بهترین روش برای اسباب کشی

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
بهترین روش برای اسباب کشی

یکی از بیشترین سوال هایی که مردم کشور در ذهن خود دارند این است که برای اسباب کشی و جا به جایی محل سکونت جمع کردن و بردن اثاثیه منزل چقدر دشوار است. در این مقاله ما بهترین روش باربری اثاثیه منزل را برای شما شرح می دهیم.

شما می توانید در این سایت راجع به تفاوت باربری در تهران و شهرستان مطالعه کنید.

02188520204

بسته بندی اثاثیه منزل

از مهم ترین کارهایی که قبل از بارگیری و باربری اسباب کشی باید انجام داد بسته بندی اثاثیه مزنل می باشد. بسته بندی اثاثیه منزل نیاز به چند وسیله کلیدی دارد که شامل

  • کارتن موزی
  • نایلون حبابدار
  • نوار چسب

می باشد. بسته بندی اثاثیه منزل باید مرتب و سر حوصله انجام گیرد. چون در صورت بسته بندی نامناسب لوازم شما در هنگام بارگیری و باربری ممکن است آسیب ببیند. باربری آموت بار برای کمک به شما کارگر بسته بندی برای شما ارسال می کند. این امر باعث می شود که در زمانی که قرار است برای بسته بندی لوازم خود بزارید صرفه جویی شود و همچین خستگی کمتری را برای شما دارد.

کارگر بسته بندی تمامی لوازم منزل شما را به روش کاملا اصولی و مطمئن بسته بندی می کند. با بسته بندی لوازم منزل شما توسط کارگر بسته بندی خیال شما از آسیب دیدن به بار برطرف می شود.

اسباب کشی و باربری

پس از بسته بندی و جمع آوری لوازم منزل نوبت به بارگیری و باربری می باشد. برای بارگیری و باربری اثاثیه منزل خود با دفتر مرکزی آموت بار به شماره 02188520204 و یا نمایندگی شهر خود تماس بگیرید. پس از اعلام بار ماشین باربری برای شما تا حداکثر 2 ساعت به محل بارگیری میرود. آموت بار سریع ترین و مطمعن ترین باربری برای اسباب کشی لوازم منزل شما می باشد.

ماشین های مخصوص برای اسباب کشی

یکی دیگر از سوالاتی که شاید برای شما پیش آید ماشین مناسب برای اسباب کشی می باشد. ماشین باربری با توجه به حجم و وزن شما فرستاده می شود. اگر بار شما بیشتر از 2 تن وزن داشته باشد ولی دارای حجم کمی باشد باید با خاور حمل شود و اگر بازهم وزن بار شما کمتر از 2 تن باشد ولی حجم زیادی داشته باشد باید با خاور حجل شود.

برای انتخاب ماشین مورد نیاز برای بارگیری و باربری بار خود با آموت بار تماس بگیرید.

هزینه اسباب کشی

از دیگر سوالات شما هزینه اسباب کشی می باشد. باید گفت هزینه باربری ثابت نبوده و به

  • نوع بار
  • حجم بار
  • وزن بار
  • ارزش بار
  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • نوع ماشین باربری
  • بیمه باربری
  • تعداد ماشین های باربری

بستگی دارد. شما می توانید برای استعلام قیمت خود با مشاورین ما در ارتباط باشید.

بیمه باربری برای اسباب کشی

این نکته را فراموش نکنید که آموت بار لوازم منزل شما را بیمه می کند. البته بیمه به اختیار صاحب بار انجام می شود که در صورت عدم نیاز به بیمه، بار بیمه نمی شود. هزینه بیمه نیز با توجه به ارزش بار محاسبه می شود و هر میلیون تومان بار هزار تومان بیمه می باشد.

پیشهاد ما بیمه کردن بار می باشد تا در صورت آسیب دیدن بار، بیمه تمامی خسارت وارد شده به بار را پرداخت کند.

نمایندگی‌های آموت بار

آموت بار با یک دهه تجربه درخشان توانسته 34 نمایندگی رسمی در سراسر کشور تأسیس کند که به‌صورت شبانه‌روزی مشغول به فعالیت و خدمات‌رسانی به مردم می‌باشد. کافی است فقط با شماره‌گیری دفتر نمایندگی شهر خود و یا دفتر مرکزی آموت بار به شماره 02188520204 تماس بگیرید و از بین رانندگان آموت بار یکی را به‌دلخواه انتخاب کنید.

مطالب مرتبط دیگر

3 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.