پایانه نیسان بار برگشتی اراک

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
پایانه-نیسان-بار-برگشتی-اراک-پیک-آموت

اراک یکی از کلانشهرهای ایران و بزرگ ترین شهر استان مرکزی کی باشد. این شهر با توجه به جمعیتی که دارد جزو هجدهمین شهر پرجمعیت کشور به شمار می رود. همچنین شهرستان اراک و استان مرکزی به دلیل دارا بودن شهرک صنعتی های زیاد به عنوان پایتخت صنعتی کشور به شمار می رود. در ادامه این مقاله درباره پایانه نیسان بار برگشتی اراک صحبت خواهیم کرد. اگر قصد حمل بار به صورت برگشتی از اراک و استان مرکزی را دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

از تهران تا اراک دو جاده، برای رسیدن به مقصد وجود دارد. جاده اول از سمت اتوبان تهران – قم بوده که حدود 279 کیلومتر فاصله دارد. مدت زمان رسیدن به اراک از این جاده حدود 3 ساعت 15 دقیقه می باشد. مسیر دوم از آزادراه تهران – ساوه می گذرد و مسافت این مسیر حدود 285 کیلومتر می باشد. مدت زمانی رسیدن به اراک حدود 3 ساعت 30 دقیقه می باشد.

کمربندی شمالی پایانه باز غرفه تعاونی کامیونداران
09183103991

حمل و نقل برگشتی و پایانه ای اراک

اصطلاح حمل و نقل برگشتی عمدتا بین شرکت های باربری بکار می رود و در عمل به عنوان گزینه ای کم هزینه برای جابجایی بار به حساب می آید. نیسان بار برگشتی به اینگونه است که ماشین باری را در مقصد تحویل داده است و در راه برگشت به سمت منزل و یا محل سکونت خود می باشد.

نیسان برگشتی اراک به تهران

عمدتا رانندگان علاقه دارند برای برگشت به مسیر خانه یک کالا را با هزینه کمتر به مقصد ببرند. این روش یک روش کاملا کارآمد برای صاحبان بار، شرکت های باربری و رانندگان نیسان می باشد.

برای مثال فرض کنید یک راننده از مبدأ شیراز به سمت اراک حرکت می کند و بعد از تخلیه بار می تواند برای برگشت به شهر خود از شهرک صنعتی های استان اراک مانند باربری شهرک صنعتی خیرآباد اراک بار دریافت کند و به مقصد شهر خود حرکت کند. در این حالت هم خالی به سمت مقصد خود حرکت نکرده است و همچنین هزینه باربری خود را دریافت کرده است.

برای خدمات نیسان بار برگشتی اراک به تهران و دیگر شهرها می توانید با پایانه باربری پیک آموت در شهرستان اراک با شماره 09183103991 تماس بگیرید.

مزایای نیسان بار برگشتی

بارگشتی همانطور که در بالا اشاره شد یک روش عالی برای صاحبان بار، باربری و راننده می باشد. چرا که این موضوع مزیت هایی برای عموم دارد که شامل:

مزیت برای مشتریان : مشتریان به جای پرداخت مبالغ بالا به شرکت های باربری می توانند با مبلغ پاین تر و همان امکانات بار خود را به مقصد مورد نظر ارسال کنند.

مزیت برای باربری : با اینکه شرکت های باربری قیمت و تعرفه باربری اراک را با قیمت پایین تری پیشنهاد می کنند، اما چون استقبال مشتریان از این نوع حمل بارها زیاد است باعث می شود سفارش و درخواست ماشین های باربری بالا رود و در بلند مدت سود زیادی را در اختیار صاحب شرکت قرار دهد.

مزیت برای راننده : راننده شهرستان ها که قصد برگشت به خانه و یا شهر خود را دارند می توانند با گرفتن بار هم هزینه ای در قبال حمل بار دریافت کنند و هم به مقصد مورد نظر خود حرکت کنند.

قیمت نیسان بار برگشتی اراک

تعرفه نیسان بار بارگشتی نسبت به بارهای دیگر پایین تر است. قیمت حمل بار از تهران به اراک حدود 850.000 هزار تومان می باشد که باز هم این قیمت با توجه به عواملی کم و یا زیاد می شود. این عوامل شامل

  • زمان بارگیری
  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • وزن بار
  • ارزش بار
  • تعداد نیسان بار
  • تعداد مکان های بارگیری و تخلیه بار
  • بیمه باربری

می باشد. شما می توانید برای اطلاع دقیق تر با کارشناسان ما در ارتباط باشید و پایین ترین قیمت را از پیک آموت دریافت کنید.

پایانه باربری اراک

شرکت باربری پیک آموت.با بیش از 30 سال تجربه درخشان.در زمینه باربری موفق به راه اندازی 34 نمایندگی در سراسر کشور شده است. همچنین این شرکت دارای بیش از 38.000 راننده نیسان فعال در سراسر کشور می باشد و با افتخار کامل ترین ناوگان حمل سبک بار در ایران است.

برای ارتباط با پایانه باربری.پیک آموت در شهرستان خود.به صفحه تماس با ما سایت.مراجعه نمائید. همچنین می توانید برای.ارتباط با پایانه باربری پیک آموت در تهران با شماره 02155537323 در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط دیگر

3 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.