تعرفه باربری 1402

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
تعرفه باربری 1402 پیک آموت

یکی از موارد مهم در باربری، هزینه حمل بار است که باید براساس نرخ کرایه اتحادیه باربری دریافت شود که هر سال با توجه به تورم اقتصادی تغییر می کند و چند درصد به هزینه باربری بین شهری اضافه می شود. تعرفه باربری 1402 نیز با توجه به نرخ کرایه اتحادیه باربری بین شهری مشخص شده که تمام باربری های ملزم به رعایت و دریافت هزینه های باربری براساس نرخ اتحادیه باربری در سال 1402 هستند.

نرخ تعرفه باربری 1402

تعرفه باربری سال جدید باید مطابق با نرخ اتحادیه باربری همان سال مشخص شود. به این صورت که تمام باربری ها، با توجه به نرخ تعیین شده از سوی اتحادیه باربری شهر خود، برای باربری درون شهری و بین شهری، ملزم به دریافت کرایه از مشتریان خود هستند. هیچ کدام از باربری ها اجاره دریافت مبلغی بالاتر از نرخ اتحادیه را ندارند.

باربری پیک آموت، تعرفه باربری مطابق با نرخ اتحادیه باربری دریافت می شود و برای تمام امور باربری بارنامه هوشمند صادر می شود. با این بارنامه مشتری می تواند از طریق کد رهگیری درج شده روی بارنامه، وضعیت بار خود به صورت آنلاین مطلع شود. این ویژگی یکی از ویژگی های انحصاری این گروه حمل و نقل است.

برای کسب اطلاعات درباره تعرفه باربری 1402 و ارتباط با باربری پیک آموت می توانید با شماره تلفن 02188520204 تماس حاصل فرمایید.

نرخ تعرفه باربری 1402

عوامل موثر بر تعرفه باربری 1402

قیمت باربری در سال 1402 با توجه به عواملی مانند نوع بار، حجم بار، نوع ماشین باربری و تعداد آن، مبدا و مقصد باربری، مسافت باربری، زمان بارگیری و تخلیه باربری آن محاسبه می شود. همچنین استفاده از بیمه نامه و نیروی باربری در هزینه باربری تاثیرگذار است.

1- نوع بار

در هنگام استفاده از باربری اینکه بار شما از چه نوعی است بر هزینه باربری تاثیرگذار خواهد بود. برای مثال هزینه حمل اثاثیه منزل با حمل تجهیزات صنعتی و محصولات تولیدی با یکدیگر تفاوت دارد و برای انجام هر کدام از این نوع بار، به تجربه و مهارت خاص خود نیاز دارد.

2- حجم بار

زمانی که هزینه های باربری محاسبه می شود، یکی از موارد و تاثیرگذار، حجم بار است که با توجه به آن عوامل مشخص خواهد شد. برای مثال هزینه حمل بار یک یخچال که به نوعی خرده بار محسوب می شود با هزینه حمل تمام وسایل یک خانه متفاوت است.

3- نوع ماشین باربری و تعداد آن

هزینه باربری، با توجه به ماشین باربری و تعداد مورد نیاز برای حمل بار مشخص می شود. برای مثال هزینه باربری یک میز که با وانت بار حمل می شود با حمل اثاثیه منزل که با نیسان بار یا کامیونت جابجا می شود، تفاوت دارد.

4- مبدا و مقصد باربری

مبدا و مقصد، در هزینه باربری تاثیرگذار است، برای مثال هزینه باربری تهران به شیراز با تهران به تبریز متفاوت است و نمی توان برای مسافت های مختلف، یک هزینه مشخص تعیین کرد.

5- زمان بارگیری و تخلیه

یکی از عواملی که تعرفه باربری تاثیر می گذارد، میزان زمانی است که برای بارگیری و تخلیه آن صرف می شود، همچنین اگر نیروی باربری در هنگام بارگیری و تخلیه، از سوی باربری باشد، بر هزینه باربری افزوده خواهد شد.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله تعرفه باربری اصفهان به شهرستان پیشنهاد می شود.

تعرفه باربری ارزان

تعرفه باربری ارزان

گروه حمل و نقل پیک آموت، با داشتن چند سال سابقه در زمینه باربری و بیش از 34 نماینده رسمی و 64000 راننده فعال در سراسر ایران آماده ارائه خدمات باربری با قیمت مناسب است.

این باربری با استفاده از انواع ماشین باربری مانند نیسان بار و وانت بار، تمام امور باربری را به صورت حرفه ای و با تجهیزات مدرن انجام می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با دفتر مرکزی آموت بار تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط دیگر

3 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.