باربری نمایشگاه بین المللی استان خوزستان و اهواز

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
باربری-نمایشگاه-بین-المللی-استان-کرمانشاه-پیک-آموت

نمایشگاه بین المللی استان خوزستان در.شهر اهواز، کیانپارس، میدان پارس قرار گرفته است. شما می توانید برای درخواست ماشین باربری.با نمایندگی آموت بار در.شهر اهواز با شماره 09165444537 و یا دفتر مرکزی آموت بار 02188520204 تماس بگیرید و بار خود را اعلام کنید و از بین رانندگان آموت بار یکی را به دلخواه با توجه به نوع بار، حجم بار، وزن بار و … انتخاب نمائید.

ابتدای بزرگراه اهواز به شوش پایانه حمل و نقل اهواز آموت بار
09165444537

شماره باربری های استان خوزستان

باربری آموت بار در تمامی مناطق استان خوزستان نمایندگی خود را راه اندازی کرده است که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مردم عزیز کشور می باشد. شما می توانید برای ارسال محصولات خود و باربری از اهواز و یا مشاوره با نمایندگی آموت بار با شماره 09165444537  تماس بگیرید.

نیسان بار نمایشگاه بین المللی استان خوزستان

بسیاری از بارهای استان خوزستان و نمایشگاه بین المللی استان خوزستان توسط باربری آموت بار حمل می شود، این بارها شامل باربری لوازم برقی، دکوراسیون داخلی منازل و سایر باربری ها می باشد. برای جا به جایی لوازم بزرگ (فرش، تلویزیون، تخت خواب و …) باید از شرکت های باربری کمک بخواهید. به همین خاطر باربری آموت بار آماده خدمت رسانی به مردم و حمل بارشان از نمایشگاه بین المللی می باشد. پس از اعلام بار ماشین مورد نظر حداقل تا 2 ساعت بعد برای بارگیری به مبدأ می رود.

حمل بار از نمایشگاه بین المللی خوزستان به شهرستان ها

بسیاری از کارخانه دارها با توجه به موضوع نمایشگاه محصولات خود را برای دیده شدن وارد نمایشگاه ها میکنند. برای مثال لوازم منزل وارد نمایشگاه ها می شوند تا مردم برای دیدن این محوصلات جدید به نمایشگاه بیایند و پس از رویت خرید خود را آغاز کنند.

همچنین نمایشگاه لوازم برقی و یا مبلمان هم به همین صورت فعالیت می کنند. باربری آموت بار برای راحتی شما ماشین های باربری برای حمل بار از نمایشگاه ارسال می کند. فقط کافیست با دفتر آموت بار در استان خوزستان 09165444537 و یا دفتر مرکزی آموت بار به شماره 02188520204 تماس حاصل فرمائید.

باربری اهواز به تهران

از دیگر خدمات باربری که در شهر.اهواز انجام می شود باربری به تهران می باشد. فاصله اهواز تا تهران حدود 817 کیلومتر می باشد که باربری از آنجا تا تهران جدود 10 الی 11 ساعت زمان می برد. برای اطلاع از تعرفه باربری اهواز تا تهران و لیست باربری اهواز نیز می توانید به سایت آموت بار و با با آموت بار تماس بگیرید تا با توجه به نوع بار و ماشین باربری مورد نظر تعرفه باربری شما مشخص گردد و به شما اعلام شود.

مطالب مرتبط دیگر

3 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.