باربری محدوده چیتگر

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
باربری محدوده چیتگر پیک آموت

باربری محدوده چیتگر تحت نظارت گروه حمل و نقل پیک آموت به صورت کاملا حرفه و با رعایت استانداردهای لازم مشغول به فعالیت در زمینه حمل بار بین شهری است. این باربری با داشتن نیروهای با تجربه و متخصص در زمینه باربری و رانندگی بین شهری و مجهزترین ماشین های باربری همواره سعی در ارائه با کیفیت ترین خدمات با پایین ترین نرخ باربری است.

باربری محدوده چیتگر تمام امور باربری مانند حمل اثاثیه منزل، حمل خرده بار، حمل وسایل سنگین و حساس، حمل محصولات کشاورزی و تره بار، حمل مبلمان و جهیزیه عروس، حمل تجهیزات صنعتی و مدرن، حمل فرآورده های دامی و تولیدی را با انواع ماشین باربری مانند نیسان بار و وانت بار به صورت بین شهری و با استفاده از مدرن ترین تجهیزات انجام می دهند.

برای استفاده از باربری محدوده چیتگر پیشنهاد می شود که با پشتیبانی مجموعه باربری پیک آموت تماس بگیرید و درخواست باربری خود را ثبت کنید. لازم به ذکر است که در این باربری امکان استعلام قیمت و اطلاع از نحوه حمل بار به صورت بین شهری وجود دارد، این کار موجب افزایش آگاهی در زمینه قیمت و چگونگی باربری بین شهری برای شما مشتریان گرامی می شود.

همچنین برای ارتباط با باربری محدوده چیتگر می توانید با شماره تلفن 02152901 تماس حاصل فرمایید.

خدمات باربری محدوده چیتگر

خدمات باربری محدوده چیتگر

در باربری محدوده چیتگر برای حمل بار بین شهری خدمات ویژه ارائه می شود که از میان آنها می توان به صدور بارنامه هوشمند و بیمه نامه معتبر اشاره کرد. با استفاده از کد رهگیری روی بارنامه مشتریان می توانند از وضعیت بار خود به صورت آنلاین مطلع شوند که همین کار موجب جلب اعتماد بیشتر متقاضیان حمل بار خواهد شد.

استفاده از بیمه نامه با توجه به ارزش بار به مشتریان این اطمینان را خواهد داد که محموله آنها به صورت کاملا ایمن جابجا می شود و در صورت بروز آسیب در حوادث غیرقابل پیش بینی، خسارت آن پرداخت خواهد شد. بر همین اساس دیگر دغدغه برای باربری تهران به شهرستان وجود نخواهد داشت.

برای حمل خرده بار در باربری محدوده چیتگر نیازی به استفاده از نیسان بار بین شهری نیست و تنها هزینه حمل بار از مشتریان دریافت می شود که این ویژگی جزو خدمات انحصاری گروه حمل و نقل پیک آموت است و در هیچ باربری دیگر چنین خدماتی ارائه نخواهد شد.

نیسان بار برگشتی در باربری محدوده چیتگر

نیسان بار جزو ماشین های باربری پرکاربرد در حمل و نقل بین شهری است که به علت ویژگی های منحصر به فرد مانند ظرفیت حمل بار تا بیش از 2 تن، محدود تردد نداشتن در سطح شهر، قدرت موتور بالا، بدنه محکم و امکان باربری در تمام جاده های کشور، به صورت روزانه متقاضیان بسیاری دارد.

نیسان بار برگشتی نوعی از باربری بین شهری است که با استفاده از آن متقاضیان می توانند هزینه های باربری خود را کاهش دهند؛ زیرا در هنگامی که رانندگان در حال برگشت به مسیر اعلام بار می کنند، هزینه کمتری برای حمل بار دریافت می شود. بر همین اساس به نیسان بار برگشتی باربری ارزان و مقرون به صرفه می گویند  که جزو محبوب ترین نوع باربری محسوب می شود.

البته نرخ نیسان بار برگشتی به عواملی تاثیرگذار بر باربری مانند نوع بار، وزن بار، مبدا و مقصد باربری، شرایط جاده ای، مدت زمان بارگیری و تخلیه بار بستگی دارد و نمی توان برای آن قیمت مشخص در نظر گرفت. برای اطلاع از هزینه نیسان بار برگشتی می توانید با پشتیبانی پیک آموت تماس گرفته و از قیمت دقیق آن مطلع شوید.

نیسان بار برگشتی در باربری محدوده چیتگر

 پیک آموت، ارائه دهنده بهترین خدمات باربری

گروه حمل و نقل پیک آموت با داشتن بیش از 20 سال سابقه در زمینه باربری بین شهری و 64000 راننده فعال در سراسر کشور آماده ارائه بهترین خدمات باربری است.

برای کسب اطلاعات لازم برای باربری بین شهری می توانید با دفتر مرکزی باربری تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط دیگر