باربری باخرز و قلعه نو علیا خراسان رضویش

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
باربری باخرز و قلعه نو علیا

خدمات باربری باخرز و قلعه نو علیا یکی از خدمات ویژه باربری شرکت پیک آموت می باشد که به صورت شبانه روزی انجام می شود. از خدمات باربری در این دو شهر می توان به حمل اثاثیه منزل، حمل بار به کلانشهرهای دیگر تهران، کرمان، کرج و … اشاره کرد. شما می توانید برای دریافت خدمات باربری در این شهرستان با نمایندگی پیک آموت با شماره 05137608071 و 09156665639 تماس بگیرید و از خدمات این شرکت به صورت ویژه بهره مند شوید.

شهرستان باخرز یکی از شهرستان های استان خراسان رضوی است که کی از بخش های شهرستان تایباد می باشد. جمعیت این شهرستان طبق آخرین سرشماری برابر با 60000 نفر بوده است.

قلعه نو علیت شهری از توابع شهرستان باخرز می باشد که دارای جمعیتی برابر با 5000 نفر می باشد. مبزان بارندگی در این شهر سالانه 258 میلی متر می باشد که از نظر ارتفاعی 1492 متر از دریا ارتفاع دارد.

مقالات بیشتر: باربری احمد آباد صولت و مشهد ریزه خراسان رضوی

باربری باخرز و قلعه نوعلیا به تهران

از سه مسیر می توان خدمات باربری باخرز و قلعه نو علیا به تهران را انجام داد که این سه مسیر شامل موارد زیر می باشد:

مسیر اول 986 کیلومتر می باشد که از نظر زمانی حدود 11 ساعت فاصله می باشد. این مسیر از باخرز شروع می شود و پس از عبور از شهرهای نیشابور، سبزوار، شاهرود و سمنان به تهران ختم می شود.

باربری باخرز و قلعه نو علیا

مسیر دوم حدود 1300 کیلومتر فاصله داد که از نظر زمانی 14 یاعت و 45 دقیقه فاصله می باشد. این مسیر از سمت قلعه نو علیا به سمت تربت حیدریه، طبس، خور، فرخی، کاشان و قم ادامه داد که در انتها به تهران ختم می شود.

مسیر سوم شامل 1230 کیلومتر می باشد که از نظر زمانی حدود 15 ساعت تا تهران فاصله دارد. این مسیر مانند مسیر دوم تا بعد از فرخی ادامه دارد و پس از آن توسط جاده جندق به سمت سمنان و تهران حرکت می کند.

تمامی رانندگان شرکت باربری پیک آموت با استفاده از چادر برزنتی از آسیب دیدن بار در زمان بارندگی برف و باران استفاده می کنند. همچنین یکی از سه مسیر فوق را جهت تسریع در زمان باربری در زمان های بارندگی و ترافیک انتخاب می کنند.

خدمات بسته بندی لوازم منزل در باخرز و قلعه نو علیا

شرکت حمل و نقل پیک آموت با توجه به حجم بالای انجام خدمات باربری اثاثیه منزل برای تمامی مناطق ایران پرسنل بسته بندی در نظر گرفته است. پرسنل بسته بندی تمامی لوازم منزل و لوازم اداری شما را با توجه به نوع آن به صورت تخصصی و کاملا حرفه ای بسته بندی می کنند. خدمات بسته بندی با استفاده از نایلون های حبابدار، کارتن های مخصوص و … انجام خواهد شد.

پرسنل بسته بندی پیک آموت با توجه به مهارت و تجربه ای که تا الان داشته اند به راحتی بزرگ ترین تا کوچک ترین لوازم شما را بسته بندی و جابجا می کنند. اگر نگران لوازم منزل و لوازم اداری خود هستید می توانید از پرسنل ما کمک بخواهید. کمک از پرسنل پیک آموت هم در زمان و هم در میزان خستگی شما صرفه جویی می کند.

مقالات بیشتر: باربری سمیع آباد و نیل شهر خراسان رضوی

حمل اثاثیه منزل از باخرز و قلعه نو علیا

نیسان بار و خاور بهترین خودروهای باربری برای حمل اثاثیه منزل در سراسر نقاط کشور می باشد. قبل از دریافت خدمات بارگیری و باربری ابتدا باید وسایل منزل خود را به صورت اصولی و مطمئن بسته بندی نمائید. بسته بندی لوازم منزل نیاز به مهارت و تخصص دارد. چراکه در صورت بسته بندی نامناسب ممکن است لوازم شما در هنگام بارگیری و باربری دچار آسیب شود.

باربری باخرز و قلعه نو علیا

به همین منظور شرکت باربری پیک آموت با ارائه پرسنل بسته بندی به شما کمک بزرگی در بسته بندی لوازم منزل شما می کند. پرنسل مخصوص بسته بندی تمامی لوازم منزل شما را به روش کاملا اصولی و مرتب بسته بندی می کنند تا در هنگام بارگیری و باربری دچار آسیب نشود. این امر هم در مدت زمان بسته بندی و هم در میزان خستگی شما صرفه جویی می کند.

پس از بسته بندی کامل لوازم منزل خود می توانید با شماره 09156665639 تماس بگیرید و با توجه به حجم و وزن لوازم منزل خود ماشین مخصوص باربری را از پیک آموت دریافت نمائید. برای دریافت خدمات حمل اثاثیه منزل از 0 تا 100 می توانید با پیک آموت تماس بگیرید و تجربه یک باربری سریع، مطمئن و ارزان را تجربه نمائید.

اطلاعات بیشتر: باربری خوسف و سهل آباد خراسان جنوبی

مزایا و خدمات باربری باخرز و قلعه نو علیا

  • ارائه خدمات باربری به صورت شبانه روزی در هر کجای ایران
  • انجام خدمات باربری انواع کالا ها با اوزان  و تناژ های مختلف
  • ارائه مشاوره رایگان در جهت بارگیری و باربری
  • بارنامه و بیمه نامه رسمی
  • پایین ترین قیمت باربری در تهران
  • حمل بار به صورت رفت و برگشت
  • ارائه بیمه نامه و بارنامه دولتی
  • تحویل به موقع و سریع بار
  • در اختیار داشتن 22.000 راننده فعال در سراسر کشور
  • انجام امور و خدمات باربری در 7 روز هفته به صورت شبانه روزی

مقالات بیشتر: باربری دوآب و قلعه حمام خراسان رضوی

هزینه باربری باخرز و قلعه نو علیا

گفتنی است که قیمت باربری از باخرزو قلعه نو به تهران و دیگر شهرها و استان های کشور ثابت نیست و با توجه به عوامل مختلفی مشخص می شود که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع بار
  • وزن بار
  • حجم بار
  • ارزش بار
  • بیمه بار
  • تعداد ماشین های باربری
  • تعداد مکان های بارگیری و باربری
  • زمان بارگیری

و غیره. برای استعلام دقیق تر می توانید با نمایندگی پیک آموت در باخرز و قلعه نو علیا و یا با دفتر مرکزی در تهران با شماره 02188520204 در تماس باشید.

شما می توانید علاوه بر دریافت خدمات با مراجعه به صفحه تماس با ما از خدمات دیگر شهرها و استان های کشور بهره مند شوید. پیک آموت با تأسیس 34 نمایندگی در سراسر کشور آماده ارائه خدمات باربری بصورت شبانه روزی می باشد. با ما می توانید خدمات باربری را با کمترین تعرفه باربری و به صورت کاملا مطمئن تجربه نمائید.

مطالب مرتبط دیگر

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.