.

تعرفه باربری اصفهان به مشهد

تعرفه باربری اصفهان به مشهد مانند باربری دیگر شهرها هر ساله توسط اتحادیه به فعالان، در این حوزه اعلام می شود. اما از عواملی که باعث تغییر قیمت باربری می شوند می توان به حجم و وزن بار، مسافت بین مبدا و مقصد (بر حسب کیلو متر) شرایط جوی (فصل بارگیری) مدت زمان بارگیری و تخلیه بار و خدماتی که باربری ارائه می دهد، اشاره کرد. همچنین استفاده از بیمه نامه با توجه به ارزش مادی بار از عواملی است که باعث افزایش نرخ باربری می شود.

برای مطالعه بیشتر: وانت بار اصفهان به شهرستان 

بهترین ماشین در باربری اصفهان به مشهد

بهترین ماشین در باربری اصفهان به مشهد

استفاده از بهترین ماشین باربری در حمل و نقل بین شهری جزو مهم ترین مواردی است که باید به آن توجه کرد. در باربری اصفهان به مشهد مانند سایر نمایندگی های گروه حمل و نقل پیک آموت این اطمینان به مشتریان داده می شود که تمامی ماشین های مورد استفاده هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ ظاهری کاملا سالم بوده و استانداردهای سازمان معاینه فنی کشور را دارا هستند.

لازم به ذکر است که پیک آموت خدمات ویژه ای را به مشتریان خود برای باربری بین شهری ارائه می دهد. برای بهره مندی و استفاده از این خدمات برای باربری اصفهان به مشهد کافی است درخواست خود را به پشتیبانی اطلاع دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حمل و نقل بین شهری می توانید با دفتر مرکزی باربری تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط دیگر