باربری شهرک صنعتی قرچک

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
باربری شهرک صنعتی قرچک پیک آموت

باربری شهرک صنعتی قرچک تحت نظارت پیک آموت آماده ارائه خدمات باربری به صورت شبانه روزی و با پشتیبانی 24 ساعته است.

شهرک صنعتی قرچک یکی از شهرک های صنعتی تهران واقع در جاده ورامین است. کارخانه های زیادی در این شهرک صنعتی مشغول به فعالیت هستند که به صورت روزانه برای حمل و نقل مواد اولیه و محصولات صنعتی و تولیدی خود نیاز به یک باربری ایمن و معتبر دارند.

باربری شهرک صنعتی قرچک تمام امور باربری در این شهرک صنعتی را انجام می دهد. بنابراین برای انواع بار می توان از این باربری استفاده کرد. حمل و نقل کالا در باربری شهرک صنعتی قرچک پیک آموت با انواع ماشین های باربری مانند نیسان بار، کامیون، تریلی و خاور انجام می شود.

برای استفاده از این باربری کافی است در سامانه پیک آموت اعلام بار شود، برای ارتباط با باربری شهرک صنعتی قرچک می توانید با شماره تلفن 09191934779 تماس حاصل فرمایید.

باربری شهرک صنعتی قرچک با نیسان بار

باربری شهرک صنعتی قرچک با نیسان بار

باربری با نیسان بار به علت اینکه محدودیت تردد در شهرها را ندارد، جزو یکی از پرکاربردترین ماشین باربری بین شهری است. در باربری شهرک صنعتی قرچک حمل انواع بار تا حدود 2 تن با نیسان بار انجام می شود.

نیسان بار برگشتی (باربری ارزان) یکی از مواردی است که در این باربری انجام می شود. در هنگام حمل بار با نیسان بار، اگر در مسیر برگشت، مجدد بارگیری انجام شود، به آن نیسان بار برگشتی گفته می شود. با استفاده از نیسان برگشتی می توان هزینه های باربری خود را کاهش داد.

شما می توانید با استفاده از خدمات باربری پیک آموت، حمل انواع بار (مواد اولیه، کالاهای صنعتی و تولیدی، تجهیزات) از شهرک صنعتی قرچک به هر نقطه از کشور انجام دهید، بدون اینکه دغدغه ای در مورد حمل و نقل بار خود داشته باشید؛ زیرا این باربری به جز بارنامه هوشمندی که برای تمام امور باربری صادر می کند و موجب رصد آنلاین از وضعیت بار می شود، با درخواست مشتری از بیمه نامه معتبر استفاده می کند تا در صورت بروز آسیب، بتواند تمام خسارت آن را پرداخت کند.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله باربری شهرک صنعتی نظرآباد پیشنهاد می شود.

قیمت باربری شهرک صنعتی قرچک

تعرفه باربری در این شهرک صنعتی براساس عواملی مانند نوع بار، حجم و میزان بار، ماشین باربری و تعداد آن، مبدا و مقصد، مسافت، زمان بارگیری محاسبه می شود. همچنین اگر با درخواست مشتری براساس ارزش بار، بیمه نامه صادر شود، بر قیمت باربری افزوده خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت باربری شهرک صنعتی قرچک می توانید با شماره تلفن 02152901 تماس گرفته و تعرفه دقیق و حقیقی مطلع شوید.

قیمت باربری شهرک صنعتی قرچک

پیک آموت، ارائه دهنده بهترین خدمات باربری

حمل و نقل پیک آموت، با داشتن بیش از 34 نماینده رسمی و 64000 راننده فعال در تمام نقاط ایران آماده ارائه بهترین خدمات باربری با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت باربری است. همچنین با داشتن نیروی حرفه ای و متخصص در زمینه باربری می توان بیان کرد که جزو معتبرترین گروه حمل و نقل کشور محسوب می شود.

برخی از ویژگی های این باربری عبارت است از:

  • حمل اثاثیه منزل به صورت کاملا حرفه ای و با تجهیزات مدرن
  • نیروهای ماهر باربری و بسته بندی وسایل
  • حمل خرده بار، حمل وسایل سنگین و حساس
  • باربری بین شهری با نیسان بار
  • حمل بار با انواع ماشین باربری و رانندگان با تجربه و آشنا به مسیر
  • ارائه دهنده خدمات باربری به صورت شبانه روزی با پشتیبانی 24 ساعته
  • پایین نگه داشتن نرخ و تعرفه حمل بار بین شهری

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با دفتر مرکزی آموت بار تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط دیگر