باربری محدوده شهرک صنعتی محمود آباد اصفهان

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
باربری-محدوده-شهرک-صنعتی-محمود-آباد-اصفهان-پیک-آموت

شهر اصفهان یکی از کلان شهرهای استان ایران میباشد که در بخش مرکزی کشور قرار دارد. در این استان شهرک صنعتی های متعددی از جمله شهرک صنعتی محمود آباد می باشد.

این شهرک که به دلیل حضور شرکت ها و سنگبری های مطرح کشور ، تبدیل به قطب سنگ ایران شده ، در کیلومتر ۵ جاده اصفهان به شاهین شهر و مقابل پالایشگاه شهید منتظری اصفهان قرار دارد. شماره خیابان های شهرک صنعتی محمود آباد اصفهان زوج بوده و در طول جاده اصفهان به شاهین شهر که به سمت شمال می باشد ، چندین ورودی به شهرک مشاهده می کنید. برای مراجعه حضوری جهت خرید انواع سنگ ساختمانی از شرکت ملت سنگ میتوانید از دو خیابان ۲۰ و ۲۴ به این شرکت دسترسی داشته باشید.

میدان دانشپاه بلوار امیر کبیر پایانه حمل و نقل کالا اصفهان آموت بار
09133898476

شما می توانید در سایت آموت بار درباره ی باربری محدوده شهرک صنعتی زرین و بهرنگ یزد مطالعه فرمائید.

باربری از شهرک صنعتی محمود آباد اصفهان به تهران

یکی از باربری هایی که از استان اصفهان انجام می شود باربری به تهران می باشد. فاصله این استان تا تهران حدود 421 کیلومتر می باشد که از نظر زمانی حدود 5 ساعت فاصله می باشد. باربری از اصفهان شامل حمل و باربری اثاثیه منزل ، حمل و نقل بین شهری و … می باشد.

سامانه آموت بار تا کنون توانسته 34 نمایندگی فعال در سراسر کشور برقرار کند تا شما در هر کجای ایران تنها با یک تماس ماشین مورد نظر خود را در خواست دهید و ما ماشین درخواستی شما را در کمترین زمان ممکن برای شما ارسال می کنیم.

هزینه باربری

هزینه باربری به عوامل مختلفی مانند

  • نوع بار
  •  وزن بار
  • حجم بار
  • ارزش بار
  • تعداد ماشین های مورد نیاز برای بارگیری
  • فاصله مبدأ تا مقصد

بستگی دارد.

خرید انواع سنگ در شهرک صنعتی محمود آباد اصفهان

در شهر سنگ اصفهان (محمود آباد) می توانید انواع سنگ ساختمانی از قبیل سنگ نما ، سنگ کف (حیاط، سالن و پارکینگ) ، سنگ راه پله ، قرنیز و همچنین انواع سنگ با کیفیت سوپر مناسب برای صادرات به کشورهایی همچون عراق (اربیل) ، استرالیا ، ترکیه ، کشورهای عرب حوزه خلیج فارس و کشورهای اروپایی را در تنوع بسیار بالا خرید کنید.

سنگبری های موجود در این شهرک صنعتی شبیه سنگهای نقاط مختلف کشور ایران مانند عباس آباد ، محلات ، حاجی آباد و خود استان اصفهان را در قالب تایل و اسلب و در سایزهای متنوع با مدرن ترین دستگاه ها برش می دهند.

ملت سنگ علاوه بر فروش محصولات تولیدی در مجموعه کارخانجات این شرکت ، سنگهای متنوع از سراسر ایران را در شوروم خود عرضه می کند. شما می توانید به صورت حضوری یا غیر حضوری سفارشات خود را مستقیم از طریق این شرکت تامین کنید.

باربری شهرک صنعتی محمود آباد اصفهان پیک آموت
باربری شهرک صنعتی محمود آباد اصفهان پیک آموت

شماره باربری شهرک صنعتی اصفهان

برای اطلاع از لیست باربری های استان اصفهان و یا اعلام بار جهت بارگیری و باربری لوازم خود می توانید با شماره 09130335364 و یا 03132281734 تماس بگیرید. پس از اعلام بار خود می توانید ماشین مورد نظر باربری خود را حداکثر تا 2 ساعت بعد و یا در زمانی که خودتان مشخص می کنید دریافت کنید.

مطالب مرتبط دیگر

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.