تعرفه باربری قم

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
تعرفه باربری قم

تعرفه باربری قم به نقاط مختلف کشور با نیسان بار و وانت بار و خاور و کامیونت با توجه به نوع بار و ویژگی های محاسبه می شود. باربری از قم به اهواز از دیگر خدمات باربری گروه حمل و نقل پیک آموت است که حمل و نقل برای این شهر شامل باربری قم به تهران ، اعزام کارگر بسته بندی و حمل بار می شود.

لازم به ذکر است که نرخ و قیمت باربری پیک آموت به عواملی مانند صدور بارنامه هوشمند و بیمه نامه بستگی دارد. بیمه کردن یا نکردن بار به اختیار صاحب بار است. با بیمه کردن بار نگرانی صاحب بار از نظر آسیب به بار برطرف خواهد شد؛ زیرا در صورت  آسیب به بار، بیمه خسارت وارد شده به بار را به صورت کامل پرداخت می کند.

بارنامه برای صاحب بار به منزله سند مالکیت است که در گروه حمل و نقل پیک آموت به صورت سیستمی صادر می شود و در صدور بارنامه خطای دست به شدت کاهش یافته است. همچنین با استفاده از کد رهگیری بارنامه مشتریان می توانند از وضعیت بار به صورت آنلاین مطلع شوند.

جاده تهران رو به روی حلال احمر
09183103991

هزینه باربری

هزینه باربری به دلیل اینکه به عواملی مانند نوع بار، وزن بار، حجم بار، زمان بارگیری و نوع ماشین باربری بستگی دارد، هزینه ثابتی ندارد و متغیر است. همچنین بار می تواند به صورت خرده بار با نیسان بار و وانت بار یا خاور انجام شود.

برای اطلاع دقیق از تعرفه باربری گروه حمل و نقل پیک آموت می توانید با شماره 09191491279 تماس حاصل فرمایید.

تعرفه باربری قم به شهرستان ها

مبدأ

مقصد

نوع خودرو

تعرفه باربری

قم

تهران

نیسان

قم

اهواز

خاور

قم

شیراز

کامیون

قم

یزد

کامیونت

قم

رشت

تریلی

قم

مازندران

تریلی 18 چرخ

قم

تبریز

خاور کمپرسی

قم

گیلان

جرثقیلدار

قم

قزوین

خاور مسقف

قم

بوشهر

خاور یخچال دار

قم

کرج

وانت کمپرسی

قم

سمنان

تریلی کفی

قم

اصفهان

خاور موتور سیکلت بر

قم

مشهد

خاور کفی

قم

اردبیل

نیسان کفی

پیک آموت، برای حمل بارهای مختلف متناسب با بار، ماشین باربری مناسب مانند وانت بار یا نیسان بار را به تمام نقاط کشور ارسال می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه باربری بین شهری می توانید با دفتر مرکزی باربری تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط دیگر

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.