باربری نمایشگاه بین المللی استان البرز و کرج

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
باربری نمایشگاه بین المللی استان البرز و کرج

باربری از نمایشگاه بین المللی استان البرز ( کرج ) یکی از باربری هایی است که شرکت باربری آموت بار در اختیار دارد. استان البرز در همسایگی با استان های تهران، مازندران، قزوین، اراک و قم می باشد. شمام یتوانید برای تمای و درخواست وانت و نیسان بار کرج با شماره 02634499753 و یا 09191934779 تماس بگیرید.

کرج بلوار هفت تیر بین صدوقی و طالقانی
02634499753
09191934779

حمل بار از نمایشگاه بین المللی البرز

برای ارسال محصولات و بارهای نمایشگاهیی خود می توانید با آموت بار تماس بگیرید و با توجه به نوع و ابعاد بار خود از کوچک ترین ماشین باربری که شامل نیسان می باشد را تا بزرگ ترین که تریلی است را انتخاب نمائید. برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت آموت بار مراجعه فرمائید تا علاوه بر باربری کرج از دیگر خدمات باربری مانند باربری عظیمیه کرج نیز مطلع شوید.

باربری کرج شیراز

علاوه بر باربری نمایشگاه بین المللی البرز از دیگر خدمات باربری که در کرج صورت می گیرد باربری به شهر شیراز می باشد. فاصله کرج تا شیراز حدود 940 کیلومتر می باشد که 12 ساعت از نظر زمانی فاصله دارد. خدماتی که شامل باربری کرج به شیراز می شود شامل ترانزیت شهری، حمل خرده و سایر خدمات باربری است.

باربری کرج به مشهد

بسیاری از مردم شیراز برای زندگی کردن به شهرهای دور مانند شهر مشه نقل مکان می کنند. برای جابه جایی و نقل مکان کردن باید از شرکت های باربری درخواست کارگر بسته بندی کنید تا در سهولت و زمان بسته بندی کردن محصولات خود صرفه جویی کنید.

با توجه به نوع ماشین و تعداد وسایل منزل خود هزینه باربری م شخص می گردد. برای اطلاع از تعرفه باربری کرج  به مشهد می توانید با باربری آموت بار تماس بگیرید.

شماره باربری های کرج

برای پیدا کردن لیست و شماره باربری های شهر کرج و درخواست ماشین برای بارگیری و باربری از نمایشگاه بین المللی استان البرز می توانید با شماره نام برده در این مقاله تماس بگیرید و درخواست خود را به مشاورین شرکت باربری آموت بار شرح دهید و ماشین باربری مورد نظر خود را از این شرکت دریافت کنید.

نمایشگاه بین المللی استان البرز

نمایشگاه بین المللی در استان البرز، کرج، بلوار.هفت تیر، نعمتی، بین صدوقی و طالقانی قرار دارد. معمولا نمایشگاهایی که در استان البرز برگزار می شود شامل لوازم خانگی، محصولات غذایی، بهداشتی و … می باشد. شما می توانید برای باربری لوازم خود از نمایشگاه ها با دفتر آموت بار در استان البرز به شماره 02634499753 و یا با شماره 09191934779 تماس بگیرید و بار خود را علام کنید و از بین رانندگان آموت بار یکی را به دلخواه با توجه به نوع بار، حجم بار و … خود انتخاب نمائید.

مطالب مرتبط دیگر