باربری بالاحوض و خشکرود خراسان جنوبی

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
باربری بالاحوض و خشکرود

ارائه خدمات باربری بالاحوض و خشکرود توسط شرکت باربری پیک آموت به صورت شبانه روزی و در کمترین زمان و پایین ترین تعرفه باربری صورت میگیرد. شما می توانید برای دریافت خدمات باربری در این دو شهر با نمایندگی پیک آموت با شماره 09156665639 تماس بگیرید و از خدمات ویژه این شرکت به صورت ویژه بهره مند شوید.

خشکرود و بالاحوض از جنوبی ترین شهرهای استان خراسان جنوبی می باشد که از سمت شرق به نهبندان و از شمال نزدیک به خوسف و بیرجند می باشد. خدمات باربری و ارسال بار از بالاحوض و خشکرود به تهران، کرج، مشهد، شیراز، اهواز، زاهدان و … توسط پیک آموت انجام می شود. شما می توانید با تلفن همراه خود به راحتی در هر ساعت از شبانه روز با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از خدمات این شرکت بهره مند شوید.

باربری بالاحوض و خشکرود خراسان جنوبی

از سه مسیر می توان خدمات باربری از شهرهای بالاحوض و خشکرود را به تهران انجام داد که این سه مسیر شامل موارد زیر می باشد:

مسیر اول دارای 1168 کیلومتر است که از نظر زمانی حدود 12 ساعت و 55 دقیقه فاصله زمانی دارد. این مسیر از بالاحوض شروع می شود و پس از عبور از شهرهای سبزوار، شاهرود و سمنان به سمت تهران ادامه دارد.

مسیر دوم شامل 1315 کیلومتر است که از نظر زمانی حدود 14 ساعت و 50 دقیقه فاصله زمانی دارد. این مسیر از سمت خشکرود به سمت طبس شروع می شود و پس از عبور از کاشان و قم به تهران ختم می شود.

مسیر سوم شامل 1270 کیلومتر است که از نظر زمانی حدود 15 ساعت و 15 دقیقه فاصله زمانی دارد. این مسیر مانند مسیر دوم تا قبل طبس ادامه دارد که پس از آن به سمت سمنان ادامه دارد و در آخر به تهران ختم می شود.

تمامی رانندگان پیک آموت با استفاده از چادر برزنتی بر روی بار استفاده می کنند تا در هنگام بارگیری و باربری دچار آسیب و خسارت نشوند. همچنین رانندگان پیک آموت با توجه به نوع ترافیک های جادهای و شرایط آب و هوایی یک مسیر جهت تسریع در زمان باربری انتخاب می کنند.

شما می توانید برای دریافت خدمات ویژه باربری با دفتر مرکزی با شماره 02188520204 در تماس باشید و از کارشناسان ما مشاوره بگیرید.

مقالات بیشتر: باربری زهان و قهستان خراسان جنوبی

ارسال بار از بالاحوض و خشکرود

خدمات باربری در این دو منطقه با ماشین های باربری نیسان و خاور انجام می شود. بارهایی که می توان با نیسان بار و خاور حمل کرد شامل حمل اثاثیه منزل، حمل لوازم صنعتی، حمل خرده بار ( کنارباری ) و … می باشد. در واقع می توان گفت که بارهایی که دارای تناژ باری 4 تن است و حجم آن در خاور و نیسان جا می شود را می توان براحتی حمل و جابجا کرد.

اگر حجم بار شما زیر 2 است و ابعاد آن کوچک است بهترین ماشین باربری برای آن نیسان می باشد اما اگر تناژ باری محصول شما از 2 تن بیشتر از و حجم آن بیشتر از یک نیسان است پیشنهاد میکنیم برای حمل بار خود از خاور استفاده نمائید. شما می توانید برای مشاوره با کارشناسان پیک آموت با دفتر مرکزی با شماره 02188520204 و نمایندگی خراسان جنوبی 09156665639 تماس بگیرید.

هزینه باربری بالاحوض و خشکرود

هزینه های باربری در بازه های زمانی مختلفی متفاوت بوده است و با توجه به عواملی این قیمت تغییر خواهد کرد. اما می توان به صورت تقریبی هزینه حمل بار از بالاحوض و خشکرود به تهران را حدود 2.850.000 در نظر گرفت. از عواملی که می تواند بر قیمت باربری تأثیرگذار باشد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. نوع بار
  2. وزن بار
  3. حجم بار
  4. ارزش بار
  5. فاصله مبدأ تا مقصد
  6. بیمه باربری
  7. نوع ماشین باربری
  8. تعداد ماشین های باربری

و غیره. برای استعلام دقیق از هزینه باربری محصول خود می توانید با ما در ارتباط باشید. پیک آموت در تلاش است تا با پایین ترین نرخ باربری، بهترین و کامل ترین حمل بار را در سراسر کشور برای شما فراهم سازد. همچنین این شرکت در بسیاری از استان ها تمامی خودروهای باربری نظیر نیسان بار، کامیونت و خاور، تریلی و … را در اختیار خود دارد.

شما می توانید برای اطلاع از موجودی خودروی مورد نظر جهت بارگیری و باربری با ما تماس بگیرید. همچنین می توانید برای ارتباط با نمایندگی های دیگر این شرکت می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمائید.

مقالات بیشتر: باربری آرین شهر، خشک و افین خراسان جنوبی

حمل اثاثیه منزل از بالاحوض و خشکرود

اسباب کشی از زمان های قدیم تا کنون برای خانواده ها موضوعی زمان بر و سخت بوده است. چراکه بسته بندی لوازم منزل، بارگیری و تخلیه بار در مقصد جدید زمان زیادی را میگیرد. ما برای صرفه جویی در زمان بسته بندی لوازم منزل خود برای شما پرسنل بسته بندی جهت بهبود در عملکرد بسته بندی ارسال میکنیم.

باربری بالاحوض و خشکرود
باربری بالاحوض و خشکرود

دقت و مهارت زیاد کارکنان ما باعث می شود که شما به هیچ عنوان دچار سردرگمی یا گم شدن وسایلتان نشوید. برای اولین بار تیم پیک آموت اسباب کشی بدون هیچ نگرانی را برای شما انجام خواهد داد.

قبل از حمل اثاثیه منزل باید به چند نکته مهم توجه کرد. اولین نکته انتخاب باربری مناسب و مطمئن برای بارگیری و باربری می باشد. همچنین باربری باید دارای پرسنل حرفه ای باشد. از باربری بخواهید تا با ارائه کارتن جعبه، لوازم شما بهتر بسته بندی شوند.

پس از بسته بندی لوازم منزل ترجیحا با ماژیک یا خودکار به صورت بزرگ روی جعبه نوع وسیله ای که قرار داده اید. را بنویسید تا کارکنان بدانند چه چیزی را حمل می کنند. خدمات باربری اثاثیه منزل را می توانید به راحتی با کمک از از پرسنل بسته بندی پیک آموت انجام دهید.

پایانه باربری خشکرود و بالاحوض

شرکت حمل و نقل پیک.آموت با 30 سال سابقه درخشان در.زمینه حمل و نقل و ارائه خدمات باربری.و با در اختیار داشتن بیش از 38.000 راننده نیسان.فعال در سراسر کشور با افتخار کامل ترین ناوگان.حمل سبک بار در کشور می باشد. همچنین این شرکت.موفق به راه اندازی 34 نمایندگی در.سراسر کشور شده است که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مردم عزیز کشور می باشند.

برای ارتباط با پایانه باربری.پیک آموت در شهرستان خود.به صفحه تماس با ما سایت.مراجعه نمائید. همچنین می توانید برای.ارتباط با پایانه باربری پیک آموت در تهران با شماره 02155537323 در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط دیگر