باربری چاه پایاب و بمرود و آبیز سیستان و بلوچستان

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
باربری چاه پایاب و بمرود و آبیز

باربری و انجام امور خدمات باربری چاه پایاب، بمرود و آبیز توسط شرکت حمل و نقل پیک آموت با بهترین کیفیت و کمترین خدمات انجام می شود. شما می توانید برای دریافت خدمات باربری از جمله حمل اثاثیه منزل، حمل لوازم صنعتی و … با شماره باربری 09154949436 تماس بگیرید و از خدمات این شرکت به صورت ویژه بهره مند شوید.

آبیز شهری است در بخش شاسک.ه و شهرستان زیر که استان خراسان جنوبی که در فاصله 195 کیلومتری مرکز استان و 6 کیلومتری مرکز شهرستان زیرکوه قرار گرفته است. آبیز در دامنه شرقی کوه شاسکوه میباشد که به همین دلیل نسبت به دیگر شهرها و روستانای اطراف آب و هوای ملایم تری دارد.

بمرود نیز روستایی در دهستان زیرکوه بخش مرکزی شهرستان زیرکوه استان خراسان جنوبی قرار دارد که طبق آخرین آمار جمعیت این روستا برابر با 922 نفر بوده است.

چاه پایاب روستایی در دهستان بهناباد بخش شاسکوه شهرستان زیرکوه استان خراسان جنوبی می باشد. جمعیت این استان در سال 1390 حدود 316 نفر بوده است. از محصولات این سه شهر می توان به زعفران، زرشک، زردآلو، بادام و قالیچه اشاره کرد.

مقالات بیشتر: باربری جزینک و زهک سیستان و بلوچستان

باربری چاه پایاب و بمرود به تهران

از سه مسیر می توان خدمات باربری چاه پایاب و بمرود به تهران را انجام داد. این سه مسیر شامل موارد زیر می باشد:

مسیر اول شامل 1316 کیلومتر است که از نظر زمانی حدود 14ساعت و 45 دقیقه فاصله می باشد. این مسیر از شهر چاه پایاب شروع میشود و پس از عبور از  طبس، انارک، مهاباد، کاشان و قم به سمت تهران ختم می شود.

مسیر دوم شامل 1370 کیلومتر است که از نظر زمانی حدود 14 ساعت و 45 دقیقه فاصله دارد. این مسیر از بمرود شروع می شود و بعد از کرمان، رفسنجان و یزد به سمت کاشان و قم به تهران ختم می شود.

مسیر سوم شامل 1326 کیلومتر است که از نظر زمانی حدود 15 ساعت و 5 دقیقه فاصله است. این مسیر از چاه پایاب به سمت بیرجند، سبزوار، شاهرود و شمنان ادامه دارد و به تهران ختم می شود.

رانندگان پیک آموت یک مسیر را با توجه به ناهمواری جاده، شرایط آب و هوایی و … انتخاب می کنند و روی تمام بارها چادر برزنتی میکشند تا در هنگام بارندگی و برق و گرمای زیاد بار دچار آسیب و خسارت نشود.

کرایه باربری بمرود و آبیز

هزینه باربری از این سه شهر ثابت نیست و با توجه به عواملی مشخص می شود. هزینه باربری از چاه پایاب به تهران حدود  1.900.000 تومان می باشد. لازم به ذکر است که این قیمت با توجه به عواملی مشخص میشود که شامل موارد زیر می باشد:

  • نوع بار
  • ارزش بار
  • حجم بار
  • وزن بار
  • تعداد ماشین باربری
  • نوع ماشین باربری
  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • تعداد مکان های بارگیری و باربری

شما می توانید برای استعلام دقیق باربری خود با شماره 09154949436 تماس بگیرید. هچنین می توانید با دفتر مرکزی با شماره 02188520204 تماس بگیرید و با کارشناسان ما در ارتباط باشد.

باربری اثاثیه منزل چاه پایاب و آبیز

بسیاری از مردم برای ادامه زندگی خود اقدام به جابجایی لوازم منزل خود می کنند. برای انجام امور باربری اثاثیه منزل باید از شرکت های باربری کمک بگیرید. قبل از بارگیری باید لوازم منزل به صورت کاملا اصولی و حرفه ای بسته بندی شوند تا در هنگام بارگیری و باربری دچار آسیب نشوند.

باربری چاه پایاب بمرود و آبیز

برای بسته بندی می توانید از پرسنل بسته بندی شرکت پیک آموت استفاده نمائید. پرسنل بسته بندی تمامی لوازم منزل شما را به صورت کاملا اصولی و حرفه ای بسته بندی میکنند تا در هنگم بارگیری و باربری دچار آسب نشوند.

یکی از مهمترین وسایل در بسته بندی وسایل کارتن خواهد بود که باید محکم بوده و توانایی تحمل کردن وزن وسیله ها را داشته باشد. همچنین از پلاستیک ها یا نایلون های حباب دار نیز استفاده می شود. که جلو ضربه را در هنگام حمل بار می گیرند. بر روی کارتن نیز از چسب هایی متفاوت و محکم استفاده شود تا وسایل بیرون نریزند. با ما با خیال راحت تری جابه جا شوید.

برای دریافت خدمات باربری اثاثیه منزل 0 تا 100 با پیک آموت تهران با شماره 02188520204 تماس بگیرید. همچنین می توانید برای اطلاع از موجوی و قیمت حمل بار خودرو با پایانه باربری تهران با شماره 02155537323 تماس بگیرید.

مزایای باربری آبیز ( خراسان جنوبی )

  • تضمین سلامت کالا
  • ارائه خدمات باربری به صورت شبانه روزی در هر کجای ایران
  • بارنامه و بیمه نامه رسمی
  • پایین ترین قیمت باربری در تهران
  • انجام خدمات باربری انواع کالا ها با اوزان  و تناژ های مختلف
  • حمل بار به صورت رفت و برگشت
  • ارائه مشاوره رایگان در جهت بارگیری و باربری
  • ارائه بیمه نامه و بارنامه دولتی
  • در اختیار داشتن 22.000 راننده فعال در سراسر کشور
  • تحویل به موقع و سریع بار
  • انجام امور و خدمات باربری در 7 روز هفته به صورت شبانه روزی

مقالات بیشتر: باربری تیمورآباد و علی اکبر سیستان و بلوچستان

باربری تهران به بمرود و چاه پایاب

خدمات نیسان بار تهران به زاهدان چاه پایاب و بمرود و دیگر شهرهای استان سیستان و بلوچستان به صورت شبانه روزی و بهترین امکانات انجام می شود. معمولا بارهایی که وزن آنها تا 2 تن هستند را با نیسان حمل می کنند. البته اگر طول بار بیشتر از 2 متر باشد بار را نمی توان با نیسان حمل کرد. بارهایی که بالای 2 تن وزن دارند ولی دارای ابعاد کوچکی هستند هم با خاور های مسقف و روباز حمل میشوند.

حمل اثاثیه منزل، لوازم چوبی ، لوازم بهداشتی و … که وزن آنها تا 2 تن است را می توان با نیسان بار به صورت شبانه روزی حمل کرد. پیک آموت با در اختیار داشتن بیش از 38.000 راننده نیسان با افتخار کامل ترین ناوگان حمل سبک بار در کشور می باشد.

شما می توانید با تلفن همراه خود با نمایندگی شهر خود تماس بگیرید و در کمترین زمان ممکن ماشین باربری مورد نظر خود را دریافت کنید. آموت بار در تلاش است تا با کمترین تعرفه باربری بهترین خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. جهت استعلام قیمت باربری با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط دیگر

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.