پایانه نیسان بار برگشتی ایلام

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
پایانه-نیسان-بار-برگشتی-ایلام-پیک-آموت

ایلام یکی از شهرهای غربی کشور میباشد که با شهرستان های ایوان، سیروان، چرداول، دره شهر، کهر و کشور عراق هم مرزی می کند. باربری و خدمات نیسان بار برگشتی ایلام به تهران، کرج، شیراز و… توسط شرکت باربری پیک آموت به صورت شبانه روزی انجام می شود.

اگر قصد ارسال بار از ایلام را دارید تا انتهای این مقاله با شرکت حمل و نقل پیک آموت همراه باشید. شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان آموت بار در استان ایلام با شماره 09183103991 تماس بگیرید.

از خدمات پیک آموت در استان ایلام می توان به باربری نمایشگاه بین المللی استان ایلام نیز اشاره کرد که با کمترین قیمت باربری به صورت مطمئن و سریع انجام میشود.

باربری ایلام به تهران

از سه مسیر می توان باربری ایلام به تهران و تهران به ایلام را انجام داد که این سه مسیر شامل موارد زیر می باشد:

مسیر اول شامل 672 کیلومتر می باشد که از نظر زمانی حدود 8 ساعت و 7 دقیقه فاصله زمانی دارد. این مسیر از شهر اسلام شروع و از استان های کرمانشاه، همدان و در آخر به پرند و تهران ختم می شود.

مسیر دوم نیز شامل 744 کیلومتر است که از نظر زمانی 8 ساعت و 55 دقیقه فاصله می باشد. این سمیر بعد از جاده کرمانشاه از جاده نهاوند – ملایر به سمت اراک، قم و تهران ادامه دارد.

پایانه نیسان بار برگشتی ایلام

مسیر سوم حدود 866 کیلومتر می باشد که از نظر زمانی حدود 10 ساعت و 45 دقیقه فاصله دارد. این مسیر از استان ایلام شروع و بعد از استان های لرستان، بروجرد، اراک و قم به شهر تهران ختم می شود.

برای انجام امور باربری از شهرهای استان ایلام از جمله باربری دهلران با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

قیمت نیسان بار برگشتی ایلام

هزینه باربری ایلام به صورت برگشتی نسبت به دیگر خدمات باربری کمتر است. قیمت حمل بار از تهران به ایلام حدود 1.600.000 تومان می باشد. اما این نکته را در نظر بگیرید که این قیمت با توجه به عواملی تغییر می کند که این عوامل شامل موارد زیر می باشد:

  • نوع بار
  • وزن بار
  • حجم و ابعاد بار
  • تعداد ماشین باربری
  • بیمه باربری
  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • زمان و مکان بارگیری
  • تعداد مکان های تخلیه بار

شما می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت باربری خود با باربری پیک آموت با شماره باربری 09183103991 تماس بگیرید و کمترین تعرفه باربری را از ما دریافت کنید.

مقالات بیشتر: پایانه نیسان بار برگشتی اهواز

نیسان بار برگشتی ایلام

خدمات نیسان بار برگشتی.ایلام نسبت به دیگر خدمات باربری.کمی تفاوت دارد. این تفاوت بیشتر در هزینه.و قیمت باربری به چشم می خورد. نیسان بار برگشتی به این صورت است که ماشین باری را در مقصد به صاحب بار تحویل داده است و برای برگشت به منزل خود نیاز به یک بار دارد. برای مثال فرض کنید یک بار از مبدأ تهران به مقصد ایلام حرکت می کند و پس از تخلیه بار راننده قصد دارد مجددا به تهران باز گردد. برای بازگشت می تواند یک بار از ایلام به مقصد تهران با هزینه پایین تر دریافت کند و به سمت تهران حرکت کند.

معمولا رانندگان نیسان و دیگر رانندگان علاقه ای به خالی برگشتن ندارند. با این روش و دریافت هزینه کم می توانند یک بار به مقصد مورد نظر خود ببرند و پس از آن به منزل و محل سکونت خود رود. این روش یک روش کاملا کارآمد برای صاحبان بار، شرکت های باربری و رانندگان نیسان می باشد.

مطالب مرتبط دیگر