باربری محدوده شهرک صنعتی نوبران

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار
کل کشور تحت پوشش آموت بار است
باربری-محدوده-شهرک-صنعتی-نوبران-پیک-آموت

باربری محدوده شهرک صنعتی نوبران در شهر ساوه ، خیابان همدان واقع شده است. آموت بار علاوه بر باربری این شهرک صنعتی باربری شهرک صنعتی شوشتر ، شهرک صنعتی یزد و… را انجام می دهد. تمامی بارها در حمل و نقل پیک آموت بیمه می شوند و بیمه شدن بار به صورت اختیاری توسط صاحب بار اعلام می شود تا در صورت عدم نیاز بار بیمه نشود. همچنین این باربری برای تمامی بارهای خود بارنامه صادر می کند. بارنامه پیک آموت کاملا سیستمی بوده و علاوه بر آن بارنامه دولتی صادر می کند.

کیلومتر 18 جاده تهران پایانه غرفه آموت بار
09183103991

باربری باربری محدوده شهرک صنعتی نوبران به تهران

باربری و حمل بار توسط نیسان بار و خاور و ماشین آلات سنگین حمل بار همچون تریلی و ترانزیت ترافیکی از جمله خدماتی است که حمل و نقل پیک آموت از سال 1387 راه اندازی و تا به امروز به بالاترین سطح خود یعنی باربری از شهرک صنعتی نوبران به تهران، کرج، تبریز، شیراز، گیلان و غیره رسیده است، که در کنار آن خدماتی نوین همچون حمل روباری و خرده بار هم اضافه شده با امکان صدور بیمه نامه برای اولین بار پس لذا امروزه از این شهرک به تمام نقاط کشور اگر قصد حمل بار داشته باشید می توانید با پیک آموت تماس بگیرید.

از دیگر خدمات باربری پیک آموت ارائه حمل اثاثیه منزل به صورت کاملا ایمن و حرفه ای می باشد.

هزینه باربری از شهرک صنعتی نوبران

هزینه باربری به عوامل مختلفی بستگی دارد که عبارت است از:

  • نوع بار
  • وزن بار
  • حجم بار
  • ارزش بار
  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • بیمه کردن بار
  • نوع ماشین مورد نیاز برای حمل بار
باربری شهرک صنعتی نوبران پیک آموت
باربری محدوده شهرک صنعتی نوبران

باربری محدوده شهرک صنعتی نوبران به کرج

حمل کنار باری در واقع همان روباری و خرده بار که توسط پیک آموت به روز شده و تغییرات به وجود آمده که البته باربری خرده بار کرج به شهرستان هنوز هم مشغول فعالیت است، بسیار قانع کننده بوده هم برای ما و هم برای مشتری ها، چرا که در با استفاده از این خدمات می توان به مهم ترین فاکتور تفاوت این خدمات اشاره کرد و آن هم بیمه بار هست که موجب ایمنی در حمل و نقل بین شهری می شود، یعنی این که شما مشتریان گرامی دیگر نگران نیستید که بار شما از این شهرک به کرج ممکن آسیبی به آن وارد شود و در صورت آسیب، خسارت آن به صورت کامل پرداخت خواهد شد.

ماشین های حمل بار باربری محدوده شهرک صنعتی نوبران

پیک آموت از ماشین های نیمه سنگین ( نیسان ، خاور ) تا ماشین های سنگین (کامیون ، تریلی ) را پوشش می دهد، تنها کافی است شما بار خود را اعلام و ماشین دلخواه خود را انتخاب کنید.

در این باربری علاوه بر بیمه کردن تمامی بارها بارنامه صادر می شود. بیمه با توجه به درخواست مشتری می باشد و کاملا اختیاری است. بارنامه به منظور سند مالکیت برای صاحب بار می باشد و صدور بارنامه در پیک آموت به صورت کاملا سیستمی و دولتی می باشد.

لازم به ذکر است که تمام امور باربری پیک آموت با نیسان بار و وانت بار به صورت خرده بار حمل اثاثیه منزل با خاور می باشد؛ همچنین در این باربری از تمامی خودروهای باربری نیسان تا تریلی را دارد.

پیک آموت، ارائه دهنده بهترین خدمات باربری

گروه حمل و نقل پیک آموت با داشتن 20 سال سابقه در زمینه باربری به صورت بین شهری و 34 نماینده رسمی در مراکز استان های کشور و 70 هزار راننده فعال در سراسر کشور آماده ارائه بهترین خدمات باربری به شما مشتریان گرامی است. این مجموعه باربری با ایجاد شبکه ای گسترده از ناوگان حمل و نقل سبک بار در ایران موجب شده است متقاضیان در هر گوشه ای از کشور قرار داشته باشند، بتوانند از بهترین خدمات باربری بهره مند شود.

بنابراین اگر در جستجوی یک باربری ایمن و با کیفیت هستید، پیشنهاد می شود امور حمل و نقل بین شهری خود را به پیک آموت بسپارید و مطمئن باشید که تمام خدمات باربری به صورت کاملا حرفه ای توسط رانندگان با تجربه و مجهزترین ماشین های باربری انجام می شود.

لازم به ذکر است در باربری پیک آموت تمام سعی در ارائه خدمات حمل و نقل بین شهری با بالاترین کیفیت و پایین ترین نرخ باربری است که همین ویژگی های انحصاری موجب جلب اعتماد بیشتر و اعتبار روزافزون این مجموعه باربّری شده است.

شما مشتریان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حمل و نقل بین شهری پیشنهاد می شود با دفتر مرکزی باربری تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط دیگر