تعرفه و نرخ باربری بین شهری سنندج 1402

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
نرخ باربری بین شهری سنندج

نرخ باربری بین شهری سنندج، مطابق با نرخ اتحادیه باربری و براساس ویژگی های بار محاسبه می شود که به صورت سالیانه تغییراتی خواهد شد. به این صورت که براساس نرخ تورم و با توجه به عوامل تاثیرگذار هزینه باربری مشخص می شود. برای اطلاع از نرخ باربری سنندج می توانید با پشتیبانی پیک آموت تماس گرفته و از قیمت دقیق آن مطلع شوید.

باربری سنندج یکی از 34 نمایندگی های فعال گروه حمل و نقل پیک آموت است که تمام امور باربری را با انواع ماشین باربری و توسط رانندگان با تجربه و آشنا به مسیر انجام می دهد. این باربری همواره سعی در ارائه بهترین خدمات باربری با بالاترین کیفیت و پایین ترین تعرفه باربری دارد.

برای استفاده از باربری سنندج کافی است که از طریق تماس با پشتیبانی، درخواست باربری خود را ثبت کنید. با این کار در سریع ترین زمان ممکن ماشین باربری متناسب با بار برای شما ارسال می شود. در این باربری تمام نکات ایمنی برای حمل بار رعایت می شود و با استفاده از آن دیگر دغدغه برای باربری بین شهر وجود نخواهد داشت.

ارتباط با باربری سنندج می توانید با شماره تلفن 09183202272 تماس حاصل بگیرید.

عوامل موثر بر نرخ باربری بین شهری سنندج

عوامل موثر بر نرخ باربری بین شهری سنندج

نرخ باربری سنندج برای باربری بین شهری با توجه به نرخ اتحادیه باربری مشخص می شود و به صورت سالیانه به تمام فعالان این حوزه اعلام خواهد شد که ملزم به دریافت هزینه های باربری مطابق با آن هستند. البته عوامل تاثیرگذار بر باربری قیمت نهایی آن را مشخص خواهد کرد.

در ادامه برخی از عوامل موثر بر نرخ باربری برای آگاهی بیشتر بیان شده است که با توجه به آن هزینه باربری از متقاضیان حمل بار دریافت می شود. این عوامل عبارت است از:

  • نوع بار
  • وزن بار
  • مسافت باربری (جاده که باربری در آن انجام می شود از نظر هموار یا ناهموار بودن موجب افزایش یا کاهش هزینه باربری خواهد شد)
  • نوع ماشین باربری و تعداد آن (تجهیزات و سوخت ماشین باربری بر هزینه آن تاثیرگذار است)
  • مبدا و مقصد باربری (برحسب کیلومتر)
  • مدت زمان بارگیری و تخلیه بار
  • فصل باربری (هزینه باربری در فصل سرما به علت وضعیت نامساعد جوی و لغزندگی جاده ها با فصل گرما متفاوت است)
  • مدت زمان توقف در مسیر
  • فوریت در باربری
  • کارگر باربری
  • بیمه نامه (با توجه به ارزش بار، هزینه بیمه بر قیمت باربری اضافه می شود)
  • و…

برای اطلاع از هزینه باربری سنندج می توانید با شماره تلفن 09183103991 تماس حاصل فرمایید و قیمت دقیق آن مطلع شوید.

تعرفه حمل انواع بار در باربری سنندج

تعرفه حمل انواع بار در باربری سنندج

تعرفه حمل انواع بار مانند حمل اثاثیه منزل، حمل خرده بار، حمل تجهیزات صنعتی و مواد اولیه کارخانه های مختلف در باربری سنندج با توجه به نرخ اتحادیه باربری و عوامل تاثیرگذار بر باربری محاسبه می شود. بنابراین نمی توان برای آن هزینه ثابتی مشخص کرد و براساس ویژگی های بار هزینه باربری از مشتریان دریافت می شود.

در این باربری، حمل انواع بار بین شهری و تمام امور باربری با انواع ماشین باربری مانند نیسان بار، وانت بار، کامیون و تریلی انجام می شود.

باربری سنندج برای تمام امور باربری بارنامه هوشمند صادر می کند که مشتری می تواند از طریق آن وضعیت بار خود را به صورت آنلاین رصد کند. همچنین برای باربری بین شهری با درخواست مشتری بیمه نامه معتبر صادر می کند تا در صورت بروز حوادث غیرقابل پیش بینی، امکان پرداخت خسارت وجود داشته باشد. این موارد موجب افزایش ایمنی در حمل و نقل بین شهری می شود که جزو ویژگی های انحصاری باربری سنندج تحت نظارت گروه حمل و نقل پیک آموت است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با دفتر مرکزی آموت بار تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط دیگر