باربری محدوده شهرک صنعتی خیرآباد اراک

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
باربری شهرک صنعتی خیرآباد

شهرک صنعتی خیرآباد اراک در کیلومتر 30 از مرکز شهر اراک ، مجاور بزرگراه اراک – تهران قرار دارد. شهرک صنعتی خیرآباد اراک درای 395 هکتار زمین با قابلیت 197 هکتار کاربری صنعتی می باشد. 373 واحد در این شهرک به بهره برداری رسیده است. صنایع فعال : فلزی پلاستیک چوب قیر شیشه

شما می توانید در سایت آموت بار درباره ی باربری محدوده شهرک صنعتی حکیمیه قزوین مطالعه فرمائید.

کمربندی شمالی پایانه باز غرفه تعاونی کامیونداران
09183103991

باربری از شهرک صنعتی خیرآباد به تهران

از جمله باربری هایی که در این شهرک صنعتی انجام می شود باربری به تهران می باشد. فاصله اراک تا تهران حدود 289 کیلومتر می باشد که باربری از آنجا توسط باربری آموت بار به صورت کاملا مطمعن و سریع صورت می گیرد. شما می توانید با شماره گیری نمایندگی شهر خود و اعلام بار خود ماشین مورد نیاز خود را توسط آموت بار رزرو نمائید.

حمل اثاثیه منزل از اراک

بسیاری از مردم به دلایل مختلف مانند آب و هوا ، شرایط کار و … محل زندگی خود را از شهری به شهر دیگر منتقل می کنند. برای حمل اثاثیه منزل باید در نظر داشت که اثاثیه منزل به طور اصولی و مطمئن بسته بندی شوند. بسته بندی اثاثیه منزل زمان و انرژی زیادی را از شما می گیرد و به همین خاطر باعث می شود لوازم منزل خود را درست بسته بندی نکنید. باربری آموت بار با ارائه کارگر بسته کار شما را برای بسته بندی اثاثیه منزل بسیار راحت تر کرده است. کارگر بسته بندی تمامی اثاثیه منزل شما از کوچیک تا بزرگ را به روش کاملا اصولی و مطمئن بسته بندی می کند تا در هنگام بارگیری و باربری آسیب نبینند. در مقاله دیگر سایت آموت بار راجع به حمل و باربری اثاثیه منزل به صورت کلی تر توضیح داده ایم.

ماشین های باربری آموت بار

سامانه باربری آموت بار تمامی ماشین های باربری موجود در کشور از ماشین های سبک ( نیسان و آریسان ) تا ماشین های نیمه سنگین و سنگین ( خاور ، کامیونت ، تریلی ) را در اختیار دارد. فقط کافیست نوع و وزن بار خود را به آموت بار اعلام کنید تا ماشین مورد نیاز شما را در کمترین زمان ممکن برای شما ارسال کند. همچنین شما می توانید تعداد ماشین های باربری را به دلخواه انتخاب کنید. برای مثال برای باربری اثاثیه منزل از خیرآباد می توانید دو نیسان برای حمل بار خود و یا یک خاور انتخاب کنید.

شماره باربری های اراک

برای اطلاع از شماره باربری در اراک می توانید به سایت آموت بار مراجعه فرمائید. همچنین می توانید برای اطلاع از تعرفه باربری اراک در سال 1400 روی لینک بزنید تا از تعرفه باربری این شهر مطلع شوید. برای ارتباط با آموت بار نیز با شماره 09183103991 تماس بگیرید.

بیمه و بارنامه آموت بار

سامانه باربری آموت بار برای تمامی بارهایی که به مقصد ارسال می کند بارنامه دولتی صادر می کند. بارنامه به منظور سند مالکیت برای صاحب بار می باشد. همچنین آموت بار بارها رابه اختیار صاحب بار بیمه می کند. با بیمه کردن بار خود دیگه نیازی نیست نگران آسیب دیدن بار خود باشید چون در صورت آسیب و یا خسارت بیمه تمامی هزینه خسارت را به شما پرداخت می کند. لازم به ذکر است که گفته شود هزینه بیمه به ارزش بار بستگی دارد.

ارسال خرده بار از شهرک صنعتی خیرآباد

بسیاری از محصولات و تولیدات این شهرک صنعتی بدلیل کوچیک بودن ابعاد و وزن پایین نیازی به ماشین دربستی ندارد و می توان آن را به صورت خرده بار در کنار بارهای دیگر ارسال کرد. باربری آموت بار این امکان را برای شما فراهم کرده است که برای ارسال بارهای کوچیک خود مشکل هزینه نداشته باشید. آموت بار با تخمین مسافت و نوع و وزن بار شما هزینه کنار باری را برای شما محاسبه می کند.

حمله کنارباری از شهرک صنعتی خیرآباد به شهرستان ها

سامانه باربری آموت بار برای ارسال محصولات کوچیک حمل کنار باری در نظر گرفته است. بسیاری از باربری ها هزینه کامل را در ازای کنار باری دریافت می کنند. باربری آموت بار با توجه به نوع بار شما و مسافت باربری هزینه ی کنار باری برای شما در نظر می گیرد. اگر باری از شهرک صنعتی خیرآباد می خواهید به شهرستان ها و کلان شهرهای ایران ارسال کنید با باربری آموت بار در تماس بگیرید.

سامانه باربری آموت بار در کلان شهرهای تهران ، یزد ، مشهد ، اهواز ، کرمانشاه و … نمایندگی دارد. و شما می توانید با شماره گیری نمایندگی آموت بار در شهر خود ماشین مورد نظر خود را رزرو کنید. برای اطلاعات بیشتر از نمایندگی ها و نوع باربری های سامانه حمل و نقل آموت بار. و یا ارتباط با ماشاورین ما با دفتر مرکزی ما به شماره 02188520204 تماس حاصل فرمائید.

مطالب مرتبط دیگر

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.