باربری محدوده دزاشیب

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
باربری محدوده دزاشیب پیک آموت

باربری محدوده دزاشیب تحت نظارت گروه حمل و نقل پیک آموت مشغول به فعالیت در زمینه باربری بین شهری است. این باربری همواره می کوشد که به متقاضیان حمل بار خدماتی با بالاترین کیفیت و پایین ترین نرخ باربری ارائه دهد.

دزاشیب یکی از محله های تهران بزرگ است که استفاده از یک باربری ایمن و معتبر یکی از نیازهای ضروری این محله محسوب می شود. با دسترسی به بهترین باربری در کشور، ساکنان محله دزاشیب می توانند حمل بار بین شهری خود را با خیال راحت به آن بسپارند.

گروه حمل و نقل پیک آموت در این محله نیز خدمات باربری را به صورت ویژه به مشتریان ارائه می کند. به این صورت که تمام امور باربری مانند حمل محصولات کشاورزی و صنعتی، حمل محصولات تولیدی و کارگاهی، حمل اثاثیه منزل، حمل خرده بار، حمل میوه و تره بار، حمل محصولات کشاورزی و فرآورده های دامی را با انواع ماشین باربری مانند وانت بار و نیسان بار به صورت کاملا ایمن و با رعایت تمام استانداردهای لازم برای حمل بار بین شهری انجام می دهد.

برای استفاده از باربری محدوده دزاشیب می توانید با پشتیبانی پیک آموت تماس حاصل فرمایید و بعد از استعلام قیمت و اطلاع از نحوه باربری و توضیح درباره ویژگی های بار خود امکان ثبت درخواست باربری برای شما فراهم خواهد شد. در این مجموعه باربری بعد از اعلام بار از سوی متقاضی حمل بار، در کمتر از یک ساعت ماشین باربری برای او ارسال می شود و با رعایت تمام نکات ایمنی در باربری بین شهری، در سریع ترین زمان ممکن بار به صورت کامل سالم در مقصد تحویل داده خواهد شد.

برای ارتباط با باربری محدوده دزاشیب می توانید با شماره تلفن 02152901 تماس بگیرید. پیشتیبانی پیک آموت به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی است.

نیسان بار بین شهری در باربری محدوده دزاشیب

نیسان بار بین شهری در باربری محدوده دزاشیب

از میان ماشین های باربری مناسب برای حمل بار، نیسان بار بین شهری جزو پرکاربردترین آنها محسوب می شود، بنابراین متقاضیان باربری بین شهری تمایل دارند که از باربری نیسان بار استفاده کنند.

نیسان بار برگشتی یکی از انواع باربری با وانت نیسان است که به صورت روزانه متقاضیان بسیاری دارد. در این نوع باربری اگر در هنگام برگشت راننده به مبدا اعلام بار کند، به آن نیسان بار برگشتی گفته می شود و بر همین اساس از مشتریان هزینه کمتری دریافت خواهد شد و به این نوع باربری، باربری ارزان و مقرون به صرفه گفته می شود.

نرخ باربری محدوده دزاشیب

هزینه باربری محدوده دزاشیب با توجه به نرخ اتحادیه باربری و ویژگی های بار محاسبه می شود. به این صورت که براساس عواملی مانند نوع بار، وزن بار و حجم بار، فاصله مبدا و مقصد باربری (برحسب کیلومتر)، زمان و فصل باربری، مدت زمان باربری و تخلیه بار، نیروی بسته بندی و حمل بار مورد استفاده و بیمه نامه با توجه به ارزش بار نرخ باربری مشخص می شود.

بنابراین با توجه به موارد ذکر شده نمی توان برای حمل انواع بار نرخ ثابت در نظر گرفت و با توجه به عوامل تاثیرگذار هزینه باربری مشخص می شود.

برای اطلاع از نرخ باربری محدوده دزاشیب می توانید با پشتیبانی پیک آموت تماس گرفته و از قیمت دقیق آن مطلع شوید.

پیشنهاد ویژه: مشاهده لیست نمایندگی های پیک آموت 

نرخ باربری محدوده دزاشیب

پیک آموت، ارائه دهنده بهترین خدمات باربری

گروه حمل و نقل پیک آموت با داشتن بیش از 20 سال سابقه در زمینه باربری بین شهری و 34 نماینده فعال در مراکز استان ها و 64000 راننده فعال در سراسر کشور آماده ارائه بهترین خدمات باربری به مشتریان گرامی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه باربری بین شهری می توانید با دفتر باربری مرکزی تماس حاصل فرمایید.

 

مطالب مرتبط دیگر