تعرفه باربری قزوین در سال 1400

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
تعرفه باربری قزوین در سال 1400

تعرفه باربری قزوین در سال 1400 به تهران و به سایر نقاط مختلف کشور با انواع ماشین باربری مانند نیسان بار و وانت بار و خاور و کامیونت انجام می شود. باربری از شهرک صنعتی کاسپین و البرز قزوین از دیگر خدمات گروه حمل و نقل پیک آموت است. باربری برای این شهر شامل حمل اثاثیه منزل، ارائه کارگر بسته بندی و حمل بار است.

همچنین نرخ و قیمت باربری قزوین به عواملی مانند صدور بارنامه هوشمند و بیمه نامه بستگی دارد. بیمه کردن یا نکردن بار به اختیار صاحب بار است.

با بیمه کردن بار نگرانی صاحب بار از نظر خسارت و یا آسیب دیدگی برطرف خواهد شد زیرا در صورت  آسیب دیدگی و خسارت به بار بیمه تمامی هزینه خسارت وارد شده به بار را پرداخت می کند.

بارنامه برای صاحب بار به منزله سند مالکیت است که بارنامه در گروه حمل و نقل پیک آموت به صورت سیستمی صادر می شود و در صدور بارنامه خطای دست به شدت کاهش یافته است.

قزوین ابتدا بوئین زهرا جنب شهرک صنعتی لیا پایانه حمل و نقل کالا
09183103991

هزینه باربری

هزینه باربری از قزوین به عواملی مانند نوع بار، وزن بار، حجم بار، زمان بارگیری، نوع ماشین برای باربری بستگی دارد، بنابراین نمی توان برای آن هزینه ثابت در نظر گرفت و متغیر است. همچنین بار می تواند به صورت خرده بار با نیسان بار و وانت بار یا خاور انجام شود.

برای اطلاع دقیق از لیست باربری های قزوین با گروه حمل  نقل پیک آموت می توانید با شماره تلفن 09191491279 تماس حاصل فرمایید.

تعرفه باربری قزوین در سال 1400

مبدأ

مقصد

نوع خودرو

تعرفه باربری

قزوین

تهران

نیسان

قزوین

اهواز

خاور

قزوین

شیراز

کامیون

قزوین

یزد

کامیونت

قزوین

رشت

تریلی

قزوین

مازندران

تریلی 18 چرخ

قزوین

تبریز

خاور کمپرسی

قزوین

گیلان

جرثقیلدار

قزوین

اردبیل

خاور مسقف

قزوین

بوشهر

خاور یخچال دار

قزوین

کرج

وانت کمپرسی

قزوین

سمنان

تریلی کفی

قزوین

اصفهان

خاور موتور سیکلت بر

قزوین

مشهد

خاور کفی

گروه حمل و نقل پیک آموت تمامی امور باربری را با انواع ماشین باربری مانند وانت بار و نیسان بارانجام می دهد. برای کسب اطلاعات لازم در زمینه باربری بین شهری می توانید با دفتر مرکزی باربری تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط دیگر

5 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.