تعرفه و نرخ باربری بین شهری کرمان 1402

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
تعرفه و نرخ باربری بین شهری کرمان 1402

تعرفه باربری، جزو موارد قابل توجه برای متقاضیان حمل بار است که قبل از ثبت سفارش تمایل دارند که از باربری های مختلف استعلام قیمت بگیرند. سپس با مقایسه آنها، باربری که قیمت کمتری دارد، انتخاب کنند. بر همین اساس می توان بیان کرد که اطلاع از نرخ باربری بین شهری کرمان برای افرادی که در این شهر سکونت دارند، بسیار دارای اهمیت است.

بنابراین لازم است که در این زمینه اطلاع رسانی شود تا مشتریان گرامی بدون دغدغه بهترین باربری کرمان را انتخاب کنند و با خیال آسوده بار خود را با آن بسپارند.

باربری کرمان یکی از 34 نمایندگی های رسمی گروه حمل و نقل پیک آموت است که به صورت کاملا حرفه ای و با رعایت موارد ایمنی مشغول به فعالیت در زمینه باربری بین شهری در شهر کرمان است. در این باربری تمام امور باربری بین شهری توسط با تجربه ترین نیروها و مجهزترین ماشین های باربری انجام می شود.

برای استفاده از باربری کرمان می توانید در سامانه پیک آموت اعلام بار کنید و با ثبت درخواست باربری، از خدمات آن بهره مند شوید. در این باربری امکان استعلام قیمت وجود دارد، مشتریان از این طریق می توانند با مقایسه قیمت باربری های مختلف ارزان ترین باربری را انتخاب کنند.

برای ارتباط با باربری کرمان می توانید با شماره تلفن 09133898476 تماس حاصل فرمایید.

عوامل موثر بر نرخ باربری بین شهری کرمان

عوامل تاثیرگذار بر نرخ باربری بین شهری کرمان

تعرفه باربری بین شهری کرمان در سال 1402 همانند سال های گذشته با توجه به نرخ اتحادیه باربری مشخص می شود. لازم به ذکر است که قیمت نهایی باربری متاثر از عوامل مختلفی مانند نوع بار، وزن بار، مبدا و مقصد باربری برحسب کیلومتر، مسافت باربری با توجه نوع جاده، مدت زمان بارگیری و تخلیه بار، نیروی باربری مورد نیاز، فصل باربری، فوریت داشتن یا نداشتن بار برای رسیدن به مقصد و استفاده از بیمه نامه است.

برای اطلاع از هزینه باربری می توانید با شماره تلفن 09130335364 تماس بگیرید و از قیمت دقیق تعرفه باربری در سال 1402 مطلع شوید.

باربری کرمان به تهران

از آنجایی که کرمان جزو شهرهای صنعتی و تولیدی کشور است، به صورت روزانه بارهای زیادی از این شهر به تهران و سایر شهرهای کشور ارسال می شود. بنابراین استفاده از خدمات یک باربری ایمن و با پایین ترین تعرفه جزو نیازهای اساسی تولیدکنندگان و صنعتگران شهر کرمان است.

باربری کرمان تحت نظارت گروه حمل و نقل پیک آموت تمام امور باربری بین شهری مانند حمل اثاثیه منزل، حمل خرده بار، حمل وسایل سنگین و تجهیزات صنعتی، حمل محصولات کشاورزی و فرآورده های دامی را با انواع ماشین باربری مانند نیسان بار و وانت بار انجام می دهد.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله تعرفه باربری کرمان در سال 1401 پیشنهاد می شود.

نرخ نیسان بار در باربری کرمان

نرخ نیسان بار در باربری کرمان

با استفاده از نیسان بار می توان تا بیش از 2 تن بار را جابجا کرد و همین ویژگی آن موجب شده که جزو پرکاربردترین ماشین باربری محسوب شود.

در باربری کرمان از نیسان بار برای حمل انواع بار استفاده می شود و به صورت روزانه تقاضا برای باربری بین شهری با این ماشین باربری در حال افزایش است. نیسان بار برگشتی یکی دیگر از خدمات باربری کرمان است که در صورت اعلام بار از سوی راننده در هنگام برگشت به مبدا، هزینه کمتری از مشتری برای حمل بار دریافت می شود و به نوعی باربری ارزان و مقرون به صرفه است.

پیک آموت، نخستین ناوگان سبک بار در ایران

گروه حمل و نقل پیک آموت با بیش از 20 سال سابقه در زمینه باربری بین شهری و داشتن 64000 راننده فعال در سراسر کشور، موجب به وجود آمدن شبکه ای گسترده برای حمل و نقل بین شهری در تمام نقاط ایران شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با دفتر مرکزی آموت بار تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط دیگر

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.